اخطار زمانی تیم اصلاحات به کمیسیون
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۱۸    ۱۳۹۳/۶/۱۰ کد خبر: 78697 منبع: پرینت

مسوولان تیم اصلاحات و همگرایی هشدار دادند که اگر طی ۲۴ ساعت آینده به خواست های آنان رسیدگی نشود، روند انتخابات را برای همیشه ترک می کنند.
به گزارش خبرگزاری آوا، از نظر تیم اصلاحات و همگرایی، تشکیل حکومت وحدت ملی با تیم اشرف غنی احمدزی، وقتی ممکن خواهد بود که روند بازرسی آرا به شکل شفاف و عادلانه به پیش برده شود.


سید آقا فاضل سانچارکی یکی از سخنگویان تیم اصلاحات و همگرایی در یک نشست خبری اعلام کرد که اگر روند بازرسی آرا به همین شکل ادامه پیدا کند و نتیجه انتخابات ریاست جمهوری از سوی کمیسیون اعلام شود،این روند از سوی تیم اصلاحات و همگرایی غیر قابل قبول است.

سانچارکی افزود: تیم اصلاحات و همگرایی تا فردا بعد از ظهر مهلت تعیین می دهد که اگر به خواست های مشروع این تیم رسیدگی صورت نگیرد، روند انتخابات را برای همیشه ترک می کنیم.

وی هشدار داد که اگر تا ۲۴ ساعت آینده پاسخ مثبتی دریافت نکنند، تصمیم نهایی شان را اعلام خواهند کرد.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   روزی خرجین ملانصرالدین را دزدیدند. ملادرجمع جماعت مسجدگفت اگرخرجین مرابخوبی میدهید خوب خوب وگرنه یک چورت دارم بازنگویید! تعدادی ازجماعت ازچرت ملاحراسیده یکی شان که براستی دزدی کرده بودبه ملا گفت خودت بمزاق هم نمیفهمی اینه خرجینت رابگیریخن مارایلا بده. ملاخوش شد.مگر جماعت گفت ملا حال بگو اگر خرجینت یافت نشود چه میکردی؟ ملا خندیده گفت چیزی از دستم نمی آمد اما یک جوال در خانه داشتم آن را از میان قیچی کرده خرجین دیگری میساختم. اینک تیم دزدان هم جواب مثبت یافته نتواند ازجای دیگری دزدی خواهندکرد.
قره

>>>   داکترعبدالله با مدرک ثابت کده تقلب شده.در همه جای دنیا با تقلب برخورد میکنن.حالا این جناب اشرف غنی گیر داده که ای گپ ها نمی پذیرد و همانطور که در همه ای مدت یک قوم بر ملک حکومت کردند و نتایج ان میبینیم بازهم باید بالای نفوس ای ملک حکمرانی کند.نکند پشتون ها انتظار دارند مثلا انتخابات برگزار شود ولی در هر صورت یک پشتون از صندوق خارج شود.

>>>   ما با تیم اصلاحات هستیم و با فاشیزم مبارزه میکنیم.
دادالله از کشکنخود کندهار

>>>   حق داکتر عبدالله ضایع شده باید وجدانا از او دفاع کنیم رئیس جمهور منتخب ماست.
بلال خان

>>>   آقای سنگ چارکی از نامش معلوم است که یک چارک است اوچیزی را نمیداند ونه درسیاست میفهمد سخنان بی مورد ویا چند کلمه را از دهن دیگران کاپی نموده باز درپشت تلویزیون سخرانی مینماید وخودرا یک سیر می شمارد.

>>>   همه میدانیم که سران تیم اصلاحات و همگرائی برای حصول قدرت خود موضوع جداساختن رای پاک از نا پاک را عنوان کرد میخواهد ازین طریق حمایت مردم را جلب کند در حالیکه خود ایشان نیز به تقلب دست زده اند که مسئول فنی شان اقای معنوی در دو دور گذشته ماستر تقلب بوده است بنا ازین طریق ایشان را مخاطب قرار داده که بخاطر رضائی الله چ دیگر برای مردم تخم نفاق را کشت نکنید همه ملت میدانند که شما بخاطر بدست اورد لحاف ملا نصرالدین مصروف هستید نه بخاطر خدمت به مردم اما روز حشر به بارگاه الهی چه جواب خواهد گفت یا به انروز و مرگ اعتماد ندارید اگر اقای ازاندوخته خود باخود به گور برده شما خواهد برد درغیر این همه وای و لا برای چه میدانم که شهرک ده سبز برای چور و چپاول تان اماده است تا در انجا قصرهای تانرا اعمار کنید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است