اعتراض دانشجویان کابل به انتقال اجباری دانشجویان
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۱۸    ۱۳۹۳/۶/۹ کد خبر: 78608 منبع: پرینت

جمعی از دانشجویان دانشگاه کابل در اعتراض به انتقال اجباری 26 تن از محصلان این دانشگاه به دانشگاه های سایر ولایت دست به تظاهرات زدند.

این تعداد از دانشجویان در پیوند به قضیه درگیری در خوابگاه کابل که چندی پیش رخ داد به ولایت های مختلف انتقال داده شده اند.

آنان این عمل وزارت تحصیلات عالی را غیر قانونی دانسته اند و از ریاست جمهوری می خواهند تا فیصله اجباری محصلان به دانشگاه های ولایت ها را لغو نماید.

دانشجویان معترض هشدار می دهند تا زمانی که به خواست هایشان رسیدگی نشود به اعتراض های خود ادامه خواهند داد.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این تبدیلی ها ی این محصلین راه چاره نیست.بلکه باید این ها جزایی شوند و دو سمستر از به دانشگاه راه داده نشوند
محصل دانشگاه

>>>   اصلا اين ها قصد درس خواندن را ندارند تمام روز مصروف چنجال مظاهره وتحصن هستند

>>>   یک واقعیت است که محصلین هرکشورجهان دراعتراض به عملکرد دولت دست به اعتراض زده دراصلاح دولت نقش مهمی را دارند. این عمل نه تنها به مفهوم اصلاح تلبی بلکه درعین زمان کارآموزی عملی محصل نیزاست . گویا محصل قابلیت سیاسی خودرا به کاربسته نتیجه گیری میکند آیا حرفی که گفته کجایش غلط و کجایش صحت است ؟ درنتیجه بعدازفراغت منحیث متخصص کارآزموده و بایک جهان بینی وسیع داخل خدمت جامعه و خودمیگردد .مگر عیب تظاهرات نامنظم قبلی لیلیه مرکزدرخشونت آن بود. چرامحصل باخودسلاح داشته باشد ؟ چرامحصل آدم بکشد؟ چرادختران لیله یکدیگررا زده و زخمی کنند ؟ این حرف ها دفاع مشروع نیست واعتراض مدنی هم نیست بلکه خشونت و اغتشاش است . درصورتی مکارگی درکاربوده باشد بایدازراه تظاهرات مدنی چهره دولت را افشا میکردند نه اینکه بدون اثبات عفو مجازات تقاضاکنند . اگرچه من داخل موضوع نیستم ولی خواستم توجه محصلین محترم را جلب نمایم تا متخصص هستند تخصصی عمل کنند .
وطندوست

>>>   اینها باید محکمه د از ساحه دانشګاه رانده شوند
عبداالله


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است