طرح جدید دو تیم بر سر بولانی کچالو و گندنه
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۷    ۱۳۹۳/۶/۱۳ کد خبر: 78884 منبع: پرینت

تیم مربوط به اشرف غنی و داکتر عبدالله؛ مشترکا شب، یک فیلم امریکایی دیدند؛ بعد از روی آن فیلم یک طرح جدید درباره تقسیم قدرت برای پایان دادن به این بزکشی ها ترتیب دادند. تیم اصلاحات و همگرایی هم ضرب الاجل اش را در داخل میز فاضل سانچارکی گذاشت تا اگر باز به توافق نرسیدند ایشان مثل همیشه یک هشدار نکیر و منکری به تیم مقابل بدهند؛ از آقای عطا محمدنور هم تقاضا کردند که از قار ملوکانه شان تا شده و فعلا بحث رنگ های غالمغالی سبز و نارنجی اش را در کنار دیگر رنگها بگذارد که هوا بخورد و از آقای کرزی هم خواستند تا فعلا کوچ و بستره و بایسکل میرویس جان را جای دیگر انتقال ندهد که همی طرح عملی شود و قدرت را 50 در 50 تقسیم کنند.

البته فکر نکنید که همی رقمی اینها با هم جور آمدند بلکه نقش مشاور اوباما در این آشتی کنان دو تیم مهم بوده است. به هر صورت قرار شد که داکتر عبدالله یک کباب بدهد برای تیم اشرف غنی و کار را روی طرح جدید شروع کنند اما اشرف غنی کباب را مخالف استراتژی روده هایش دانسته و معتقد بود که شما زحمت نکشید من برای تیم داکتر عبدالله آشک جور می کنم اما داکتر عبدالله معتقد است که از آشک خوردن خاطره بدی دارد و یادش می آمد که روزی در دوران کودکی سر همین آشک خوردن پنهانی و موازی یک کفگیر داغ بر سر دستش خورده است.

تیم اصلاحات و همگرایی برای حل زودتر این مشکل موضوع بولانی را در جلسه بحث نمود اما تیم تحول و تداوم این موضوع را به دلیل فراوانی بولانی در سر کراچی های پل باغ عمومی کابل تحریم کردند؛ باز اینبار تیم اصلاحات و همگرایی ضرب الاجل تعیین نمود که اگر تیم مقابل ما بولانی نخورد ما پروسه طرح جدید را تحریم می کنیم.

تیم تحول و تدام هم بخاطر اینکه از فواید این طرح خارج نمانند و عبدالستار سیرت سر دسترخوان ننشیند پیشنهاد کردند که بولانی گندنه همراه ماست باشد اما اصلاحات و همگرایی روی بولانی کچالو با دوغ شمالی تاکید داشتند و ادعا کردند که از موضع خود یک قدم هم عقب نشینی نخواهند کرد. استاد عطا هم اخطار داد که اگر وضعیت به همین قسم پیش برود من قیام سبز و نارنجی را اعلام می کنم که مردم با قیام سبزشان بولانی های گندنه را بخورند و با قیام نارنجی شان بولانی های کچالو را ببلعند. افراد متعلق به حزب اسلامی هم ناراحت شدند و به تیم اصلاحات هشدار دادند که ما به شما علف هم نمی دهیم و بعد افراد متعلق به جمعیت اسلامی با ناراحتی به اعضای حزب اسلامی گفتند که ما به شما جو را هم نمی دهیم تا اینکه وضعیت سر قضیه نان شام خراب شد و جلسه بی نتیجه باقی ماند.

به همین ترتیب دو تیم انتخاباتی دوباره ناراحت رفتند تا روی یک طرح دیگر کار کنند که اصلا در آن نان چاشت و شام وجود نداشته باشد.


مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اینها همه شان دال پاکستانی را خورده اند و خدمتگار پاکستانی ها هستند، معده آنها هیچ نوع غذا دیگر را هضم کرده نمیتواند.

>>>   اگه کسی میخواهد در عوض دال پاکستانی بادرنگ افغانی بخورد، من حاضرم برایشان بیاورم
بابه زیزا

>>>   ثاقب صاحب بسیار عالی و جالب بود خوشم آمد
سنگشکن

>>>   خداوند خيرماملت بيچارهٔ راپيش کندهنوز کدام پوست دولتی موتر های ضد مرمی وغيرهٔ رارسمأ تصاحب نشدهٔ اند ، وای به آن روزيک همچو مقامات وامتيازات رانصيب شوند چه حال خواهدبود، ممکن روز چندين بار ضربالاجل از جبه ميزها بيرون آيد‌ ـ «« قصاب درغم چربوـــ بزدرحال جان کندن»»

>>>   وای برحال آشپز های بیچاره
وای بر حال آشپز خانه
وای برحال فروشنده های مواد غذائی
وای برحال زارعین بیچاره
بلاخره وای بر حال همه دست اندرکارانیکه به خدمت این دوتیم اند.
وای برحال ملت بیچاره ما
گمنام

>>>   هرکسی دراین موردهرچیزی بگویدحق داردچونکه نمک فاسدشده است به قول شاعر:
هرچه بگندددهندش نمک
وای به حالیکه بگنددنمک
معلوم شدکه جزعشق به قدرت هیچ چیزی برای تان ارزش نداردونخواهدداشت اماتااین حدنمیدانستم که شیفته چوکی قدرت باشیدغضب خدابرشمابادکه با سر نوشت مردم بازی میکنید گویا اینکه ازرائ مردم دفاع میکنید... افسوس مردم بیسواد هستند و درست نمیشناسند که شماها چگونه... هستید که در پوست میش درآمده ایدو..شماها دراصل دشمن مردم هستید:
دشمن دوست نما را نتوان کــــــــــــرد علاج
شاخه رامرغ چه داندکه قفس خواهدشد
بهیرگرزیوانی

>>>   بولانی گفته گفته رمضان به یادم آمد قابل تشویش نیست تا رمضان سال آینده مشکلات قیمت گاز حل خواهد شد .
تخاری

>>>   او بابه زیزا: کمی حوصله داشته باش. به بادرنگ چاره ایشان نمیشود مولی سفید در کار است.
آهنگر

>>>   او بابه زیزا و او آهنکر صاحب هر دوی شما یک کمی حوصله داشته باشید، به با درنگ و مولی سفید چاره ایشان نمیشود شلغمهای کلان کلان کلان ضرورت حتمی است!!!!!!!!!!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است