چرا تیم تداوم مخالف صلاحیت اجرایی است!
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۱۴    ۱۳۹۳/۶/۴ کد خبر: 78234 منبع: پرینت

تیم تداوم خود را برنده انتخابات می داند به همین منظور تلاش دارد صلاحیت های رییس اجرایی حکوت آینده افغانستان را که فکر می کند تیم اصلاحات می باشد به حد اقل برساند.

صحبت ها روی وظایف ریس اجرایی حکومت آینده افغانستان به مرحله نهایی خود می رسد اما مخالفت هایی از طرف تیم تداوم شندیده می شود که تیم تداوم با دادن صلاحیت ها برای ریس اجرایی مخالف می باشد.

این در حالی است که از صلاحیت داشتن بیشتر رییس اجرایی حکومت آینده افغانستان هر دو تیم مساوی سود می برند مگر آنکه تیم تداوم دقیق بداند که اشرف غنی ریس جمهور آینده افغانستان می باشد و تلاش دارد صلاحیت های تیم مقابل را به حداقل برساند.

گزارش های اخیر حاکی از آن است که اگر آرای تقلبی از آرای پاک جدا شود، بدون شک تیم اصلاحات برنده انتخابات می شود، در این صورت به سود تیم تداوم خواهد بود اگر ریس اجرایی حکومت آینده افغانستان تا اندازه ای قدرتمندتر باشد.


منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   تیم اصلاحات که داد و دم ازانجام تقلب میزدند و رای سیه و سفید میگفتند مشاهده گردید که خود شان اضافه دست به تقلب زده بودند و 800000 رای شان به گفته خود شان سیاه برامد.

>>>   اقای منجم زاده خودت هم میدانی تیم اصلاحات وهمګرایی هم میداند وتیم تحول وتداوم ازهمه خوبتر وبیشتر میداند که داکتراشرف غنی احمدزی برنده انتخابات است اګرتیم اصلاحات وهمګرایی باورمیداشت که ایشان برنده میدان هستند هرګز بالای صلاحیت ها چه که بالای پست ریاست اجرایه هم حاضر نمیشد تا باتیم رقیب خود وارد مذاکره شود
مصطفی از دنمارک

>>>   همین گپ میشود. در انتخابات اشرفغنی میبازد ودر این حکومت وحدت ملی صاحب امتیاز می شود.

>>>   این سوال ازتیم همگرایی هم شده میتوانند که چرا قبل از تعدیل قانون اساسی به صلاحیت بیشتر ان مقام تا کید میکنند مگر انها قبلا ناکامی خودرا پذیرفته ؟

>>>   منجم زاده مقاله خود را چنین عنوان داده اند:
"چرا تیم تداوم مخالف صلاحیت اجرایی است!"
جواب شان فقط این تذکر است:
" زیرا که صد در صد نقص قانون اساسی است!!!!"

>>>   مصطفی جان راست میگوید !

>>>   آقای منجم:
چو ن تیم تحول انتخابات را از طریق رای مردم برده به دزدان و ... هیچ چوکی و صلاحیت را نمی دهد باید دولت آینده از هر قوم بدون تبعیض و با در نظر داشت شایستگی از طرف جناب داکتر غنی متفکر بزرگ جهان تشکیل شود.

>>>   قسمیکه اشرفغنی به داکتر عبدالله قول داد که تقلب نمیکند ولی ملیون رای تقلبی رادرصندوق ها انداخت حالا باز هم قول داد که حکومت وحدت ملی میسازد ولی عقب نشینی دارد برای تیم مردمی عبدالله میگویم جواب ای... فقط یک قیام مردمی است وبس که ماهمه به یاد آنروز لحظه شماری میکنیم تا اشرفغنی زور افغان ها را ببیند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است