سِرو مشروب در مسجد الاقصی!
 
تاریخ انتشار:   ۰۰:۲۰    ۱۳۹۳/۶/۲۷ کد خبر: 79801 منبع: پرینت

در ادامه یورش‌های مکرر صهیونیست‌های افراطی به مسجدالاقصی، امروز نیز 40 تن این مسجد مقدس را مورد هتک حرمت قرار دادند، این در حالیست که روز سه‌شنبه نیز گروهی از زنان صهیونیست با سِرو مشروب در محوطه این مسجد مقدس، آن را مورد هتک حرمت قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری فلسطین الان، صبح امروز چهارشنبه حدود 40 صهیونیست تحت نظارت شدید امنیتی نظامی به مسجدالاقصی یورش بردند. در واکنش به این اقدام صدها نمازگزار فلسطینی در این مکان شریف فریاد تکبیر سر دادند و مخالفت خود را اعلام کردند.

این در حالیست که روز سه‌شنبه گروهی از زنان صهیونیست تحت عنوان "گروه زنانه مدافع معبد (سلیمان)" به مسجدالاقصی یورش برده و حتی با سِرو مشروب در محوطه این مسجد مقدس، آن را مورد هتک حرمت قرار دادند.

یورش امروز شهرک نشینان به مسجد الاقصی در چارچوب یک سری یورش ها صورت گرفته که به نوعی روتین شده است. به طوری که گروههایی از شهرک نشینان تندرو اسرائیلی تقریبا هر روز با حمایت نیروهای پلیس اسرائیلی به مسجد الاقصی یورش می‌برند.

در دو هفته آینده شاهد اینگونه یورش ها به مناسبت اعیاد یهودی خواهیم بود.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   میدانید دلیل گرامی داشتن این عید توسط یهودیان چیست؟ دلیلش راه یابی دختر فاجره یهودی به نام استر به دربار خشایارشاه پادشاه ایران باستان و پذیرفته شدن وی به عنوان همسر شاه و توطئه قتل نیمی از جمعیت ایران باستان در آن زمان است که تاریخ نویس غربی هرودوت به آن اشاره کرده است هم اکنون قبر استر در همدان قرار دارد و همه ساله در این روز مورد زیارت یهودیان قرار می گیرد ماجرا به این قرار است که خشایار شاه با توطئه مردخای رهبر یهودیان که به دربار شاه را پیدا کرده بود از ملکه ایران که وشتی نام داشت خواسته بود که در سالروز تاجگذاری خود میان مردم بدون حجاب و نیمه عریان ظاهر شود وی به دلیل پاکدامنی از این دستور پادشاه سرپیچی کرد و پادشاه به جلاد دستور قتل وی را داد سر انجام یهودیان دختری یهودی هرزه به نام استر را به جای وی در مجلس نیمه برهنه حاضر کردند و او را به همسری شاه در آوردندبا ورود "استر" دخترک جوان زیباروی یهودی به دربار، مردخای به راحتی نقشه های شوم خود را بوسیله استر و اغوای شاه ایران اجرا می کند. هامان نیز شاه را از توطئه مردخای آگاه می سازد و پادشاه دستور بر دار کردن مردخای را صادر می کند. اما استر که به شدت بر روی شاه سست عنصر تسلط یافته بود، با خائن جلوه دادن هامان و اینکه وی توطئه کشتن شاه را در سر دارد، هامان را بر دار می کنند.توطئه استر و مردخای با کشتن هامان پایان نمی پذیرد و آنها حکم قتل هر 10 پسر هامان را نیز از پادشاه ایران می گیرند و در قدم بعدی 10 پسر هامان نیز کشته می شوند.
اوج دشمنی یهودیان با ایرانیان پس از کشتن هامان و 10 پسرش آنجا بیشتر آشکار می شود که استر و مردخای با کشته شدن پسران هامان نیز راضی نشده و اجساد آن ها را در شهر بر دار می کنند تا میان ایرانیان رعب و وحشت ایجاد کرده و ناگفته سرنوشت دشمنان و مخالفان یهودیان را به نمایش بگذارند.
پس از کشتن هامان، یهودیان مهاجر ساکن در ایران که اینک در دربار نیز راه یافته بودند، به هجوم به شهرهای ایران، دست به قتل عام گسترده ایرانیان می زنند. در 127 استان ایران آن زمان، طی دو روز بیش از 77 هزار ایرانی - و به روایتی دیگر 500 هزار نفر - کشته می شوند.
در کتب مربوط به یهودیان از جمله کتاب استر، یهودیان به کشتار 80 هزار ایرانی اعتراف می کنند اما محققان مستقل این رقم را تا 500 هزار نفر ذکر کرده اند.
در آن زمان ایران باستان نزدیک به 800 هزار نفر جمعیت داشته و با احتساب 500 هزار نفر، بیش از نیمی از جمعیت آن روز ایران زمین به دست یهودیان قتل عام می شوند.
همه سال یهودیان به دلیل ورود استر به دربار خشایارشاه این روز را گرامی می دارند مشروبات الکلی زیاد مصرف میکنند و به عیاشی مصروف میشوند مقبره استر امروز در همدان قرار دارد که هر ساله در این روز مورد تجلیل یهودیان قرار میگیرد
جالب این است که آن روز مطابق با سیزدهم فروردین بوده و ایرانیان باستان چون خاطره بسیار تلخی از آن روز داشتند آن روز را نحس و شوم می پنداشتند و هرساله از خانه خود خارج میشدند تا از شومی فرار کنند
با تشکر از سایت افغان پیپر خواهشمندم مقاله ای در این مورد تهیه کنید و نظر بنده را منتشر کنید تا مخاطبان بیشتر با خوی یهود آشنا شوند. با تشکر

