حامد کرزی می رود اما میراث شومی از او می ماند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۹    ۱۳۹۳/۶/۵ کد خبر: 78316 منبع: پرینت

بی کفایتی جناح حاکم و برادر پنداشتن دشمنان مردم افغانستان (طالبان) کشور را در پرتگاه نابودی نزدیک ساخته است.

حامد کرزی با زوال سیاسی اش میراث شومی را به افغانستان به یادگار گذاشته و هزاران سرباز و مردم ملکی را نابود ساخته و هنوزهم با طالبان دست دوستی و به مردم افغانستان پشت نموده است.

مدارا با طالبان و آزادی آنها از زندان های کشور زمینه رشد آنها را در کشور فراهم نموده است و باعث کشتار بیشتر مردم می گردد. این در حالی است که سخنگوی وزارت داخله افغانستان تایید می کند که نزدیک به ۱۶۸ گروه تروریستی که مقر آن در وزیرستان شمالی می باشد، جنگ را در افغانستان به پیش می برند که از جمله القاعده، جندالله، نهضت اسلامی ازبکستان، لشکرطیبه، جیش محمد و شبکه حقانی معروف ترین این گروه ها می باشند که به گفته وزرات داخله در افغانستان می جنگند.

به باور مقام های امنیتی، بی تفاوتی حامد کرزی و امضا نشدن موافقتنامه امنیتی با آمریکا و ناتو، رها شدن زندانیان طالبان از زندان ها و قطع حملات شبانه بر مخفی گاه های طالبان دلیل اصلی توانایی طالبان برای راه اندازه جنگ های رو در رو می باشد.


محمود منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ...بر این ...و حامی تروریزم به امید رسید به سزای اعمالش . این... طالب را نسبت به مردم ترجیع داده است و انشا الله همان برادران تروریستش مانندنجیب مردارش خواهند کرد.

>>>   فکر می کنم براادران تو و امثالت یهود و نصارا استند این برادری برای تو تبریک باشد برادران بنده و کرزی طالبان اند وما بر برادری مسلمانان فخر میکنیم ماورهروان با ما یکبار دیگر تاکید مینماییم که هر مسلمان و طالب برادر ما است و امید واریم که برادران رنجیده خاطر از ما هرچه زودتر با ما آشتی نمایند.

>>>   کسی را که طالب برادر میخواند خاین میدانم ولی کسی را که دزدهاو چپاولگران این ملت را خوب میشناسد ولی آگاهانه عقب شان حرکت میداند خاینتر از کسانی میدانم که طالب را برادر میداند

>>>   برود هرچه کشت کرده باشد می درود
ا .ا

>>>   کزری می رود و میراث وحدت می ماند همین کرزی بود که همه را به دور خود جمع کردندد...

>>>   همه عالم و آدم میدانند که هم کرزی غلام امریکا بود و هم به گفته بی نظیر بوتو طالبان. امریکای جلاد و انگلیس رذل این بلا را برای بدنامی مسلمین جور کردند.
وهابی کافر = طالب کافر = القاعده = داعش مسلمان کش = النصره خائن = ... غلامان بدبخت و رذل CIA امریکا

>>>   کرزی جایی نمیرود درزیر زمین (قبر) خواهد رفت زیرا پیش از رفتنش افغانستان را آتش زد وبرباد کرد وتجزیه کرد حالا کجا رفته میتواند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است