کاکای کرزی در مسکو!
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۵    ۱۳۹۳/۶/۵ کد خبر: 78324 منبع: پرینت

رییس جمهور کرزی یک کاکا دارد به نام عزیز الله کرزی که تقریبا هشت صد سال از حضرت نوح کوچک تر است و بنده خدا تا حالا لطف کرده و نود سال عمر کردند، اینکه از صبغت الله مجددی بابت اینهمه عمر اجازه گرفتند یا خیر تا اکنون معلوم نیست.

این کاکای کرزی با شش هزار دالر کرایه خانه، دو هزار دالر خرچ دسترخوان که معمولا قورمه کچالو نوش جان می کنند و یک هزار دالر مصارف تلیفون، هر کار دیگری که دلش بخواهد می کند و هر کسی هم که با جناب ایشان در آویزد اخراجش می کند.

فرمان آقای کرزی هم را قبول نمی کند، این بسیار بد است که یک کاکا حرف برادر زاده اش را قبول کند، بنابراین حرف ها و فرمان های آقای کرزی به گفته یکی از جملات قصار آقای کریم خرم به اندازه نخود هم برای کاکای ایشان ارزش ندارد.

یعنی ما ملت افغانستان اینقدر بی خبر بودیم که از موجودیت کاکای نود ساله ایشان که تقاعد ناپذیر هم هستند اطلاع نداشتیم.

بعد زمانی در تاریخ خواهد آمد که کاکای اعلاحضرت حامد کرزی صد سالش بود که در کمال ساده زیستی به مردم شریف افغانستان در مسکو درگذشت.


مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   هههه شیوه نوشتار ات جالب و خواندی است، موفق باشی .
رامین

>>>   اين نوشته ...چي دردي را دوا مي كند؟

>>>   منتظر باش چند روز بعد با برادرزاده تقلب کارش یکجا دفن میگردد

>>>   اقای عزیز کرزی از زمان های زیاد به حیث دیپلومات در ممالک مختلف با صداقت اجرای وظیفه نموده ما نباید تمام اعظای فامیل کرزی را به نسبت کار های ریس جمهور انتقاد و یا توهین کنیم
بصیر نظری

>>>   شما کاکای کرزی را میگویید، باور کنید مرغ ماکیان کرزی صاحب میلیونر شده است . مردم عقل دارند ملیارد ها پول دنیا در کجا پ دفن شد.

>>>   مهدی صاحب اگر من از داخل سفارت منحی یک دیپلمات برایت نوشه کنم خودم میشرمم صلاحیت یک کارمند محلی که هر کاره بشمول 39 یا زن آوردن که 8 تا در اختیار دارد ویا هم دختر جنرال ویسا بنام کوچی بلاتر از قونسل صلاحیت دارد در سفارت کار به نفع وطن ومردم فلج است .رفت وامد به اجتماع مهاجرین به مسجد رفتن در غم واندوه مردم اشتراک در ضیافت ها ممنوع است کار سیاسی فرهنگی و جلب کمک ها اصلا وجود ندارد دو دیپلمات بین خود راز دل کرده نمی تواند .ولی از مردمان شریف سابقه جنرال صاحب عبور عبادی صاحب عبرت صاحب ودیگران به نیکی یاد میکند. رشوه شراب خوری در این اداره به اوج خو درسیده .که بخاطر نام افعانستان توجه وزیر خارجه شورای امنیت و دفتر ریاست مقام جمهوری را تمنا داریم
نعمت از سوداود

>>>   دوستان محترم سلام واحترامات بنده را قبول کنید
برادران محترم من مدت 12سال در مسکو زنده گی کردم اما چندین سفیر را دیدم که ببسیار خوبی و تمام مهاجرین مسکو از نزدشان خوش بود از زمان که کاکاجان کرزی صاحب به صفت سفیر آمده و هر روز در بین مهاجرین افغان مقیم مسکو جنگ اندازی دیگر کارندارت از سفارت ساقی خانه ساخته است یک آدم بیکار است که هیچ به درد مردم افغانستان نمیخورد یک آدم چرسی است و رشوت خور درجه یک در سفارت افغانستان شخص خود عزیزالله کرزی است. داخل سفارت شوید برای کارمندان سفارت اگر سلام هم بدهید برایت میگویت برادر چی گفتی گفتم سلام میگوید 10 دالر بدهید که علیکم بگویم.
روکی از فرانسه

