چرا حـــامــد کرزی، رییس جمهور ناکام است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۸    ۱۳۹۳/۶/۳ کد خبر: 78176 منبع: پرینت

درود و احـتـرام بـر شـما، به اراده عـدالـت و استـقلال

نظر به شكایات اقارب قربانیان جنگی، گزارش های بیشمار و مكرر كمیته حقوق بشر در افغانستان در ارتباط با جنایكاران جنگی٫ جنگسالاری و تفنگسالاری آنهایی كه از شروع جهاد تا امروز با قدرت تفنگ از هیچ نوع زور گوهی و ظلم و مردم آزاری چور و چپاول و حتی كشتار ملت ابا نورزیدند.

بخاطر جلوگیری از انتقام گیری های شخصی و قبیله وی توسط اقارب و بازماندگان قربانیان جنایات جنگی و همچنان بخاطر داد و فریاد نویسندگان و انتشار صد ها و هزار ها مقاله در ارتباط با محاكمه جنایتكاران جنگی و آنانی كه قران و اسلام را وسیله قدرت و استثمار ملت ساخته و با فریب و دروغ و ریا كاری نه تنها میلیون ها میلیون دالر و پوند پول جهاد را كه حاصل خون میلیون ها جوان پاكباز راه ازادی بود به جیب ریخته و امروز در قطار میلیونرهای جهان محسوب می گردیدند بلكه بخاطر قدرت طلبی و تحریک وتشویق توسط دشمنان این خاک نیز سبب قتل صد ها هزار هموطن بیدفاع و بیگناه گردیدند.

همچنان بخاطر مصاحبه ها و یاد آوری های مكرر از ورای امواج رادیو های جهان چون دویچه ویله، بی بی سی ٫صدای آمریكا و امثال آن در ارتباط با جنایات جنگی و جنایتكاران٫ بخاطر ذكر شمه از اعمال این متهمان چون كشتار ملت بیدفاع و بیگناه٫ فیر هزارها راكت در روز٫ محاصره اقتصادی شهر كابل راه گیری و پیاده نمودن مسافرین آواره و بیگناه از سرویس ها در بین شهر ها ولایات و مخصوصا بین تورخم و كابل از شروع جهاد تا حكومت آقای كرزی٫ تجاوز به زن و پسر و دختر و خانم های شوهر دار٫ پسران بالغ و نابالغ در مقابل چشمان والدین، فروش ده ها هزار از خانم ها و دو شیزگان افغانستانی به اعراب پولدار بخاطر كسب پول و ثروت٫ تخریب شهر كابل با فیر بیشتر از هزار راكت در روز و كشتن پنجاه هزار اهالی بیگناه این شهر تنها در بین سال های ۹۲ـ۹۴٫ میخ كوبیدن یک گروه به فرق گروه دیگر٫ اسیر ساختن انسان ها در كانتینرها و سپس محروق ساختن ایشان و هزار ها هزار جنایات امثال آن.

پس چرا حامد کرزی نتوانست آنان را محکمه کند و دولت فعلی افغانستان تصمیم ندارد تا برای ثبات نظم و امنیت جامعه و جلوگیری از انتقام های شخصی كه سبب برهم زدن نظم جامعه گردیده و همچنان برای قطع دست جنگسالاران و زور گویان از گلوی ملت مظلوم كه تا امروز با قدرت تفنگ به اعمال خلاف قانونی و زور گویی دوام می دهند محاكمه تشكیل نداده و هریک از ین متهمان را بخاطر خیانت ها و جنایات كه در حق ملت نموده و بخاطر قدر ت طلبی و تحریک توسط دشمنان حمام های خون را براه انداخته اند مورد محكمه و پیگرد عدلی قرار نداده به جزای اعمال نا مطلویب ایشان نرسانده است اما بعداز سپری شدن نزدیک به چهارده سال از حکومت، آقای کرزی دیده می شود که شخص اول مملکت خود نقش وکیل مدافع جنگ سالاران و جنایت کاران جنگی را بازی می کند.

حال پرسش اساسی من این است که چرا آقای کرزی ناکام بوده دلیل این می تواند باشد که چرا آقای کرزی شما از جنگ سالاران و قاتلان مردم افغانستان حمایت می کند؟ در علوم سیاسی و رهبری رییس جمهور کشور وکیل مدافع ملت خود می باشد، پس چرا حامد کرزی نقش وکیل مدافع جنایت کاران را بازی کرده است؟


محمد مصطفی کاکر


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   برادر :چون خود رئیس کرزی از همان قماش است وبدتر از آنها درین چهارده سال عمل کرده است که ملت را به تباهی کشانده هم خودو ملت رامظلوم بیگانه ساخته و خوار حقیر نموده در سردر گمی قرار داده است.
ع-ب-کابل

>>>   بخاطریکه از بکس های دالری که... میگرفت و میگیرد به شکل درست و به نفع مردم افغانستان استفاده کرده نتوانست.

>>>   انحصارگری آقای کرزی در مورد قدرت، مهم‌ترین عامل بی‌ثباتی کشور ظرف دوازده سال گذشته و هم باعث فقر بیچاره گی میلیون انسان بیجاره در بدر افغانستان بوده است. و هم هزاران کودک پیر و برنا انسان افغانستان از اثر بی پالیسی و مامله گری در دولت داری کرزی کشت شده است

>>>   دموکراسی آقای کرزی با طعم استبداد همراه بوده است. او هرگز نشانه‌های یک رییس‌جمهور دموکرات را نداشته است. آقای کرزی اربابی بوده که تلاش کرده است با عوام‌فریبی و وارونه کردن ارزش‌های مدرن، از آن‌ها ابزارهایی برای تصاحب بی‌حد و مرز قدرت بسازد.

