کرزی صاحب کمی دیگر تحمل کن!
حامد جان: می دانیم که برایت ماندن در این قفس سخت و طاقت فرسا می باشد، اما محض رضای خدا فقط چند روز دیگر بر سر چوکی ات بنشین تا ببینیم سرانجام این انتخاباتی که در دولت تو برگزار شد، به کجا می انجامد 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۵۸    ۱۳۹۳/۶/۹ کد خبر: 78612 منبع: پرینت

الهی که هرچی کفار و کفاردوست است صدقه وجود مبارکت شود، حامد جان! دل غمین مدار و چند شب دیگری در این ارگ ریاست جمهوری بمان! می دانیم که برایت ماندن در این قفس سخت و طاقت فرسا می باشد، اما محض رضای خدا و بخاطر مردم فقط چند روز دیگر بر سر چوکی ات بنشین تا ببینیم سرانجام این انتخاباتی که در دولت تو برگزار شد، به کجا می انجامد.

این سخنان نزدیکان رییس جمهور کرزی است که اکنون چند روز است شاهد بسته بندی شدن وسایل شخصی حامد کرزی می باشند. براساس گزارشهای منتشر شده محترم حامد کرزی تمامی وسایل خود را از اتاق کاری اش جمع کرده و قصد دارد که سه شنبه همین هفته، ارگ ریاست جمهوری را برای همیشه ترک کند.

رییس جمهور کرزی دلیل این کارش را اینگونه بیان کرده که باید این اتاق و دفتر برای رییس جمهور آینده مهیا شود. لذا من از ارگ اسباب کشی می کنم تا هرچه زودتر مکان دفتر رییس جمهور جدید مهیا و آماده گردد.

این خونسردی و امیدواری کرزی صاحب درباره به نتیجه رسیدن انتخابات، در حالی است که بسیاری از نزدیکان وی مدعی هستند اگر در شرایط کنون محترم کرزی ارگ ریاست جمهوری را ترک کند، زمینه کودتا برای نامزدان دور دوم انتخابات فراهم می آید.

محترم عبدالستار سعادت به عنوان ریاست کمیسیون شکایات انتخاباتی اظهار داشت: در شرایط کنونی، ترک ارگ ریاست‌جمهوری توسط حامد کرزی امری مناسب نخواهد بود زیرا خروج وی پیش از مراسم تحلیف رییس جمهور جدید، خلاف قانون اساسی است. لذا کرزی صاحب باید صبر کند تا رییس‌جمهور جدید و مشروع کار خود را آغاز کند آنگاه به فکر اسباب کشی بیفتد.

جناب سعادت معاونان رییس‌جمهور را متهم کرد که آنان قصد داردند تا از انتقال قدرت سیاسی به گونه مسالمت‌آمیز جلوگیری نمایند. به همین دلیل بر کرزی صاحب واجب است تا در اگر بماند و زمینه انتقال قدرت با برنامه‌های قوی را فراهم آورد.

موافقان نظر رییس کمیسیون شکایات انتخاباتی بر این باور هستند که در نبود کرزی در ارگ ریاست‌جمهوری، خلا قدرت به وجود می آید و احتمال اینکه یکی از دو نامزد بعد از اعلام نتیجه ی نهایی، دست به کودتا بزند و هرج و مرج کشور را فرا بگیرد وجود دارد!! به همین دلیل کرزی نباید ارگ ریاست جمهوری را ترک کند.


اولا اینکه این موضوع چه ربطی به رییس کمیسیون سمع شکایات انتخاباتی دارد، جای سوال است. دوما اگر رییس جمهور کرزی قصد اسباب کشی دارد حتما از نتیجه ی انتخابات باخبر است و توافقات لازم صورت گرفته و سر خود کاری انجام نمی دهد. سوما یک روزنامه نگار آمریکایی خبری درباره کودتای احتمالی مطرح کرد از کشور بیرونش کردید، چگونه خود شما سخن از کودتا می زنید و کسی با شما کاری ندارد؟

