آرای موجود، کمتر از میزان اعلام شده است!
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۷    ۱۳۹۳/۶/۴ کد خبر: 78253 منبع: پرینت

کل آرای موجود در صندوق ها کمتر از 8 میلیون خواهد بود.

تیم اصلاحات و همگرایی مدعی هستند که آرای موجود در صندوق های رای، کمتر از 8 میلیونی است.

آنان می گویند: با توجه به شمارش و تفتیش 16 هزار صندوق های رای و تعداد آرای آن که 4 و نیم میلیون است احتمالا کل آرا به 8 میلیون نخواهد رسید. از سویی در واکنش به این ادعای تیم اصلاحات، تحول و تداوم می گوید: بسیاری از صندوق ها در گدام های کمیسیون انتخابات دست کاری شده اند.

با شمارش 72 درصد صندوق های رای، کمیسیون انتخابات مشخص نمی سازد که چه تعداد از آرا شمارش شده است.

این در حالی است که روند تفتیش عادی آرا پایان یافته است و تنها روند تفتیش ویژه ادامه دارد که نزدیک به 6 هزار صندوق را در بر می گیرد و به نظر می رسد که در 10 روز آینده این روند نیز پایان خواهد یافت.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   وقتی افتاب طلوع کند با یک نمد پنهان نمیشود اگر چنین کاری واقت باشد تمام انهایکه در این تقلب گسترده دست داشته اند جریمه نقدی شوند تاکه اقتصادضربه دیده وطن جبران شود
افغان

>>>   برادر درصورت که 6هزار صندوق خالی به گفته امرخیل گوسنفد های شکم خالی به نام اشرفک پر شده باشد گناه تیم داکتر صاحب عبدالله نیست. اینها یعنی کسانیکه به چشم سفیدی میخواهند انتخابات را به طرف خود کش کنند شرم و حیا ندارند خدواند اینهارا هدایت کند اگر قابل هدایت نیستند مارا از شرشان خلاص کند.

>>>   هشت میلیون نفر اماکن ندارد که در مرجله دوم شرکت کرده باشند! دوره اول که با شور وشوق بود هفت میلیون شرکت کردند و در دوره دوم که هیچ صفی در پای صندوقها نبود و شاهدان عینی در تمام ولایات کشور از کاهش شرکت کنندگان سخن می گوید چطور شد که برگه آرا به هشت میلیون رسید. صصنوقی که از داخل آنها چپلک و کتاب و لباس بیرون آمده و صندوقهای خالی که همه آنها به عنوان رای مردم شمرده شده است رسوایی آن غیر قابل تحمل است.

>>>   وند گرا ها باز وند زدند این دزدها خمگرایی هیچ شرم و حیا ندارند

>>>   جالبست که تیم تداوم و چپاول از دستبرد آرای خود در داخل خانه امرخیل یا همان به اصطلاح کمیسیون انتخابات حرف بزبان میآرد و خجالت هم نمیکشند؟؟؟؟؟
دزد شریک خود را به دزدی متهم میکند.
خدایقل میمنگی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است