رییس کمیسیون انتخابات عقل خود را از دست داده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۲۴    ۱۳۹۳/۵/۹ کد خبر: 76530 منبع: پرینت

یوسف نورستانی رییس کمیسیون انتخابات کشور که از جمله طالبان نکتایی دار نیز محسوب می گردد، این روزها کاملا عقل خود را از دست داده و به هذیان گویی های انتخاباتی پرداخته است.

 

وی بتازگی بر پرده برخی تلویزیون های پربیننده کشور حاضر شده و مردم را به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری تشویق می کند. در حالیکه انتخابات بعد از دور اول به دور دوم کشیده شده و کلا به اتمام رسیده است و پنج سال دیگر شاید تکرار شود.

 

جناب نورستانی با خرج هزینه گزاف تبلیغات تلویزیونی از انتخاباتی سخن می گوید که تمام شده و اینک زمان آن فرارسیده که به نتیجه برسد اما با کمال تاسف نتیجه ای که در پی نداشته است بماند، که آبروی دموکراسی و انتخابات را برده و فاتحه مردم سالاری را خوانده اند.

 

آقای نورستانی که خود عامل مهمی در راستای تقویت قومگرایی در ولایات کشور به حساب می آید، در یک پیام دیگر تلویزیونی از شفافیت انتخابات ریاست جمهوری بگونه سخن پراکنی می کند که انگار سالم ترین انتخابات جهان در افغانستان برگزار شده است. در حالیکه برهمگان هوایدا است که با برگزاری انتخاباتی پر از تقلب مردم را به انتخابات بد بین کرده تمامی شرکت کنندگان در انتخابات را به سخره گرفتند.

 

برخی از صاحبنظران معقتد اند که این یک پروژه مالی از جانب غربی ها بوده است تا با مردم ملکی بازی کنند و اعتمادشان را به دموکراسی تضعیف نمایند که جناب نورستانی در این قسمت نقش اصلی را بازی کرده است.

 

بیاید باهم قسمتی از کلیپ های تبلیغاتی نورستانی را ببینیم

 

http://vnama.com/1393/05/%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D9%86%D8%AC-%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87/

 


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   نورستانی عقلی نداشته که از دست بدهد. به عقل توهین نکنید. او بی کفایت ترین مامور این نظام فاسد است.

>>>   نورستانی یک ابزار دست ارگ است و مطابق سناریو تهیه شده تقش خود را بازی کرد و یک صفحه سیاه را در تاریخ انتخابات و دموکراسی کسب کرد و انقدر محجوب و ضعیف شده که عقل سلیم را ازدست داده .
دوراندیش

>>>   ﺩﺭﻛﺬﺷﺘﻪ ﻧﻴﺰ ﺩاﺭاﻱ ﻋﻘﻞ ﺳﻠﻴﻢ ﻧﺒﻮﺩ ﻭاﻣﺎ ﺗﻘﻠﺐ اﻣﺮﺧﻴﻞ ﻛﺎﻣﻼ ﻛﻴﺮﺑﻜﺲ اﻭﺭا اﺯﻛﺎﺭ اﻧﺪاﺧﺖ. ﺧﺪا اﺷﺮﻑ ﻏﻨﻲ ﻭﻛﺮﺯﻱ ﻭاﻣﺮ ﺧﻴﻞ ﺭا ....ﻛﻨﺪ.
ﺭاﺳﺘﮕﻮ

>>>   واقعا ایا این یک حیف ومیل اشکار پول اعانه دهنده گان به مردم افغانستان یا پول بیت المال نیست و اینکه چنین یک عمل قبیحی بازخواست نمی شود، استیلای فساد بی حد وحصر در تاوپود نظام را ننشان نمی دهد.شرم است که بازهم ادم های می ایند واز چنین یک نهادی طرفداری می کنند.
فرزانه از قصبه خانه سازی

>>>   آغای یوسف نورستانی مطمن باش که افغانها بسیار درک دقیق درمورد شما طالبان نکتایی دار و متفکر گوسفند شانسی دارند، کسی که عام فریب است و او قرآن را خوانده نتواند و به دین ما اعتقاد نداشته باشد ابداً رییس جمهور ما مسلمانها شده نمیتواند تاهنوز ما مسلمان ها که زنده هستیم واسلام عزیز دین ما است نه یهود و نه نصارا درین کشور اسلامی حکومت کرده میتواند و نه هم رهبران ساختگی و قلابی ساخت اسراییل ما افغان هستیم و فقط یک افغان خالص که هم خودش هم خانمش وهم اولاد هایش افغان ومسلمان باشد میتواند درین سرزمین حکومت کند اینجا افغانستان کشور اسلامی است اسراییل نیست که هر یهود واسراییلی بیاید ملکه وما در معنوی این شهروندان کشور مجاهد پرو ر مرد خیز شود

