یک تبعه ایرانی مجرم به کشورش تحویل داده شد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۰    ۱۳۹۳/۶/۴ کد خبر: 78238 منبع: پرینت

یک تن از اتباع کشور ایران که بعد از ارتکاب جرم قتل در کشور متبوع اش به افغانستان فرار نموده بود، از سوی منسوبان ریاست پولیس بین المللی وزارت امورداخله گرفتار گردید.

به گفته سید افندی رییس پولیس اینترپل وزارت داخله، فرد گرفتار شده به نام ثریا قیامی بوده که بر اساس اطلاعاتی که از جانب پولیس اینترپل کشور ایران به ریاست اینترپل وزارت داخله مواصلت ورزیده بود، توسط منسوبان عملیاتی ریاست اینترپل بعد از یک سلسله اقدامات لازم کشفی و اپراتیفی، بعد از شناسایی، در ولایت هرات بازداشت گردید.

به گزارش وزارت داخله، موصوفه بعد از موافقت مراجع عدلی و قضایی کشور افغانستان مبنی بر تحویل دهی وی به کشور متبوع اش و با در نظر داشت همکاری های متقابل کشور های عضو سازمان اینترپل و موافقتنامه استرداد مجرمان میان دو کشور از جانب ریاست اینترپل وزارت داخله با هماهنگی پولیس سرحدی و کمیساری مرزاسلام قلعه به مسوولان و مرزبانان جمهوری اسلامی ایران تسلیم گردید.

این در حالی است که تاکنون تعداد 9 تن اتباع افغانستان که بعد از ارتکاب جرم قتل از افغانستان به کشور ایران فرار نموده بودند، از جانب پولیس اینترپل کشور ایران گرفتار و به جانب افغانستان سپرده شده اند.


کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ابن کاش مجرمان افغانستانى همون 9 تبعه افغانى بودند هرچى... تو ايران پيدا ميشه
کليندر

>>>   منسوبان امنیت ملی باید قاتلان طالب دوسوی دیورندراکه دههاهزارنفراست دستگیر کنند. نظر دهنده اول هم ظاهرا می خواسته... همه افغانها را مجرم بداندکه البته مامی بینیم روزانه هزاران مورد کلاهبرداری و اختلاس و صدها هزار زندانی دزد و اختلافات خانوادگی انها برارث و میراث در اغلب خانواده های انهاحقیقت رانشان می دهد.
نواندیشان بلخ .شیوا

>>>   کهنه اندیشان بلخ.شیوا
حتما تو هم مصداق حق و حقیقت هستی.همین الان نزدیک 5000 هزار نفر دزد و قاچاقچی و قاتل افغانی در زندانهای ایران هستند که اگر بخواهیم همه را تحویل افغانستان بدهیم احتمالا با مشکلاتی فراتر از وضع موجودتان مواجه میشوید. نیاز نیست اهالی فراری و مزاحم یک کشور اشوب زده برای یک کشور امن و در حال پیشرفت نظریات من دراوردی کارشناسی دهند!!!!

>>>   موافق نواندیشان هستم چرا که معتادین ایرانی تنها میلیونها نفرند و زندانهای ایران هرسال از اونا پر و خالی می شند و توان زندانی کردن یکجای اونا رو ندارند و در یک خبرمی خوندم یک کلاهبردار اینترنتی شمالی از500دختر به طور اینترنتی دزدی کرده .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است