اسلام هراسی هدف اصلی غرب می باشد
نوع بریدن سر و کشتارهایی که داعش اکنون همانند طالبان در زمان امارت سیاه اسلامی آنها در افغانستان، انجام می‌دهد با این هدف است که به جهانیان بفهمانند که اسلام دین خشونت است 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۱۴    ۱۳۹۳/۶/۹ کد خبر: 78613 منبع: پرینت

تروریزم، تکفیر و افراطی‌گری پدیده‌های شومی هستند که متاسفانه چند سالی است جهان اسلام با آن روبرو شده است.

کشورهای استعمارگر با انواع توطئه‌ها، از جهالت و تعصب کورکورانه بعضی مسلمان‌ها سوء‌استفاده کرده و آنان را علیه دیگر برادران مسلمانشان تحریک می‌کنند.
مدعیان مبارزه با تروریزم، مروج‌های اصلی این پدیده شوم در جهان و به‌ویژه در سرزمین‌های اسلامی هستند و جریان‌های سوریه و لبنان و افغانستان نمونه‌هایی از این حمایت‌های پنهانی است.

امروزه همه ی مسلمانان می دانند که داعش همانند طالبان و القاعده مولود سرویسهای اطلاعاتی غرب است و اهدافی که آنها داشته اند که در درون اسلام شکافی را ایجاد کنند.

هدف گروه هایی مثل طالبان و داعش این است که تعریفی که از اسلام ارایه می دهد تعریفی نباشد که از اسلام ناب محمدی ارایه می دهد چون غربیها از نمایانگر شدن واقعیت اسلام ناب محمدی (ص) می هراسند.

سرویسهای اطلاعاتی غرب به این فکر افتادند که می توانند با گروههایی مثل طالبان و داعش یک تعریف جدیدی را از اسلام داشته باشند و آن اسلام دگرگون شده و تحریف شده را به خورد جهانیان بدهند تا اسلام حقیقی را بدنام سازند.

به همین دلیل هم هست که گروه های تکفیری و افراطی دست به اقدامات جنایتکارانه و وحشتناک می زنند که پشت هر مسلمان و هر انسانی را به لرزه در می آورد.

نوع بریدن سر و کشتارهایی که داعش اکنون همانند طالبان در زمان امارت سیاه اسلامی آنها در افغانستان، انجام می‌دهد با این هدف است که به جهانیان بفهمانند که اسلام دین خشونت است و بر همین اساس نیز مساجد را که مهمترین پایگاه دینی در دین اسلام است به آتش می کشند تا پروسه اسلام هراسی غرب را بهتر پیش ببرند.

متاسفانه قبح حریم مسجد را داعش با انفجار و به آتش کشیدن مساجد برای دیگران نیز می ریزد و مسلمانان هرگز نمی توانند بی احترامی به خانه خدا را تحمل کنند.

اگر امریکا سیزده سال است به بهانه مبارزه با القاعده و طالبان در کشور ما می جنگد و هنوز هیچ کاری از پیش نبرده، علیه داعش هم حملاتش بی معنا و تظاهر سازی است. آنها خود چنین گروه هایی تکفیری را به دلایل مذکور ساخته اند لذا هیچگاه آنها را از بین نمی برند مگر اینکه گروه دست نشانده دیگری را جایگزین آنها کنند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   محترما !
اسلام هراسی هدف اصلی غرب نیست اسلام دشمنی هدف اساسی غرب است اقای جورج بوش بی پرده بعد از سقوط کمونیزم و اتحاد جماهیر شوروی ازادانه اعلان نمود که بعد از کمونیزم دیگر دشمن ما اسلام است گرچه بعد تر این کلمه را اصلاح نمودند اما ان ظاهری بود وانچه در قلب ودل می پروراندند همانا دشمنی با اسلام بود زیرا اسلام را یک ایدیالوژیبیدار ومتحرک وزنده یافته بودند واین مفکوره در غرب وجهان متمدن طرفداران زیادی یافته بود وجوان ها با مطالعه ای اسلام واقعی همه روزه باین دین حنیف میگرویدند
انها از داعش وطالب والقاعده اصلا هراس ندارند زیرا اینها را خود ساخته اند وهمه در کنترول وزیر اداره ورهبری خودشان است واین گروه ها را برای بد نام ساختن اسلام وبه حیث اهرم فشار بالای رقیب ها استعمال مینمایند وبوضوح مادیدیم که بعد از سقوط حکومت داکتر نجیب سیل از باصطلاح مجاهدین اسیای میانه وبنگله دیش وعربها وپاکستانی ها را بسوی اسیای میانه قومانده نمودند که روی بعض موانع نتوانستند انطوریکه لازیم بود پیش روی نمایندتا امروزه داعش ساخته ودر خورد جامعه ای بشری دادند که شاید اینها بتوانند کاری کنند با این تیر دوهدف را نشانه گرفته اند یکی اختلاف افگنی میان مذاهب اسلامی ودیگری ارهاب وتخویف کشور های منطقه وجهان این است انتباهی ما اگر اشتباه کرده باشیم امید ما را رهنمای کنید
شیخ علی بلخابی سرپلی

>>>   همه عيوب خودر ا بدوش ديگران انداختن همين است آيا غرب گفته است كه زن ر ا با سگ جنگي تعويض كنيد؟هرچه است اعمال خود ما است به غرب هيچ ربطي ندارد