>>>   وطنداران عزیز سلام تقدیم تان. چرا بخود دردسرپیدا میکنید حالا دوسیاست مدار دیگرسرخردزدی جنجال دارند انشاءاله دزدسوم خرراهم میبردهردو فرارخواهد کرد وابسته حال مردم مضلوم بیچاره شمادرین باره فکرکنین بانین کاکایی کرزی راتا که ... مرا ببخشین
م از اروپا

>>>   این سفیر نیست یک دزد با تجربه که از سفارت افعانستان در پوند در چک و در عربستان چقدر دزدی گرد به بیشتر از 500 پاکستانی پاسورت افعانی توزیع کرد .در مسکو سفیر نی بلکه مافیا است و جزیی از کمال نیز زاده الگوی وديگر تجار ماهانه حق خودرا میگیرد از احوال شعبات خبر هم ندارد که داخل سفارت شرابخواری است کار اصلی سفارت مانده دیپلمات اگر ما نامش را دیپلمات بمانیم مصروف دیگر امورات است .سفیر افعانستان در مسکو حاجی نادر الگوی سپوژمی است .بنام سفارت می شرمیم .یک وقتی آوری ته داشت عزت داشت جلسات میتینگ ها دایر میشود روز های ملی تجلیل میشد بحث روی مسایل حاد وطن میشد .بیا دارم که از سال 1999 الی 2012 بیشتر از 25 نشست ژورنالیست نظامیان و اهل خیبره اجتماع می نمد در این زمان آقای اصفی جناب عبرت و جنرال عبور بهانه عبادی و ظا بط صاحب ریگستانی که سمت آتشه عسکری را داشتد کنفرانس های علمی میشد در همان وقت بداخل سفارت مسجد و ملا امام بنام علی داشتند فعلا باطل ترین شعبات دفتر نظامی کلتور و سیاسی است اما در کیف با تشریف آوری داکتر بهاد وضعیت بهتر شده مهاجرین مقیم اکراین همکاری نزدیک با سفارت دارند.
نجیب الله اندر آبی از کیف.

>>>   ازکاکا کرزی احوال پدر کلانش را پرسان کنید که اوهم شاید یک گوشه از دنیا به زنده گی سا وبی الایش خود ایدامه هیدهد
محمد

>>>   سلام !
کاکای جناب کرزی جیبش هنوز پر نشده قسم خورده تا جیبی خوده پر نکرده ایلا دادنی نیست .

>>>   عاجل باید عزیز الله از سفارت کشیده شود و به فابریکه موتر سیکل سازی چک که نزدش اجاره
است فرستاده شود در میدان هوایی هم مردم منتظر آمدن شان است .14 ورقه عرض شکایات مردم به جناب اشرف غنی و داکتر عبدالله رسیده خواهر زاده ایشان توسط سفیر اسبق که به تحصیل شان 2 ماه مانده بود اخراج نمود .آوازه است در وزارت خارجه که جنرال شریف میگوید که پیلوت است بحیث سفیر کبیر به روسیه میرود. ما موفقیت شان آرزو دارم.و روز دوشنبه رسما به وزارت خارجه دعوت گردیده است.
مو بین اندرابی

>>>   به امید روزی که عزیزان الله بار ودسته خودرا جمع واز مسکو خارج شود ویک چشن بزرک در محوطه هوتل سیوستوپل گرفته شود .انشالله آید همین 5 روز آمدنی است .
جوالی

>>>   خوراکش دنبه های چاق گوسفندان امرخیلی است

>>>   خطاب به نام مستعار نجیب الله اندارابی
درست است درشرایط فعلی ادارات کمبودی و کاستی های خویش را دارند، ولی عقده گشایی بدون واقعیت درد را درمان نمیکند و در ذات خود ماجراجویی است بخشهای نظامی، کلتوری و سیاسی سفارت افغانستان مقیم مسکو علی الرغم مشکلات کارهای یومیه خویش را مرتباً با درنظردات اصل وجدان کاری به وجه حسنه انجام میدهند اگر به سخن درویش بنده باور ندارند لطف نموده به ادارات مربوطه مراجع نمایند ورنه بهترش خاموشی است که ثواب دارد:
راست نظر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است