شف شف نی شفتالو!
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۲    ۱۳۹۳/۶/۲۷ کد خبر: 79834 منبع: پرینت

از این نوع رفتار های سیاسی متزلزل تیم اصلاحات و همگرایی یک مساله واضح می شود اینکه حتی اگر تیم اصلاحات و همگرایی برنده نیز شوند، توان مدیریت افغانستان را نخواهند داشت زیرا بیش از ده بار است که تیم اصلاحات و همگرایی تصمیم اعلان حکومت می گیرند اما خارجی ها خیلی ساده به مثابه یک کودک با یک تماس تلیفونی فریب شان می دهند.

در این صورت تیم که برای تطبیق برنامه ی 24 ساعته خویش قاطعیت ندارند، چگونه برنامه 5 ساله خواهند داشت؟

تیم تحول و تداوم نیز هر از گاهی برای معامله وارد می شوند، اگر فراموش نکرده باشید، در روزهای نخست کمپاین، داکتر اشرف غنی احمدزی گفته بود که تمام مشکلات امروزی افغانستان ناشی از تقسیم قدرت، دولت ایتلافی و باج گیری می باشد.

حالا کسی باشد که از ایشان سوال کند که آقای اشرف غنی اگر واقعاً برنده انتخابات هستید، چرا حاضر به تقسیم قدرت و ایجاد دولت وحدت ملی اما در اصل همان دولت ایتلافی، شدید، چرا به تیم اصلاحات و همگرایی باج می دهید، چرا قدرت را به گونه 50/50 تقسیم می کنید و یا اگر این تقسیم را بر مبنای تقلب که به نفع شما صورت گرفته، انجام می دهید؟

پس در این صورت به قول معروف، سالی که نیکوست از بهارش پیداست.

رییس جمهوری که بر اساس تقلب به قدرت برسد، چگونه عدالت را تامین خواهد کرد.


شفیع الله سلیم پویا


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   شف شف نی شفتالو.
داكتر عبدالله فرزند صادق وطن زمانیکه اکثریت مردم افغانستان با یکدلی با برادری وبرابری در ۳۴ ولایت افغانستان به به تیمه شما فرزند صدیق وبرومند خود داکتر عبد ا لله رای 45 فیصد پاک عاری از تقلب دادند ومی خواهند که شما محترم رییس جمهور شان باشد. خوشبختانه دیگر جایی برای کسانیکه بخواهند سنگ اندازی کنند از مردم ما به نام قوم استفادهء سوء نمایند باقی نه می ماند. داکتر صاحب عبدالله فردی است که دارای اکثریت قومی بوده و سوابق روشنی کاری در امور اداره افغانستان وهم در عرصه سیاست داخلی و خارجی و هم در امور اقتصادی و امنیتی دارد

>>>   گذشت داکتر عبدالله عبدالله بخاطر منافع کشور ومردمش وجلوگیری از خصومت وبدبینی دربین ملت بمعنی ضعف ان تلقی نشود بلکه این کار داکتر عبدالله از نهایت مردم دوستی وشجاعت ومردانگی ان است تیم اصلاحات وهمگرایی می خواهند که حکومت مردمی را برقرار سازد نه حکومت جابر قومگرا ومتقلب را اقدام دردفاع از رای پاک ملت وافشای متقلبین حکم شرعی وحقوقی وانسانی وخواست ملت است به همین اساس تیم اصلاحلاحات وهمگرایی در مقابله با تیم تداوم جهت ابطال ارای تقلبی از ارای پاک ملت در چانه زنی قرار گرفته است وملت هم در عقب ان مانند ستون محکم استوار قرار دارد که به شهامت وتوان تیم اصلاحات وهمگرایی افزوده است هدف از داکتر عبدالله ایجاد حکومت خواست مردم ویک حکومت کاملاًمردمی است نه یک حکومت کاذب جابر قوم خاص خواست داکتر عبدالله خواست ملت است .

>>>   زمستان تیرمیشود وروسیاهی به ذغال میماند:-عطامحمدچور ازبلخ گم شود خوب است وامیدواریم یک شخص خوب ومناسب بعوض عطارمحمدچور تعین شود مثل عطا چور سرکش ومتعصب نباشد.انتخابات سپری میشود وروسیاهی به عطامحمد چورمیماند.
روشنفکران


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است