>>>   میدانید چرا یهودیان از این روز تجلیل می کنند؟ علت این است که در این روز استر دختر فاجره یهودی به دربار خشایار شاه پادشاه ایران باستان راه یافت و باتوطئه نیمی از جمعیت ایران باستان را به قتل رساند همه ساله یهودیان در این روز مشروبات الکلی زیاد مصرف میکنند و به عیاشی مصروف میشوند و مقبره استر که در شهر همدان قرار دارد را زیارت میکنند.
جریان از این قرار است که خشایار شاه با توطئه رهبر یهودیان به نام مردخای که به دربار شاه راه یافته بود به همسرش وشتی ملکه ایران زمین دستور داد تا در مجلس سالروز تاج گذاری اش بدون حجاب و نیمه برهنه حاضر شود ولی وی که زنی پاکدامن بود از این دستور پادشاه سرپیچی کرد و به دستور شاه توسط جلاد کشته شد یهودیان دختر یهودی فاجره به نام استر را به جای ملکه در مجلس شاه نیمه برهنه حاضر کردند و او را به همسری شاه بر گزیدند.

>>>   با ورود "استر" دخترک جوان یهودی به دربار، مردخای به راحتی نقشه های شوم خود را بوسیله استر و اغوای شاه ایران اجرا می کند. هامان نیز شاه را از توطئه مردخای آگاه می سازد و پادشاه دستور بر دار کردن مردخای را صادر می کند. اما استر که به شدت بر روی شاه سست عنصر تسلط یافته بود، با خائن جلوه دادن هامان و اینکه وی توطئه کشتن شاه را در سر دارد، هامان را بر دار می کنند.توطئه استر و مردخای با کشتن هامان پایان نمی پذیرد و آنها حکم قتل هر 10 پسر هامان را نیز از پادشاه ایران باستان می گیرند و در قدم بعدی 10 پسر هامان نیز کشته می شوند.

اوج دشمنی یهودیان با ایرانیان پس از کشتن هامان و 10 پسرش آنجا بیشتر آشکار می شود که استر و مردخای با کشته شدن پسران هامان نیز راضی نشده و اجساد آن ها را در شهر بر دار می کنند تا میان ایرانیان رعب و وحشت ایجاد کرده و ناگفته سرنوشت دشمنان و مخالفان یهودیان را به نمایش بگذارند.پس از کشتن هامان، یهودیان مهاجر ساکن در ایران باستان که اینک در دربار نیز راه یافته بودند، به هجوم به شهرهای ایران، دست به قتل عام گسترده ایرانیان می زنند. در 127 استان ایران آن زمان، طی دو روز بیش از 77 هزار ایرانی - و به روایتی دیگر 500 هزار نفر - کشته می شوند.

در کتب مربوط به یهودیان از جمله کتاب استر، یهودیان به کشتار 80 هزار ایرانی اعتراف می کنند اما محققان مستقل این رقم را تا 500 هزار نفر ذکر کرده اند.

در آن زمان ایران زمین نزدیک به 800 هزار نفر جمعیت داشته و با احتساب 500 هزار نفر، بیش از نیمی از جمعیت آن روز ایران باستان به دست یهودیان قتل عام می شوند.

>>>   هر ساله یهودیان در این روز به دلیل ورود استر به دربار خشایارشاه مشروب زیاد مصرف میکنند و به عیاشی مصروف میشوند و یهودیان ایران مقبره استر در شهر همدان را تجلیل میکنند تاریخ نویس غربی هرودوت هم این جریان را در کتاب خود ذکر میکند جالب این است که این روز سیزدهم حمل یا فروردین بوده است و ایرانیان به دلیل این که خاطره بسیار تلخی از آن روز داشتند همواره این روز را نحس و شوم می پنداشتند و برای فرار از نحسی هر سال سیزدهم فروردین از خانه ها برون میشدند.

>>>   داستان بسیار عجیبی است این یهود عجب قوم شروریست


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است