بهتر است شما هم کمی صبر کنید تا ببینید نتیجه انتخابات چه می شود، بعد شروع به اظهار نظرهای آنچنانی و درخواست از رییس جمهوری کنید که در این سیزده سال بهتر از همه ی من و شما می داند که چه کاری را چه موقع انجام دهد.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   تيم اصلاحات مدافع حقوق حقه مردم افغانستان است... دزدان ملیونی دیسانتی غربی و وجواسیس ای اس ای و وطانفروشان یهودی قابل محکمه اند، انشالله متقلبین و مثلث شیطانی بجزای اعمال ننگین شان میرسند که بدانند. خیانت و رشخند زدن بالای رای پاک مردم چه نوع جزا باید ببینند. این ... تنها را فرار نزد باداران خود دارند. ولی ملت غیور طاغوت شکن پلان فراراین... را در ارثه وقت خنثی و به محکمه علنی در پارک زرنگار قابل اجرا خواهد بود که .... متقلبین و جواسیس به اشدی مجازات محکوم میگردند. کرزی، خرم و نامتفکر یهودی در سطر لست قرار دارند.

>>>   عبدالستار سعادت از خود ترس دارد که انقریب محاکم می شود

>>>   یگانه ارزوی ارگ و کرزی و....این است که عبدالله -عطا و امرالله صالح و همراهانش دست به کودتا - شورش - چپاول و غارت بزند.تا کلیم این طایفه برای ابد از افغانستان جمع شود و به دریای امو انداخته شوند. ولی تا جائیکه معلوم میشود اینها مردمیدان نیستند و جرئت انجام کودتا را ندارند.صرف بچه ترسانی میکنند و خواهان امتیاز هستند. که این ارمان خود را نیز بگور خواهند برد. کرزی هیچ حایی نمی رود .مانند شیر استوار و پایدار تر در ارگ خواهد بود ومن الله توفیق

>>>   ختم فرمانروایی پنجشیری ها نزدیک شده است.چون دیده میشود که بال کشیده اند.

>>>   این ستارخان متقلب وخدمت گذارمتملق اشرف کوچی وحامدکرزی،ازچه وقت به اینطرف قانوندان شده وامروزبه حامدجان مشوره حقوقی داده وبیرون شدن اوراازارگ یک خلای قانونی میداند!!!ازکودنی ...وی پیدااست که کوچی... اگر متفکر اول جهان هم شود،بازهم همان ... است که دیدش تانوک بینیش... می باشد!!اچرا که اولا او در این مدتی که درس تقلبکاری ازکرزی اموخته هدف ازتقلب برای کرزی رانفهمیده که همین ماندن به ارگ بوده ونه ترک ارگ!ثانیاوی مگرنمی داندکرزی درداخل ارگ برای خود میلیونهاپیسه بیت المال رامصرف کرده وخانه دایمی ساخته است و اگر او را چوب... هم بزنندازازک خارج نخواهدشد!ثالثااین حقوقدان مدرسه کوچی گری ماده 61قانون اساسی رانخوانده که بیش ازسه ماه است که حامدجان غیرقانونی درچوکی ارگ چسپبیده وبا همه ناله و فریاد حقوق دانهای کشور
و عامه مردم چوکی را رها کردنی نیست!! در آخر به این... می گویم توچه غصه می خوری اگر حامد جان نبود، سردار کوچیها و متفکر اول جهان اشرف غنی زی که به برکت تقلب شما خواهد بود!! و صدای ... تورابخوبی خواهدشنید!!
علاءالدین خان کابلی

>>>   در پهلوي ارگ خوب تعمير جور كرده و در انجا انتقال مي كند

>>>   امروز رئیس جمهور داشتن و نداشتن در افغانستان یکسان است. بلکه اگر مثل کرزی واری رئیس جمهور نداشته باشد بهتر است و اگر کرزی نبور کشور توسط مردم بهتر ازین اداره می شد.

