صدیقی: نباید به پاکستان امیدوار بود
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۲    ۱۳۹۳/۶/۵ کد خبر: 78347 منبع: پرینت

به همکاری پاکستان در آوردن صلح و ثبات در افغانستان نباید امیدوار بود.

صدیقی سخنگوی ریاست عمومی امنیت ملی در نشست خبری گفت: با توجه به گفتگوهای دیپلوماتیک و قول های پاکستان برای همکاری این کشور درآوردن صلح و ثبات در افغانستان ما به همکاری این کشور در مبارزه علیه تروریسم امیدوار نیستیم.

وی عملیات های وزیرستان را مثال زد و گفت: تاکنون آن گونه که برای ما ثابت شده است هیچ یک از سران گروه حقانی در این عملیات ها دستگیر و یا از بین نرفته است.

صدیقی گفت: در حال حاضر پاکستان بر تبلیغ جنگ علیه افغانستان اصرار دارد و حتی استخبارات پاکستان این مساله را مستقیم و به گونه آشکار رهبری می کند.

از سویی سخنگوی ریاست عمومی امنیت ملی گفت: نیروهای امنیت ملی با تمام قوا در برابر دشمنان ایستاده اند و دشمنان توان مقابله با آنان را ندارند.
وی همچنین اذعان کرد که نیروهای امنیتی علاوه بر عقب راندن مخالفان در عملیات های انجام شده دستاوردهای زیادی را نیز در پی داشته اند.

وی همچنین از مردم غیور افغانستان به خاطر همکاری صادقانه شان تشکر کرد و گفت: مردم با همکاری خود از طریق مرکز اطلاعاتی 1919سهم عظیمی در جلوگیری از عملیات های هراس افکنان داشته اند.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این جمله رابه کرزی و اطرفیانش نشان دهید که به امریکا گفته بودند اگر بالای چتلستان حمله صورت بگیرد ما با چتلستان هستیم تنها خود کرزی , فاروق وردک و کریم خرم خواهند ایستاد نه مردم.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است