اعلام تاریخ مراسم تحلیف، پس از اعلام نتایج
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۱    ۱۳۹۳/۶/۲۶ کد خبر: 79765 منبع: پرینت

مراسم تحلیف ریاست جمهوری آینده، 10 روز بعد از اعلام نتایج نهایی انتخابات برگزار خواهد شد.

ضرار احمد عثمانی وزیر خارجه در حاشیه مراسم توزیع تصدیق نامه ها و کارمندان جدید الشمول این وزارت گفت: تاریخ دقیق مراسم تحلیف پس از اعلام نتایج نهایی انتخابات معلوم خواهد شد و احتمالا 10 روز پس از اعلام نتایج نهایی خواهد بود.

از سویی هم وزیر خارجه در مورد حفر خندق ار امتداد خط دیورند می گوید: شورای امنیت ملی تصمیم گرفته است که هیاتی را به ریاست معاون ارشد امنیتی وزارت داخله تعیین و به محل بفرستد و پس از آن که تحقیقات انجام شد با درنظر داشت اسناد در مورد آن تصمیم گیرند.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   تا هیت درسرحدات میرود480 کیلومتر حفر خندق تکمیل میشود ،الاگل دانه، دانه دانه. هیت به سرحد رفته نمیتوانه

>>>   اعلان ، اعلان ، اعلان!!!از چندی باینطرف پستهای عالی نمایندگیهای سیاسی مملکت بدون هیچگونه "تخفیف" در مقابل پرداخت پوره (50000 دالر امریکایی) و سایر پستها ی پایانتر تا پوره (20000 دالر امریکایی) به لیلام گذاشته شده است!!!!! علاقه مندان هر چه زودتر به دفتر وزیر خارجه مراجعه نمایند.!!! شرطنامه "مرطنامه"در کار نیست!!!!! عجله کنید که باز پشیمانی سودی ندارد!!!
آتش

>>>   ای بیسواده چی به مسایل انتخابات و تحلیف مراسم شوله ات رابخو و پرده ات رابکن نام افغانستان را به سطح ملی وبین المللی بد کردی خانه کرزی خراب شود که یک بیسواد مطلق رااورده وزیر خارجه ساخته وخانه نمایندګان شورای ملی ۱۰ بار خراب وبرباد شود که به یک بیسواد مطلق رای اعتماد داده
صمدی از سکاټلند

>>>   همین طور اعلام نتیجه انتخابات را ادامه دهید مردم هیچ واکنشی از خود نشان نمی دهد. کرزی بهتر است عبدالله و اشرف غنی را به جلن هم بیاندازد تا حکومت خود او ادامه داشته باشد!و هیچگاه نتیجه انتخابات اعلام نشود.

>>>   سلطنت و دودمانهاى که در چارچوب قانون و ميل قانونى و طبيعى مردم استوار نيستند سرانجام سرنگون مى شوند . يکى از نشانه هاى سرنگونى دولت و تجزيه به لیلام گذاشتن پستها ی دولتى است. راستى که امپراتورى هاى باستانى (يونان و روم باستان ) تجزيه شدند زيرا حاکمان برسرقدرت سوداگرى نمودند ونه سياست.اکنون کميسون تقلب مستقل از آراى آزاد, سرى, مستقيم يک فرد يک راى به عوض وظايف اصلى خود آراى مردم را از آراى گوسپندى تکفيک داده نتوانست.دکتور عبداله از تقسيم ٥٠ درصده قدرت انصراف کند . تقسيم مساويانه آراى مردم ازسوى کميسيون کرزى بوى بد کنارآب کرزى را به مشام مى رساند.
آزادى و دموکراتيک براى مردم در تجزيه امکانپذير است. اين ارمان مردمان غير پشتون (غير افغان و يا غير پتهان ) است.

>>>   ای تجزیه طلب خاین خجالت بکش ازین تفرقه اندازی اگر تجزیه صورت بگیرد این وطن از افغانهاست نمیشه نام انرا تاجکستان و یا ازبکستان و ترکمنستان گذاشت زیرا به این نام ها قبلا کشورها وجود دارند اگر مردمان غیر پشتون ساکن در افغانستان نمی خواهنددر سر زمین ابای خود زنده گی نمایند میتوانند به کشورهای هم زبان پناهنده سیاسی شوند و این خیانت تاریخی را به حق کشور ازاد و مستقل افغانستان مرتکب نگردند.
شهروند غیر افغانی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است