عبدالله و گزینه باخت، باخت
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۴    ۱۳۹۳/۶/۲۶ کد خبر: 79766 منبع: پرینت

به نظر می رسد، مشکلات عمده فرا روی تفاهمات سیاسی بر طرف شده است و چانه زنی اصلی تیم عبدالله بر سر اعلام نتایج انتخابات است.

تیم اصلاحات و همگرایی نمی پذیرد که نتایج انتخابات مطابق عملکرد کمیسیون های انتخاباتی که از سوی این تیم متهم به تقلب است، اعلام شود. بر اساس برخی خبرهای تایید نشده، پس از تفتیش و ابطال آرا، اشرف غنی 55 و عبدالله 45 درصد آرا را کسب کرده اند. پذیرش و اعلام چنین نتیجه ای برای تیم اصلاحات که تقلب در انتخابات و دفاع از آرا مردم را شعار خود قرار داده بود، یعنی نقض تمام آنچه گفته بود. لذا چانه زنی این تیم اکنون معطوف به لغو اعلام نتایج انتخابات دور دوم است.

تیم عبدالله به خوبی می داند که اعلام پیروزی تیم اشرف غنی از سوی کمیسیون انتخابات و تشکیل دولت بدون این رضایت این تیم، پیامدهای سنگینی دارد که باعث شده تاکنون این عمل صورت نگیرد. این تیم نکته را نیز به خوبی دریافته که زمان برای تفاهم بین دو تیم رو به پایان است و با تمام شدن این زمان جامعه جهانی بیش از این وقت را تلف نکرده و دولت موقت را شکل خواهد داد.

لذا تیم اصلاحات و همگرایی بر سر پذیرش شرایط خود اصرار می ورزد تا آنها را به کرسی بنشاند. در غیر این صورت، گزینه حکومت وحدت ملی منتفی است و نیتجه بازی باخت، باخت خواهد بود.

خلاصه کلام، عبدالله گزینه باخت، باخت را به پیروزی تیم حریف ترجیح می دهد.


جاوید حسینی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اینکه حکومت بدون اعلان نتایج اعلان شودحکومت بدون شک مصلحتی خارج اراده و بدون نظریه مردم خواست دوتیم شناخته شده اول تیم عبدالله بخاطرچوکی جنگیهایش باردیگرمخالفت براعلان نتایج هم مخالفت به دموکراسی است.
قره

>>>   غنی یهودی متفکر دین یهودیت است واین القاب از طرف رهبران یهودستان اسراییل برایش داده شده است به این اساس که اشرفغنی یک مسلمان نیست ما مردم افغانستان حمایت کامل خودرا از تیم داکتر عبدالله را برای خود منحیث یک مسلمان ویک افغان فرض وواجب میدانیم وحمایت از تیم مسلمان ها برای ما مانند روزه ونماز یک عبادت است وخداوند هم این عبادت مارا به درگاه خود قبول کند که درین انتخابات مسلمان ها دریک خط وبیدینان کمونیست مانند دوستم فاروقی حنیف اتمر سید منصور نادری فرخنده نادری درخط دیگر قرار گرفته اند.

>>>   تیم اصلاحات وهمگرایی تیم مردم مسلمان 45 فیصد رای مردم افغانستان است و رای 55 فیصد تیم اشرفغنی داماد یهودی بخاطر رولا غنی یهود ملکه شدن در افغانسان سنتی تیم تقلبی وگوسفند چاغ کن است رای پاک ورای 55 گوسفندی فرق دارد رای پاک 45 زور مردمی دارد.

>>>   ملت فهمیده که رای انها به کاندیدها ارزش ندارد بلکه چوکی ومقام باارزش است . تیم اصلاحات چوکی ریاست جمهوری را مثل ربانی در پشت عبدالله نت وبولت کرده عبدالله نمیتواند خودش چوکیرا بازکند وگرنه همین حالاچوکی را رها کرده پاهارا دریک موزه میکند گپ دوم اینکه عطامحمدهم ازدوپای چوکی محکم گرفته که اگر خدای ناخاسته چوکی بافتد کسی دیگر نگیرد محقق هم درپشت عطا ایستاده ومحمدخان بیچاره بیکار است و سیل دارد.سایرین مصروف چک چک اند.
م.ا.کابل

>>>   زمستان تیرمیشود وروسیاهی به ذغال میماند:-
عطامحمدچور ازبلخ گم شود خوب است وامیدواریم یک شخص خوب ومناسب بعوض عطارمحمدچور تعین شود مثل عطا چور سرکش ومتعصب نباشد.
انتخابات سپری میشود وروسیاهی به عطامحمد چورمیماند.
روشنفکران

>>>   از اینکه یک گوسفند چاغ رییس جمهور ما شود بهتر است که یک حکومت موقت زمام امر را بدست گیرد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است