گزارش برای ارایه به حکومت جدید آماده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۳۰    ۱۳۹۳/۶/۱۱ کد خبر: 78768 منبع: پرینت

حکومت افغانستان گزارش 12 ساله خود را برای ارایه به حکومت جدید آماده کرده است.

اداره امور و شورای وزیران در اعلامیه ای می گوید: رییس این اداره به شورای وزیران اطمینان داده است که تمامی وزارتخانه ها و نهادهای دولتی گزارش های کاری خود را در 12 سال گذشته به شمول اسناد ضروری، پلان های طرح شده، برنامه های کاری، تجارب به دست آمده و مشکلات فرا راه آن تهیه کرده و آماده تسلیم دهی به حکومت آینده است.

انتظار می رود با روی کار آمدن حکومت جدید افغانستان این گزارش کاری به رییس جمهور بعدی کشور تسلیم داده شود.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خلاصه ای گذارش این خواهد بود که این دولت توانست دوبار باساس تقلب گسترده رویکار امده جیب هواخاوهان وطرفداران خود را پرنمود ووطن عزیز را درلیست فاسد ترین کشور های جهان قرار داد ملیارد هادالر خیرات خارجی هارا میان گروپ خود تقسیم نمود از دواهای تقلبی کشته ها پشته ها جور شد اختلافات قومی وتعصبات ناروا باوج خود رسید خدمت گذاران واقعی این کشور چون ربانی وملانقیب وحاجی قدیر وداود داود و سیدخیلی واحمد خان ومطلب بیگ وخان محمد مجاهد راازبین بردودربرابر قاتلین احمد ولی کرزی و دحشمت کرزی بی تفاوت ماند سرک های میراث روسها راتخریب واعتماد ملت را میان هم ازبین برد
عده ای تشکیل حکومت ودور ساختن تفنگ دارها ومکاتب وپوهنتون ها وازادی بیان و... را ازدست اورد های خوب این حکومت میدانند درحالیکه ازادی بیان وحقوق بشر ومبارزه با تروریزم ومواد مخدر کاملا بی نتیجه بوده واز ازادی بیان هم فقط استفاده ای ابزاری شده وباز این همه از فضل طیاره های بی 52 اند نه ازتاثیر بی اثر این زمامن داراند وبد تر ازهمه هنگام رتن هم ارام ننشست واین ملت را با حکومت تقلبی مواجه ساخته جفای بزرگ را درحق دموکراسی انجام داد
تبنگ چی

>>>   مردم افغانستان آماده همچو روزیست که این روند را به چشم سر بینند و دیگران نقطه پایانی برای همه معضلات 13 کشور شده و همه در چوکات قانون بر اصل برابری و حقوق شهروندی باهم زیست نمایند.
دست آورد های مثبت حکومت قبلی برای حکومت جدید یک دستاویز خوبی خواهد بود تا به سلسله آن همه پروگرام های لازم را رویدست گرفته روند ترقی و پیشرفت را در چارچوب اصول و موازین کشوری طرح, دیزاین و عملی سازند گرچه چالش ها فرا را خواهد بود ولی با همکاری اکثریت قاطع کشور این همه معضلات بزودی از سر راه برداشته خواهد شد. ما یقین کامل داریم که عناصر مخرب بخصوص آنانیکه منافع شخصی و گروهی شان در خطر می افتد دست به کار شوند ولی سر انجام تحت کنترول شدید قوانین کشور با اوشان برخورد خواهد شد. و دیگر تاب جز گردن نهادن به اصول انسانی و یا هم فرار ازین محوطه را نخواهند داشت.

>>>   خدا کند که گزاریش دزدان چور و چپاول گران و غاصبان را نیز به دولت آینده بدهید.
بابه میرزا توتله

>>>   باید گزارش دررسانه ها به نشر رسد تا مردم افغانستان از تمام اجراات ریس جمهور با خبرشوند وعادلانه قضاوت کنند
غوری

>>>   ... بالاي گرزي وحكومت اش شود كه همه در حالت گدايى بود وپول را كه از كدايى بدست اوردند همه را برباد وفنا كردند وهيچ توجه درست به حال اين ملت درمانده نكردند از الف تا ياي دولت سرمايدار شدنداين دولت زمينه را به فسق وفساد در جامعه اسلامىي مساعد نمودند؟
عبدالله ريحان

>>>   گزارش حکومت کهنه به حکومت جدید:
-گست حوص ها
- معاشات سوپر سکیل
- چوکی کلان ادم خورد
-جرگه مشاوران
-جواسیس خارجی داخل حکومت
- عد م امنیت حریم خصوصی اتباع
- توسعه کشت کوکنار
- قاچاق
- زمین های غصب شذه
- لشکر ظالمان
- گروه محتکران
- خون خوران تاجرنما
- لشکر کیسه بران درلباس بازار ازاد
- بیکاری دردناک
- اردوی بی سلاح
- بولیس الوده
- امنیت ملی دست وپا بسته
- اسمان خراش های بی کیفیت
- فساد
- محاکم الوده
- کشور بی دروازه
- رهبران بی اراده
-کشور استعمار شده به شیوه جدید
-وغیره..... م.ا.کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است