دشتی: میدان جنگ با تروریزم تغییر می کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۷    ۱۳۹۳/۶/۱۰ کد خبر: 78671 منبع: پرینت

فهیم دشتی روزنامه نگار گفت: میدان جنگ با تروریزم در آینده تغییر می کند. این تغییر میدان آغاز شده و به سوی خاورمیانه به پیش رفته است، بنابراین دلیل تداوم حضور ناتو در افغانستان القاعده و طالبان نخواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، وی افزود: من به رفتن ناتو از افغانستان باور ندارم. کشورهای دیگر نشان داده اند که متحد قابل اعتمادی نیستند و بنابراین ناتو نیاز دارد در افغانستان حضور داشته باشد.

فهیم دشتی اظهار داشت: من به این باورم که بالاخره این انتخابات به نتیجه می رسد و ما را درگیر بحران کلان نمی کند. من آینده افغانستان را روشن می بینم به دلیل این که میدان جنگ از افغانستان دور خواهد شد.

در حالی که اوضاع امنیتی و سیاسی افغانستان بسیار ناامید کننده است ولی برخی از آگاهان به این باورند که میدان جنگ تروریزم از افغانستان به مناطق دیگری تغییر خواهد کرد. این تغییر می تواند نویدبخش آینده روشنی برای کشور باشد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   آقای دشنی به صداقت حرف زده اندحال امریکاتوان اداره افغانستان راداردوجناب دشتی و دوستان شان وظیفه دارندناهمسایه گان راهم مانندافغانستان بسازندبه یقین لقمه چرب برای شان خواهدداشت.
قره

>>>   آقای دشتی ناامیدی آقای کرزی همه مارا به آینده افغانستان خوشبین ساخته است . کرزی بسیار کوشش کرد تا اوضاع افغانستان را از شروع تا ختم انتخابات آنقدر خراب کند تا مردم از انتخابات دلسرد شوند اما خداوند قسمت نکرده بود که درگیر جنگ شویم . انشا الله در اینده نزدیک کرزی... را از ارگ برون خواهند کرد و ...کرزی ثبت تاریخ خواهد گردید ونام کرزی به صفت یک نادر غدار دیگر در تاریخ درج خواهد شد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است