هشدار ولادیمیر پوتین به کشورهای غربی
 
تاریخ انتشار:   ۲۳:۲۷    ۱۳۹۳/۶/۸ کد خبر: 78539 منبع: پرینت

ولادیمیر پوتین در جمع جوانان حامی کرملین گفت: نیروهای مسلح روسیه به پشتیبانی تسلیحات هسته‌ای خود آماده است تا با هرگونه تجاوزی مقابله کند و کشورهای خارجی بهتر است این مساله را درک کنند که به نفع‌شان است در امور داخلی ما دخالت نکنند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، ولادیمیر پوتین رییس‌جمهوری روسیه در این نشست گفت که الحاق کریمه به خاک روسیه در ماه مارس برای حفاظت از مردم روس‌زبان این منطقه از دست خشونت دولت اوکراین، ضروری بود.

وی تاکید کرد که ادامه درگیری در مناطق شرقی اوکراین که جدایی‌طلبان حامی روسیه اعتراضات خود را در ماه آوریل آغاز کردند، نتیجه امتناع کی‌یف برای مذاکره است.

پوتین گفت: بعید است روسیه وارد هر نوع درگیری تمام عیاری شود. ما چنین چیزی را نمی‌خواهیم و برای آن برنامه‌ای نداریم اما طبیعتاً ما باید همواره برای دفع هر نوع تجاوزی علیه روسیه آماده باشیم. شرکای روسیه باید این مساله را درک کنند که بهتر است در امور داخلی ما دخالت نکنند. به شکر خدا گمان می‌کنم که هیچ‌کس در اندیشه راه‌انداختن درگیری‌ تمام‌عیار با روسیه نیست. من می‌خواهم به شما یادآوری کنم که روسیه یکی از کشورهای مهم در عرصه قدرت‌های هسته‌ای است.

رییس‌جمهوری روسیه با لحنی تند در خصوص اوکراین سخن گفت و آمریکا و اتحادیه اروپا را به دلیل اقدام "مخالف قانون اساسی" و حذف ویکتور یانوکوویچ رییس‌جمهوری سابق اوکراین که از حامیان مسکو بود، به شدت انتقاد کرد.

وی گفت که مناطق شرقی اوکراین با عزل یانوکوویچ و جایگزینی وی با یک دولت حامی اتحادیه اروپا موافق نبودند و هم‌اکنون نیز هدف حمله خصمانه نیروهای ارتش با استفاده از هواپیما، تانک و توپخانه قرار گرفته‌اند.

پوتین افزود: اگر این اقدامات ارزش‌های معاصر اروپایی است، پس من باید بگویم که واقعاً ناامید شده‌ام. عملیات‌های نظامی اوکراین در شرق اوکراین همانند محاصره لنینگراد در جنگ جهانی دوم توسط نازی‌هاست. روستاهای کوچک و شهرهای بزرگ تحت تصرف ارتش این کشور درآمده و بسیاری از مناطق مسکونی در پی حملات ارتش اوکراین تخلیه شده و زیرساخت‌ها نابود شده‌اند. این اقدامات برای من یادآور جنگ جهانی دوم و زمانی است که فاشیست‌های آلمانی شهرهای ما را به تصرف خود درآورند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خوب بهر حال اول اینکه ولادیمیر پوتین خدا شناس شده است و خدا را یاد کرده است ما هم به نو به خود از رئیس جمهور روسیه پشتیبانی خود را اعلام میداریم خدا کند که در اینده کلمه مسلمانان را به زبان بیاورد تا خداوند یار و مددکار او گردد.
مجاهد پنجشیر

>>>   به نظر دهنده اول!
مسلمان شدن به نظر تو آسان است؟
ولادیمیر پوتین روزانه دومرتبه جان خود را میشوید. او در حوض آب بازی که در داخل خانه خویش دارد، روزانه اقلاً یک ساعت آب بازی میکند.
او از فرایض و سنت ها و واجبات و مستحبات، استنجا،تیمم، وضو و غسل، هیچ چیزی نمیفهمد.

>>>   خداوند را که یاد کرد از خداوند میخواهیم که دروس دینی را بیاموزد ومسلمان واقعی شود .
خاکی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است