اعطای رتبه نوبتی به ۳۰ تن از افسران وزارت داخله
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۵    ۱۳۹۳/۶/۵ کد خبر: 78315 منبع: پرینت

رتبه نوبتی ۳۰ تن از افسران بلند رتبه و عالی رتبه وزارت داخله که به مناسبت ۲۸ اسد روز استرداد استقلال کشور منظور گردیده بود، از سوی محمد عمرداوود زی وزیر امور داخله جمهوری اسلامی افغانستان تفویض گردید.

به گزارش وزارت داخله، در مراسم ویژه ای که به همین مناسبت در تالار جدید وزارت امور داخله تدویر یافته بود، نخست محمد عمرداوود زی وزیر امور داخله، از زحمات و قربانی های نیروهای امنیتی و دفاعی کشور به ویژه منسوبان پولیس ملی در جهت تامین امنیت روند انتخابات قدردانی کرد و گفت: تامین امنیت پروسه برگزاری انتخابات که کاملا یک روند افغانستانی بود، نیروهای امنیتی کشور، مخصوصا وزارت امور داخله که در راس کمیسیون امنیتی برگزاری این پروسه بزرگ ملی قرارداشت، توانست با بی طرفی کامل تامین امنیت نماید.

وزیر امور داخله گفت: اگرپولیس ملی در این روند بی طرف نمی بود، تظاهراتی که از سوی سازمان ها و نهادهای مختلف اجتماعی راه اندازی گردیده بود، به هیچ وجه تامین امنیت نمی گردید. همین بی طرفی کامل پولیس ملی بود که منسوبان پولیس ملی مورد احترام و تشویق اقشار مختلف جامعه قرار گرفتند.

وزیر امورداخله همچنین با ستایش از کارکردهای افسران عالی رتبه وزارت امورداخله، رتبه نوبتی پاسوالی و مل پاسوالی را به ایشان تبریک گفت و افزود: کسب رتبه از یک طرف نوعی امتیاز پنداشته شده و از سوی دیگر مسوولیت های شما را در جهت تامین امنیت و خدمتگذاری بیشتر به مردم سنگین تر می سازد.

در همین حال پاسوال عبدالرزاق امیری رییس عمومی عملیاتی معاونت محافظت عامه به نمایندگی از دیگران از اعتماد رهبری وزارت امورداخله و رییس جمهور افغانستان به خاطر اعطای رتبه نوبتی جنرالان وزارت امورداخله اظهار سپاس نمود و متعهد گردید که در جهت بهبود اوضاع امنیتی و خدمت به مردم بیشتر از پیش تلاش خواهند کرد.

در پایان این مراسم رتبه پاسوالی و مل پاسوالی برای 30 تن ازافسران بلند رتبه و عالی رتبه وزارت امورداخله که به اساس پیشنهاد وزارت امور داخله ازسوی مقام عالی ریاست جمهوری افغانستان منظور گردیده بود، ازسوی محمد عمرداوود زی وزیر امور داخله و معاونان آن وزارت تفویض گردید.


کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بلی نوش جانشان شهکاری وزیر داخله .اگر کمی هم این مسولین شرم میداشتن خود را مستحق این ترفیع نمیداستن دامنه جنگ روز بروز وسیعتر شده کنر هر روز زیر راکتهای پاکستان سوخته میرود و دولت ما جنرال تولید میکند واه واه واه بیشک دولت پوپکی جنرالهای کاغذی.

>>>   دوستان عزیز
میترسم که بالاخره در اردو و پولیس افغانستان سرباز و افسران خورد رتبه وجود نخواهد داشت زیرا همه جنرال خواهد شد ولی با تاسف فراوان که با داشتن این همه جنرال حتی نمیتوانیم امنیت را در کابل تامین کنیم و در روز روشن در محضر عام مردم کشته میشوند و بجای اینکه مسولین امنیتی مورد بازپرس قرار بګیرند ، برعکس تقدیر میشوند . خجالت اور است که رهبری کشور تا چه حد بی تفاوت عمل میکند زیرا این همه جنرال سازی چه بدرد این کشور خواهد خورد ؟؟؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است