>>>   اصلآ بايد گفت كه اداره ملك ما توسط امريكا كنترول مي شود
شما فكر كنيد سفر امريكا چيزي كه گفت همان كار اجرا مي شود
حكيم از كابل

>>>   هر افغان شهامت این را دارد که دروقت خدا حافظی با کس بد و رد نمیگویند کرزی صاحب وطیفه اش ختم گردیده طبعآ وسایل شخصی خودرا جم میکنند ولی یک تعدا افراد که خود شان نه عزت دارند ونه شهامت افغانی این سخن کوچک را به هیا هو مبدل ساخته خوبی های کرزی چشما نتان را کور میسازند که از برکت شان صاحب شهرکها شده اید اگر کرزی این خوبی هارا به مردم دیگر مینمودند امروز عزت کرزی را میداشت ولی چون حق دیگران را به شما داده ظلم نموده وظالم باید مجازات قانونی گردد نه توهین انفرادی.وبرای محاکمه انقدر خائنان درجدول گرفته شده که تاعمر صد سالگی برایسعدت نوبت نمیرسد ما خوش میشویم که پنجشیری ها سخن محاکمه را به زبان ارد .

>>>   کرزی دارای یک سیاست استبدادی است و فقد به منافع شخصی و خانواده خود در طی دوران حاکمیت خود فکر کر ده است و خانواده خود را میلیارد ساخته است و خانواد کرزی در گذشت شغل هوتلی در امریکا داشتند و از برکت پرتاب تخفه بورش به مردم افغانستان برادران کرزی خان نام تجار ملی را با خود افتخارکرده اند . کرزی به منافع ملی افغانستان به سر سوزن با وصف کمک های جامعه جهانی کاری نه نکرده است. افغانستان در طی 13 سال از عدم پلیسی ریاست جمهورکرزی تمام جانس های طلای برای بازسازی زیربنا های افغانستان بخاطر توسعه اقتصاد افغانستان که از طرف جامع جهانی باید صورت می گرفت که ازدست جاهلیت کرزی از دست داده است. کرزی طی این 13 سال یک زعامت خوب برای دولت داری این کشور جنگ زده افغانستان نبود اگر می بود تمام کشور های سرمایه داری جهان کیسه خود را برای طرقی وپیشرفت افغانستان آوردن ولی کرزی از عدم پالیسی در دولت داری نتواست پیشنهادات صالم وبه آنها در مورد پروژه های زیربنایی و آبی افغانستان ارائیه کند در حالیکه افغانستان از نگاه آب غنی ترین کشور جهان در منطقه خود است و میتوان زراعت افغانستان را مدرنیزه ساخت و هم ایجاد صنایع بدون تولید برق داخلی خودی غیر ممکن است.

>>>   کرزی شرمنده دنیا و آخرت و روی سیاه جامعه جهانی و تاریخ افغانستان است. کرزی اولین ریس جمهور سیاه اندیشه و کم فکر در تاریخ افغانستان است که بخاطریکه ایده ی مصلحت گرای آن آوردن نمونه حکومت ملک الطوایفی و بی ارزش دادن کادر های مسلکی و تخصصی بوده است. دلیل ناکامی کرزی در دولت داری و هم در ساست داخلی ودر سیاست خارجی همین است که مانند ضرار احمد و زیرخارجه ،عارف نورزی وزیر آب و انرژی کمپودر احمد مشاهد ریس امور در اصلاحات ادار ی و خالید ریس امنیت ، فهیم کریم خلیلی معاونین ، عبدالرئوف ابراهیمی ریس مجلس نمایندگان ،امرلطیف ابراهیمی والی تخار جمعه خان همدرد.

>>>   به عنوان یک شهروند افغان می گویم ملت عزیز افغانستان تا ما همدیگر را با آغوش باز با تمام تفاوتها نپذیریم سیاست مداران مارا به بیگانگان مثل تاریخ تلخ گذشته افغانستان خواهند فروخت بیایید قدری همدیگر را بدانیم و به عنوان فرزندان یک سرزمین باهم از حقوق مان دفاع کنیم و علیه سیاستمداران فاسد و طرفدار ظلم و ظالمان و جنایتکاران مثل طالبان دست بکار شویم و نگذاریم بیش از این به حیثیت و ابروی مان لطمه وارد شود.
مگر نمی دانید کرزای بارها از طالبان حمایت کرده و منافع امریکا و غربی ها را بر جان ما و شما ترجیح میدهد تا کنون چقدر از زنان و اطفال بی گناه و مردم ملکی به دست طالبان و سربازان... امریکا و ناتو به بدترین و مظلومانه ترین حالت به شهادت رسیده است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است