دوشایعه از کمیسیون انتخابات
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۸    ۱۳۹۳/۵/۲۶ کد خبر: 77602 منبع: پرینت

معجزه در كميسون انتخابات و اوراق رای دهی
به تعداد 450 راي ناظران در فورم ثبت آرا درج نموده اما در صندوق 617 راي بيرون گرديد كه 600 راي از اشرف غني و17 راي از عبدالله.
نكته قابل بحث اينجا است كه كميسون انتخابات آنراقبلا تفتيش نموده است و وارد سيستم داخل شده و دوما اينكه نبايد هيچ صندوق بالاتر از 600 برگه راي باشد كه در آن صورت بايد قرنتين مي شد اما قرنطینه نشده است.
همچنین طی یک گزارش دیگر ، در اوراق داخل صندوق که مسوول سایت فرستاده 5 رای و در آرشیو و گزارش کمیسیون 542 رای ثبت شده است.
عدد 5 با یک قلم و 42 با قلم دیگر به نفع اشرف غنی رنگ آمیزی شده است.



طیاره های ناتو چند صندوق از جنوب آوردند؟
گزارش های رسیده از برخی ولایات کشور حکایت از وجود محدود صندوق هایی است که ادعا شده بود بیشترین شرکت کننده را در انتخابات ریاست جمهوری به خصوص در دور دوم به خود اختصاص داده اند.
چرخبال های ناتو و آیساف که غرض انتقال صندوق های رای دهی به ولایات کشور فرستاده شده اند با تعداد اندکی صندوق روبرو شده و از تعداد صندوق هایی که در مرکز بنام آن ولایت ثبت شده بود خبری نبوده است.
گفته می شود که ضیاالحق امرخیل رییس سابق دارالانشای کمیسیون انتخابات با همکاری نور محمد نور سخنگوی این کمیسیون و چند تن دیگر ، در سیستم های مرکز دستکاری کرده و آرا را بیش از تعداد رای برخی ولایات ثبت کرده اند.
با این وجود احتمال می رود که بیش از 5 میلیون رای دهنده در دور دوم انتخابات شرکت نکرده باشند.
از مرکز شمارش آرا خبر می رسد که چرخبال های ناتو و آیساف از برخی ولایات با چند صندوق محدود به مرکز بازگشته اند. این وضعیت نشاندهنده تقلب گسترده در داخل دفتر مرکزی کمیسیون انتخابات می باشد.


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   او برادر از بوت وچپلی وقطی نصوار وارکین هنوز خبر نداری که همه ای این صندوق ها هرکدام 600 به نام ارفغنی ثبت شده بود وقتی صندوق ها باز میشود یا چپلی میبراید یا تفدانی وقطی نصوار یا ارکین ههههه

>>>   این مطلب دقیقآ حقیقت دارد . صندوق ورای درک نداشت .در سیستم رای تقلبی را داخل نمودند.

>>>   دریک صندوق فقط 19 ورق بود مگر 519 رای بنام داکتر اشرفغنی درکمیسیون انتخابات ثبت شده بود

>>>   درتفتیش صد در صد همه حقایق بیرون می ایند حاجات به شایعه افگنی واگر ومگر نیست بها نه ها دیگر خنده اور است .

>>>   لطفا تبلیغات بیجا ننمایید انشاالله که داکتر صاحب غنی برنده است و قانون حاکم میگردد عدالت بمیان می آید و مافیا از بین میرود و همزمان با این همه گروهک شورای نظار ختم میگردد .به زور خدا خداوند با مسلمانان است ...

>>>   فقط تو واغنی مسلمان هستی دیگران همه کافر...

>>>   ﺑﺎ ﻋﺮﺽ ﺳﻼﻡ. ﺑﺲ اﺳﺖ ﻣﻨﺎﻓﻘﺖ ﺑﮕﺬاﺭﻳﺪ ﻛﻪ ﻛﻤﻴﺴﻴﻮﻥ ﻫﺎ ﻛﺎﺭ ﺧﻮﺩ ﺭا ﺑﻜﻨﻨﺪ. اﺫﻋﺎﻥ ﻣﺮﺩﻡ ﺭا ﺧﺮاﺏ ﻧﻜﻨﻴﺪ.
ﺟﮕﺮ ﺧﻮﻥ

>>>   ای کاش جناب اشرف غنی با ارای پاک مردم کامیاب میشد اما نه متاسفانه کرزی ماکیاولیست با تیم اشرف غنی کپیتالیست زمینه تقلب گسترده را فراهم آوردند و کشور را به سوی بحران بردند و آمریکای ها خواستند تا یک غربی لائیک دیگر را با صد خون جگر مردم مسلمان و مجاهد افغانستان به زور بالای مردم مظلوم افغانستان تحمیل کنند ، تا باز زندانیان را رها ساخته خون مسلمانان را بریزند و جنگ را دامن بزنند و در پاداش برادر خطاب شوند خیلی اسفبار است!. امین سلیمانی

>>>   عامل همه ای این بدبختی ها کارمندان فاشیست و متعصب کمیسیون انتخابات است, ما مصمم هستیم به محض اعلام برنده شدن تیم اصلاحات و همگرایی این خائنین را بر حلقه دار آویزان نماییم تا باشد برای اولین بار صدای حق و عدالت از طریق حکومت مشروع و مردمی در افغانستان برای چهانیان به اثبات برسد. و ریشه های عمیق ظلم و استبداد که در رگ رگ کشورمان توسط این فاشیست ها پرورش داده شده برای ابد چیده خواهد شد.
خالد گل ناظر تیم اصلاحات و همگرایی

>>>   کسیکه میگویی اشرف غنی قانون را حاکم میسازد او بالای عقلش حاکم نیست چطور بالای مردم قانون را حاکم بسازد و دیگر اینکه او وزیر مالیه ، ظاهر قدیر ، لالی ، دوستم ، جنرال جرئت و حاجی الماس را چی خواهد گفت که همه در فساد مالی لوت میزنند اگر او چیزی هم بگویید که گفته نمیتواند اینقدر پول و دارایی را که این دزدان از خزاین ملی و پولهای قاچاق مصرف کرده اند چگونه خواهد پرداخت و اگر کاری بکند رسوا خواهد شد از همین خاطر گروگان مانده و به هر کار آن ها لبیک خواهد گفت. صیاد احمدی

>>>   غنی ملیاردها دالر را با اعضای حزبش یعنی افغانملتیها از خزانه دولت و از کمکهای خارجیها و گمرگات افغانستان به یغما برد و حالا هم ملیونها رای را با تقلب به صندوقهای خود ریخته -ولی یکعده که عاشق اخبار ورسانه های پاکستانی و اسراییلی اند- غنی را بابا و نعوذ بالله پیامبر خود ومتفکر؟؟؟میخوانند و غافل از روز قیامت اند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است