حمید صدیق، سفیر جدید افغانستان در آلمان
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۵۳    ۱۳۹۳/۶/۴ کد خبر: 78291 منبع: پرینت

حمید صدیق رییس پیشین تشریفات وزارت امور خارجه روز دوشنبه در نشست کابینه از سوی رییس جمهور کرزی قدردانی شد و به عنوان سفیر افغانستان در آلمان برگزیده شد.

وی روز سه شنبه کابل را به قصد برلین ترک کرد، اما وی تاکید می ورزد که خاطراتی را که از ۱۶۷ سفر با رییس جمهور کرزی دارد فراموش نخواهد کرد.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خود را به خاندان شاه مخلوع و بدنام افغا نستان محمد ظاهر سریش کرده بود و از همان رهگذر به مقام ریا ست و سفارت رسید هی افسوس به حال مردم بیچاره افغانستان که اینگونه اشخاص بر گرده شان تحمیل و سرنوشت سا زشان میباشند٬ حمید که حمید بود و نه صدیق اگر خدا کند من وزیر خارجه به خدا قسم که در اولین فرصت بر طرف و محاکمه اش کنم .
خو شحا ل لغمانی

>>>   کشور افغانستان باید یک سازمانی مانند دیوان محاسبات عامه میداشت تا دراخیر هر سال کاری محاسبات بیطرفانه و ارزیابی های درست از کارکرد های مسئولین(از رئیس جمهور گرفته الی روسای بست سوم ادارات کشور و دو قوه دیگر) انجام میشد در آن صورت میتوانستیم ادعا کنیم که مفسد یا صادق، کارکن یا نافهم صادق یا خائین کیست این طور یک دیوان را به هیچ وجهه در افغانستان کسی در قانون پیشبینی نکرد چرا که میدانستند که آینده ما چگونه خواهد شد. و اصلاً از آن کسی صحبت هم نمیکند. همین پاکستانی که در نظر ما نمیاید با پیشتیبانی همین نهاد خود توسط یک نفر قاضی عادی پرویز مشرف رئیس جمهور و رئیس نهمین ارتش پرقدرت دنیا را برطرف و محاکمه مینمایند بیینیت فرق از کجاست تا کجا در هنگام که پیش نویس قانون اساسی ما تحت کار بود توسط نعمت الله شهرانی صاحب بیچاره و تیم شان همه گی به عجله قانونی را تائید کردند که صرف بجایی اعلحضرت والاجناب ضل الله صرف کلمه رئیس جمهور منتخب جایگزین شده بود و بس درغیر از آن افغانستان یک کشور کثیرالملت کثیر السان دارای جغرافیایی نا همگون وکوهستانی و نهایت طایفه ئی خویش چنین یک قانون اساسی نباید میداشت در همین فساد اداری و چور زمین اگر دقیق شویم یک جریب هم توسط افراد بیکس غصب نشده است به اسناد تمام غاصبان بزرگ زمین که در نهایت نظر بی افگنی میبینی که امضا یا و تائیدی یکی از سه نفر اول کشور را دارند که مطابق قانون اساسی فوق العاده خو ب ما ........؟ غصب شمرده نمی شود! موفق باشید.
حداد یوسفی از کابل

>>>   بلکل حمید بود ونه صدیق، ای واری ماجراجو و چخین وبیشرم رادرهیچ جای ندیدم .خداوند این ....را به مرض .....گرفتار کند. امین
ع

>>>   دست کل تان خلاص


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است