>>>   سربریدن یک سنت قدیمی امریکایی است.در قرن نوزدهم هروقت اردوی بیرحم امریکا به قبیله های سرخپوست حمله و آنها را قتل عام می کرد آخرکار سرمردان سرخپوست را می بریدند و جلدشان را می کندند و به یادگار نگه میداشتند و ... و به زین اسب می بستند و کارهای دیگر که از بیان آنها می شرمم.همه اینها در کتابهای تاریخ هست و هم بسیاری عکسها موجود (چون عکاسی در حدود 1850 اختراع شد).بعدها امریکایی ها در فلم های هالیوودی ماجرا را با نیرنگ سرچپه قصه کردند و سرخپوست ها را وحشی و سربر و جانی نشان دادند.گرچه در یکی دو فلم تا حدودی حقیقت نشان داده شد مثل فلم "رقصنده با گرگ" که مظلومیت سرخپوست ها را نشان میداد. این که حالا امریکایی ها با گروپی کافر وهابی بنام داعش می خواهند مسلمانان را آدمکش خشن نشان بدهند یک نیرنگ قدیمی است که قبلا" برای سرخپوست ها از کار می گرفتند.ما اینها را میدانیم ولی آن آدم معمولی و بی خبر غربی فریب داده میشود.زور غرب در تبلیغات استادانه برای دروغگویی است.اینها در دروغگویی ماستری دارند بلکه داکتر استند.

>>>   قربان شیخ علی.گل گفتی.صد فیصد موافقم.

>>>   مسلمانها فقط عادت دارند تمام ضعفهای خود را به گردن دیگران اندازند. اگر امریکا طالب و داعش را درست می کند و زیر بیرق توحید به زن و ناموس مسلمانها تجاوز نموده و شنیع ترین اعمال را انجام می دهند باز هم همین امریکا این مردانگی را دارد که زن مسلمان ها را ... نجات داده و از خرید و فروش بیشتر زنان پیشگیری نمایند. چنانکه چند سال پیش در افغانستان و امروز در عراق انجام می دهد. اگر سیزده سال پیش امریکا نمی بود افغانستان شده بود یک صوبه سر حد پاکستان بدست ملا عمر کوچی و ناموس این اب و خاک در کشورهای خلیج تمویل کنندگان طالبان برای خوش خدمتی خرید و فروش می شد. امروز اکثریت مردم مسلمان افغانستان خدا می گویندکه این امریکائیهادرافغانستان بمانند و اگر نه افغانستان مثل عراق خواهد شد و کسی اختیار زنشان را نخواهد داشت. ناکامیهای که در افغانستان وجود دارد از طرف امریکا نیست بلکه بخاطرضعیف و ناکام کرزی... است ووی به خاطرنادانی اش مزدوری خوب نتانست وخراب کرد ونه نوکرخوب برای امریکاشدونه برادزقابل اعتمادبرای طالبان واگرازقدرت خلاص شودهم امریکا وهم طالبان...ازاشرف غنی کاری ساخته نیست!!
علاءالدین خان کابلی

>>>   امریکا راهکارها ی مختلفی را برای بدنام ساختن و خشن نشان دادن اسلام روی دست گرفته است و این بار نام خلافت را نیز میخواهد منفور سازد و از اعاده ی آن جلو گیری کند ولی مسلمانان زیادی اند که نمیدانند
فهیم

>>>   داعش = طالب = القاعده = کفار وهابی = جبهه النصره = تروریست هایی که امریکا و انگلیس و پاکستان با پول عربستان جور کردند. استخبارات پاکستان (ISI) بی اجازه امریکا آب نمی خورد. افسار طالبان جنایتکار بدست امریکاست.آنها جنایت می کنند تا مردم به حضور دوامدار امریکا در افغانستان رضا بشوند.
اگر طالب دشمن امریکاست چرا تا اکنون یک جنرال امریکا ره سرنبریده؟ چرا صرف سر مردم مظلوم و بیچاره را بریده؟ همه جنایات طالبان با فرمان CIA و از آدرس امریکاست.

>>>   عالم و آدم میدانند که بازی طالبان و امریکا همان بازی پشک و موش است.امریکا اگر می خواست طالبان را صرف به یک هفته نابود کرده بود.ولی وجود طالب ها برای اهداف امریکا ضرورت دارد.امریکا این جنایتکاران جاهل را برای اغراض خود استعمال می کند!

>>>   پیروزی های پی درپی غرب در برابر جهان اسلام بعداز فروپاشی امپراتوری بزرگ عثمانی تنها وتنها نتیجه اعمال مسلمانان بخصوص اعراب است که شریف حسین در رآس آنها قرار داشت که برای انگلیس و دیگر کشورهای غربی استعمارگر شب و روز کوشیدند. نفاق داخلی مسلمانان و حاکمان مزدور وعیاش در رآس کشورهای اسلامی وعربی عوامل دیگری است که مسلمان را در برابر کوچکترین فشار غرب ناتوان ساخته است.
محمدلطف الحق"مسلم"

>>>   لطف الحق صایب گپه حقه خو گفتی خدا کنه ده میدان عمل هم همیطور باشی مه تحسینت میکنم. ولی خدا کنه وقتی سیالداری های قومی داخل اوغانستان یادت آمد. باز خادم حرمین شرفینه دعا و ثنا نکنی.

>>>   علاوالدین خان کابلی متوجه باش که سخت دراشتباه هستی چونکه ناموس افغانستان هیچگاه زیرپانشده ونخواهدشداگرسیزده سال قبل امریکانمی آمدمطمئن باش که امروزمسلمانان سرافرازمیبوداماباآمدن امریکاهمه چیزواژگون شدغرب فقط خواستاربی دینی است نه کدام هدف دیگرکرزی دراصل یک نابغه ویک سیاست مدارتمام عیارمیباشدکه هیچگاه نخواسته به اسلام صدمه واردگردد.
بهیرگرزیوانی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است