فراخوان ثبت نام نمایشگاه بین المللی کابل
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۷    ۱۳۹۳/۶/۲۶ کد خبر: 79741 منبع: پرینت

ریاست انکشاف بخش خصوصی وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به اطلاع تمام شرکت های تجارت محصولات زراعتی و افراد می رساند که پروسه ثبت نام غرفه های نمایشگاه بین المللی کابل که به تاریخ 2 تا 4 میزان برگزار می گرد، در حال رسیدن به مرحله نهایی است.

به گزارش وزارت زراعت، تقریبا 80 درصد غرفه های محل بادام باغ تا اکنون رزرو گردیده اند. از تمام شرکت های علاقمند و شرکت های تولید کننده محصولات زراعتی دعوت به عمل می آید تا با دفتر ثبت نام نمایشگاه زراعتی کابل جهت شرکت در این نمایشگاه بزرگ تماس گیرند.

نمایشگاه بین المللی کابل یک فرصت عالی برای گسترش شبکه تجارت شما است. این نمایشگاه امکان فوق العاده را جهت ملاقات با نمایندگان برخی از بزرگترین شرکت های داخلی و خارجی تولید کننده محصولات زراعتی، تجاران، شرکت های تولید کننده مواد غذایی و بسته بندی محصولات، تولید کنندگان تجهیزات آبیاری و زراعتی و ماشین آلات، همچنان نمایندگان دهاقین و کوپراتیف های تمام ولایات افغانستان میسر می سازد.

همچنان نمایندگان پروژه های مختلف و سازمان های کمک کننده در این نمایشگاه شرکت می نمایند. ما از تمام شرکت های تجاری علاقمند خواهانیم تا با ریاست انکشاف بخش خصوصی که مسوول برگزاری این نمایشگاه می باشند در تماس شده و از این فرصت فوق العاده تجاری استفاده نمایند.

جهت تماس مستقیم با تیم نمایشگاه زراعتی با شماره تلفن 0798999704 تماس حاصل فرمایید و یا به ایمیل آدرسagfair@mail.gov.af پیام ارسال کنید.


کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اي كاش همچو نمايشگاه ها توسط ويا تحت نظررياست نمايشگاه پيشرفتهاي اقتصادي افغانستان كه يكي از وظائف اساسي شان تدويرنمايشگاه هاي با كيفيت ميباشد صورت ميگرفت.
در صورتيكه رياست نمايشگاه وزارت تجارت با داشتن اشخاص فني ومجرب نتواند در تدوير نمايشگاه هاي تجارتي كشور در داخل ويا هم درخارج نقش بازي نمايد بيم ان ميرود تا نمايشگاه ها در افغانستان در اينده نه چندان دور به مثابه بازارهاي پياز فروشي قد علم نمايد.
دح ا. ازالمان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است