>>>   افغانستان در طی 13 سال از عدم پلیسی ریاست جمهورکرزی تمام جانس های طلای برای بازسازی زیربنا های افغانستان بخاطر توسعه اقتصاد افغانستان که از طرف جامع جهانی باید صورت می گرفت که ازدست جاهلیت کرزی از دست داده است. کرزی طی این 13 سال یک زعامت خوب برای دولت داری این کشور جنگ زده افغانستان نبود اگر می بود تمام کشور های سرمایه داری جهان کیسه خود را برای طرقی وپیشرفت افغانستان آوردن ولی کرزی از عدم پالیسی در دولت داری نتواست پیشنهادات صالم وبه آنها در مورد پروژه های زیربنایی و آبی افغانستان ارائیه کند در حالیکه افغانستان از نگاه آب غنی ترین کشور جهان در منطقه خود است و میتوان زراعت افغانستان را مدرنیزه ساخت و هم ایجاد صنایع بدون تولید برق داخلی خودی غیر ممکن است.

>>>   دلیل ناکامی کرزی عدم پالیسی دولت داری است فقد با انسان های مامله گر بی سواد و غیر آگاه اقوام سر کاردارد. کرزی یک انسان لجباز است و یکه رو و غیر آگاه سیاسی جا هل و لات است و از سبب نادانی کرزی افغانستان در طی 13 سال تمام جانس های طلای برای بازسازی زیربنا های بخاطر توسعه اقتصاد افغانستان از طرف جامع جهانی که باید صورت می گرفت از دست داده است.

>>>   کرزی حیثیت کرسی ریاست جمهوری افغانستان نداشته جورج بوش ریس جمهور سابق امریکا کلان تیرین خیانت به مردم افغانستان کرد. فرد دیر فهم و غیر آگاه از دولت داری برای ریاست جمهوری افغانستان پیشهناد کرد. کرزی بعد از ریاست بوش از سبب نادنی در سطح جهان اتوریته و حیثیت خود را در سیاست خارجی و داخلی افغانستان از بابت لجوجی از دست داد و جنگ در افغانستان تا امروز تشدید بخشید. همین دیر فهمی و نادانی کرزی قبیله پرست سبب کشتار هزاران مردم بی گناه ما هزارا ن سرباز جوانان عزیز کشور ما شده است

>>>   امضای پیمان امنیتی با امریکا به منافغ امنیتی ملی واقتصادی مردم افغانستان گره خورده است. بخاطریکه بعضی کشوراهای همسایه مغرص خاست های خاص از منابع آبی افغانستان دارند چی کنم که کرزی از درک خاست های کشور همسایه به منافع ملی مردم افغانستان عاجز است و این قراداد مهم امنیتی را گروگان گیری نمود است وخواست های شخص کرزی پیگیر از الگوی پوتین ومدوف در انتخابات بالای امریکا به قبولاند کرزی در طول دوره حاکمیت خود به منافع مردم افغانستان هیچ کار بنیادی را کرده نتوانسته است بخاطر که کرزی زعامت خوب برای دولت داری این کشور جنگ زده افغانستان انقدر خوب نبود

>>>   چونکه کرزی پیش از ریاست جموری در کرسی ماموریت عادی یک روز هم نه نشته بود و ناگهان مانند سمارق در یک ثانیه با پیشنهاد بوش خاین پیداشد و با وصف 150 هزار لشکر خارجی و ده ها هزار مشاور خارجی و میلیار ها دالر امریکایی کمک جامعه جهانی که تمام جهان کیسه خودرا به افغانستان جنگ زده خالی کردن ولی کرزی از نبود برنام منظم دولت داری وعدم جذب کادر های مسلکی در ادرات مهم مانند وزارت زارعت وزارت آبیاری وزارت معدن وزارت خارجه وزرات داخله وریاست امنیت ملی وغیر وغیره نتوانست امنیت سرتاسری را به مردم افغانستان بیا آورد وهم دایم با خارجی ها بهوده لجبازی کرده است.

>>>   شورای نظار با باندش به زور و اکرا خودرا بالای دولت و کرزی تحمیل کرد و کرزی نتوانست در مقابل اینها استادگی کند و جواب رد بدهد و تمام فساد از اینجا نشئت کرد.
کابورا

>>>   هر رییس جمهوری که از بطن جامعه برنخواسته باشد واز خارج دیسانت شده باشد نه تنها ناکام میباشد وقدرت خدمت را نمیداشته باشد بلکه کشور را به طرف تباهی میکشاند زیرا کرزی اشرفغنی وامثالهم به افغانستان تعهد ندارند آنها مانند ما افغان های عادی نیستند کشور دوم ومطبوع خودرا بیشتر از افغانستان دوست دارند وهمیشه کوشش میکنند که به کشوردومی خود خوش خدمتی کنند اشخاص وافراد چند تابعیته هرگز نمیتواند مصدر خدمت شود تاوقتیکه ما افغان ها یک افغان خالص را به زعامت کشور تعین نکنیم که درهرحالت درین کشور بوده وخواهد بود هرگز به رفاه وسعادت نمیرسیم

>>>   آقای کاکر! چرا از شروع جهاد میگوی چرااز شروع انقلاب به استعلا هفتم ثور نمیگی که بدبختی مردم افغانستان از آن روز شروع شد.البته که ظلم اعادی خلق وپرچم وکشتارمردم توسط روس های بی دین بود که کشورا به تباهی رساند وتا حالامردم ما به همان آتش تفرقه اندازی شان می سوزند , شماها هرچه بگوید باز مردم تاریخ را خواهند خواند وغزاوت خواهند نمود.وسلام

>>>   چونکه کرزی از کویته پاکستان و آی اس آی آورده شده است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است