بازداشت 3 تن اعضای یک باند جنایت کار در کابل
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۲    ۱۳۹۳/۶/۱۰ کد خبر: 78644 منبع: پرینت

صدیق صدیقی سخنگوی وزارت امور داخله، در یک کنفراس خبری مشترک با عبدالظاهر ظاهر فرمانده امنیه کابل و فرید افضلی رییس اداره مبارزه با جرایم جنایی این فرماندهی، با اشاره به قاطعیت و جدیت پولیس در امر گرفتاری مجرمان، تصریح کرد که پولیس در برابر هیچ قضیه ای بی تفاوت نمانده است و مجرمان با برخورد جدی پولیس روبرو خواهند شد.

به گزارش وزارت داخله، آقای صدیقی افزود: جای مجرمان پشت میله های زندان است و پولیس در گرفتاری آنان از هیچ گونه سعی و تلاشی دریغ نمی ورزد.

در این نشست خبری، عبدالظاهر ظاهر فرمانده امنیه کابل، گفت که پولیس با راه اندازی یک عملیات وسیع موفق شد تا نظر محمد سر دسته یک باند جنایت کار را همراه با دو همکارش در پیوند به قضیه اختطاف چند تن از شهروندان کشور به شمول زنان که یک هفته پیش در منطقه قرغه کابل اتفاق افتاد، از نواحی حوزه پنجم امنیتی شهر کابل بازداشت نماید.

فرمانده امنیه کابل با اشاره به این که افراد بازداشت شده در گذشته نیز به جرم دزدی و اختطاف بازداشت و زندانی شده اند، خواستار برخورد جدی نهاد های عدلی و قضای با آنان گردیدند، تصریح کرد که افراد بازداشت شده سزاوار شدیدترین جزا می باشند و نباید دوباره رها شوند.

فرمانده امنیه کابل در حالی که خواستار همکاری بیشتر مردم با پولیس در زمینه بازداشت و تعقیب متهمان شد، تاکید کرد که پولیس کابل از توانایی و جدیت بالایی در امر تعقیب و گرفتاری مجرمان برخوردار است و در صورتی که مردم به زودی پولیس را در جریان قضایا قرار دهند، پولیس قادر خواهد بود که در کمترین زمان ممکن، مجرمان را بازداشت و به پنجه قانون بسپارد.

گفتنی است که نظر محمد و همکارانش در جریان نشست خبری به خبرنگاران نشان داده شدند و در حضور خبرنگاران ماجرای اختطاف چند تن از شهروندان کشور در منطقه قرغه را بازگو کردند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   جنرال صاحب ظاهر یک جوانی میکردی همین جنایت کارانرا در اثنا دست گیری که میکشتی دیگه مزه میداد.

>>>   زنده باد جنرال ظاهر
غیرت خراسانی از پوهنتون کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است