سلطان زوی: انتظار برای اعلام نتایج کافی است
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۱۲    ۱۳۹۳/۶/۵ کد خبر: 78362 منبع: پرینت

انتظار مردم برای اعلام نتایج انتخابات کافی است.

داوود سلطان زوی در نشست خبری به نمایندگی از تیم تداوم و تحول گفت: منافع ما، منافع ملی و مردمی و برای ما مهم ترین چیز رای مردم است و دیگر انتظار مردم برای اعلام نتایج کافی است.

وی در پی سخنان دیروز آقای معنوی گفت: پیش از این براساس خواسته کمیسیون انتخابات ناظران بین المللی، تیم اصلاحات و همگرایی و همچنین تیم تحول و تداوم توافق شده بود که اگر یکی از تیم های درگیر از پروسه کناره گیری کرد، پروسه انتخابات به خاطر منافع ملی ادامه پیدا کند اما پس از اقدام تیم اصلاحات و همگرایی دفتر یوناما از ما خواست تا برای یکسان شدن شرایط از روند تفتیش کنار برویم و ما با اعتماد به قول هایی که داده شد با گذاشتن شرط قبول کردیم.

سلطان زوی شرط گذاشته شده را، نظارت و گزارش لحظه به لحظه روند ابطال توسط ناظران افغانستانی از جمله فیفا، تیفا و دیگر ناظران عنوان کرد.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   تانازاین نوعروسان کاندیدا خلاص می شود نیم افغانستان رافتنه وناامنی برده است .قدرت طلبی اینهابه حدآخررسیده .
نواندیشان بلخ.شیوا

>>>   سلطان زوی راست میگوید

>>>   سلطان زوی طیاره دزد یک شخص فاشیست و متعصب است و این تیم هرگز بر منافع ملی فکر نکرده اند چون از گوسفندهای چاق و لاغرشان معلوم بود.
چندروقبل همین سلطان اشرف غنی زوی در شبکه تلویزیونی الجزیر تعدااقوام غیر اوغان را 29 میلیون و دیگران را 1 میلیون نفوس شماری نمود که به سن و سال این شخصیکه طیاره حکومت دولت به چتلستان برد هیچ مطابقت ندارد. چرا اینها فاشیستان تاریخ را مطالعه نمیکنند تنها چشم براه کلمات که از زبان جنرال حمیدگل چتلستانی خارج میشود آنرا میشنوند و کله شور میدهند.داودزی مانند دیگر زوی ها در طول تاریخ دورغ گفته اند و تنها خودرا فریب داده اند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است