دانشکده های شبانه افسران افتتاح گردید
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۶    ۱۳۹۳/۶/۱۰ کد خبر: 78651 منبع: پرینت

دانشکده های شبانه برای افسران داخل خدمت پولیس ملی در موسسه تحصیلات پولیس از سوی اکرام الدین یاور معاون اداری وزارت داخله افتتاح گردید.

به گزارش وزارت داخله، در مراسم ویژه ای که به همین مناسبت در موسسه تعلیمات عالی پولیس تدویر یافته بود، نخست اکرام الدین یاور افتتاح دانشکده های شبانه را درجهت مسلکی سازی پولیس یک گام مثبت عنوان کرد و افزود: پولیس ملی کشور نسبت به گذشته از آموزش خوب مسلکی برخوردار گردیده و زمینه و بسترخوب آموزش جوانان اعم از دختر و پسر، در موسسه های تعلیمی و آموزشی فراهم گردیده است.

معاون اداری وزارت داخله گفت: جامعه جهانی متعهد است که نیروهای امنیتی افغانستان را در بخش های آموزشی نیز در سال های آینده کمک می نمایند.
در همین حال معشوق احمد سیلاب فرمانده عمومی تعلیم و تربیت و صبغت الله سایق فرمانده استف کالج افتتاح این دانشکده ها را یک دستاورد مهم دیگر دربخش آموزش و مسلکی سازی پولیس خواندند و گفتند: وزارت داخله در جهت ارتقای سطح آموزش مسلکی پولیس ملی درجریان سیزده سال گذشته گام های مثبتی برداشته و پروسه آموزش این نیروها در مرکز و ولایات کشور به خوبی به پیش می رود.

در پایان این مراسم معاون پولیس اتحادیه اروپا ضمن حمایت از برنامه های آموزشی وزارت داخله گفت: اتحادیه اروپا در کنار جامعه جهانی متعهد است که پولیس افغانستان را بعد از سال 2014 در بخش های آموزشی کمک می نماید.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این یک پیشرفت خوبی در عرصه مسلکی سازی و مهارت ارتقای ظرفیت پولیس ملی است
ســـــــــــــیرت

>>>   یک اقدام بسیار نیک وفوق العاده سود مند است تا سطح دانش مسلکی پولیس ما ارتقاء یافته وپولیس ما وظایف محوله خویش را بخوبی ومسلکی تر پیش ببرد ومردم هم آرام میشوند بیجا ازطرف پولیس مورد آزار واذیت قرار نمیگیرندوپولیس در روشنایی علم ومسلک خود خوبتر حقایق را درک میکند. بادظم ودسپلین مسلکی بدون اشتباه بادر نظر داشت حقوق مدنی مردم زیر احکام قانون اساسی وسایر قوانین نافذهء کشور وظیفه مقدس خودرا پیش میبرد.
برخلاف پولیس های بی تحصیل وبی قانون از قانون شکنی جلوگیری میکنند.
بااحترام داکتر عبید الله قضلپور.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است