مجلس سنا از حسام الدین همراه تقدیر کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۹    ۱۳۹۳/۶/۲۶ کد خبر: 79739 منبع: پرینت

حسام الدین همراه معاون امور کار، وزارت کار و امور اجتماعی، شهدا و معلولان در حالی که جمعی از روسای این وزارت ایشان را همراهی می کردند از جانب معاون اول مجلس سنای شورای ملی محترم محمد علم ایزدیار مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش وزارت کار و امور اجتماعی، در محفلی که به همین مناسبت در تالار کنفرانس های معاونت اول مقام ریاست مجلس سنای شورای ملی برگزار گردیده بود، ابتدا محترم داکتر صاحب صمیم رییس کمیسیون کار و کارگر و رفاه عامه مجلس سنا در رابطه به دست‏اوردها و پیشرفت کار در وزارت کار و امور اجتماعی، شهدا و معلولان صحبت نموده از خدمات انجام شده در این وزارت ابراز رضایت کردند.

بعد محترم حسام الدین همراه معاون امور کار از کارهای انجام شده در این وزارت در بخش های مختلف به معاون محترم مجلس سنا معلومات داد و گفت: تا کنون از طریق برنامه ملی انکشاف مهارت ها و آموزش های فنی و حرفوی به تعداد 200 هزار تن کار آموز آموزش فنی و حرفه ای دیده، راهی بازار کار گردیده اند.

سپس محمد علم ایزدیار از مقام رهبری وزارت کار و امور اجتماعی، شهدا و معلولان و تیم مربوط به این وزارت در راستای پیشبرد امور و از پیشرفت های کاری در بخش های این وزارت سپاس گزاری نموده وزارت کار، امور اجتماعی، شهدا و معلولان را یک وزارت کلیدی به نسبت پوشش دادن گستره‏ی وسعی از اقشار آسیب پذیر جامعه از دوره کودکستان تا مرحله تقاعد خواند.

موصوف اطمینان داد که آنچه به ما و مراجع قانون گذاری مربوط است تسهیلات لازم را در عرصه های امور کار و اجتماعی از لحاظ قانون گذاری و نظارت فراهم می نماییم تا عرضه خدمات به سهولت انجام یابد.

معاون اول مجلس سنا، کارکردهای وزارت کار و امور اجتماعی، شهدا و معلولان را مثبت ارزیابی نمود و خواهان ایجاد فرصت های کاری برای کارگران افغانستانی در خارج از کشور به ویژه در کشورهای حوزه خلیج از طریق انعقاد قراردادها و تفاهمنامه ها شد.

ایشان در خاتمه گفت: در یک موقع مناسب از نزدیک تحت رهبری جناب وزیرصاحب کار، امور اجتماعی، شهدا و معلولان نشستی با سایر معاونت های دیگر و مسوولان بخش ها داشته باشند در خاتمه به پاس خدمات انجام یافته در این وزارت تقدیرنامه مجلس سنا را به محترم حسام الدین همراه معاون امور کار، تفویض نمودند که با تشکر و سپاس گزاری پذیرفته شد.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اگر در افغانستان کسی در رابطه با تامین حقوق شهدا معلولین و بیوه ها ی باز مانده از جنگ تقدیر شود ان مرد اغای رمضان بشردوست است . که همواره صدای این اقشار را بلند کرده نه اغای همراه و امثال شان . اغای همراه ازینکه با اغای معاون اول مجلس سنا اشنایی دارد یک تشویق برایش مساعد ساخته است . اصل تقدیر مستحق اش بشردوست صاحب است. شما هر روز به دروازه وزارت کار نگاه کنید سیل از معیوبین و باز ماندگان شهدا جمع بوده و طالب اعاده حقوق شان ازین وزارت هستند . و فریاد میزنند که این وزارت هیچ چیز ی تا اکنون به نفع ما انجام نداده . این کار ها فقط تجملی است نه واقعی .
بشیر از کوهستان

>>>   هرگاه كسيبه نفع شخصي اعضاي مشرانو جرگه كاري انجام داد مستحق تقدير نامه ميشود بشرط آنكه بتواند دلشان را بدست بياورد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است