>>>   من بحیث یک شهروند افغانستان، مخالف عنوان این مطلب هستم، چونکه مطابق همه قوانین و نورم های زندگی، چیزی که موجود باشد، از دست داده میشود و چیزیکه دراصل موجود نباشد چگونه ازدست میرود و این "آقا" نورستانی از اول عقل نداشته است!!!!!!
جگر سوخته از دست بیعقل های زمانه، از گوشه

>>>   با عرض سلام به تمام خوانندگان عزیز محترما شما عرض فرمودید که آغایی نورستانی عقل خود را از دست داده اصلا شما در مورد عالی جناب معلومات کافی ندارید این حرف در حقیقت یک تهمت است در حقشان بخازریکه جناب نورستانی صاحب از اول آنچیز را نداشتند یک شخصیکه چیزی نداشته باشد چیقسم از دست میدهد چندین شخصیت های دیگری هم ما داریم که همین چیز را نارد از قبیل حضرت صاحب صبغت الله مجددی و جناب عبد الجبار ثابت وهمین نورستانی صاحب ووو
محمد از دبی

>>>   نورستانی از کی ها در ردیف مردگان به حساب می روی
اما کرزئ از مرده هــــم حساب می کیرد
زمین بوس کابل

>>>   به نظرمن ما افغان ها همه مان دیوانه هستیم ‏!‏ حتی رئیس جمهمور ما ، اگر هوشیار بودیم حداقل نتیجه اش را شاهد بودیم ، والا . غلام کچل.

>>>   ایشان کی عقل داشتند که باز از دست بدهند؟! شخص ضعیف, پیر, ناشنوا را کرزی در چنین پست حساس گماشت تا به راحتی بتواند اهداف خود را به کرسی عمل بنشاند و چنین هم شد.
خالد گل

>>>   آره والا مردم نان ندارند نورستانی به انتخابات تشویق می کند؟! کدام انتخابات؟ انتخاباتی که سفارت انګلستان با متقلب دوم جهان( اشرف غنی) آن را طراحی کرد و رای مردم را به مسخره گرفت.

>>>   اقای نورستانی با وجود سخصیت ارام دو کار خوب نکرد اول اینکه اجازه داد که جنایت کاران و قاتلین و دزدان در پروسه انتخابات حق اشتراک را دارند که خلاف قانون اساسی و قانون مدنی است و دوم از عبدالله ترسید وقتی ک ناظرین خود را عبدالله کشید باید به شمارش ارا ادامه می داد
بصیر نظری

>>>   جنایت رئیس کمیسیون انتخابات /نورستانی این است که دوستم ... شناخته شده را به انتخابات راه داد.
جنایات دیگر ایشان قوم گرایی و تقلب گسترده است...به فاشیستان قومگرا!

>>>   اين آدم با حيثيت مردم افغان بازى كرده او را بايد جريمه نقدى و زندان كند.
رضا chamran

>>>   رئیس کمیسون باید گوشهای خودرا بگیرد از افغانستان فرار کند دگه خوده دچشم مردم نزد روش سیاه شده
کابلی.

>>>   جانیم شبکه جان
انتخابات پارلمانی 10 ماه دیگر برگذار میگردد
این همه اعلانات برای آن است

>>>   آقای نورستانی کی عقل داشت که از دست بدهد؟ ایشان زمانی که والی هرات هم بود بی کفایت و ضعیف عمل کرد در دوران ایشان جرایم و طالب بازی زیاد شده بود چنانچه همین حالا هم زیاد است. ایشان نسبت به کهولت سن هم ناتوان هست بعد از مصاحبه ایشان در تلویزیون طلوع و حرف های شان در مورد آقای امرخیل باید استعفا میکرد و از کشور فرار نموده به خانه و ماوای اصلی اش همان انگستان میرفت که متاسفانه هنوز عده ای از مردم ما در گروگان ایشان و عقل نا سالم ایشان قرار دارند

>>>   نورستانی یک ممثل دست ارگ است و مطابق سناریو تهیه شده تقش خود را بازی کرد و یک صفحه سیاه را در تاریخ انتخابات و دموکراسی کسب کرد وباید مانند امر خیل استفا بدهد و ازین زیاتر باعث سر درگمی ملت بی چاره نشود

>>>   هروقت عبدالله وحامیان انها بفهمد که ناکام میماند دراین صورت همه افغانها ګای ګوسفند میشود وګایی هم عقل خود ازدست میدهد ولی درحقیقت اعضای تیم اصلاحات وهمګرایی به شمول داکترعبدالله عبدالله عقل خود ازدست داده است اینها به داکتراشرف غنی احمدزی وبه ملل متحد وبه امریکا وبه جناب کرزی ګیله دارد وخفه هستند به هرصورت کسی عقل خود ازدست بدهد به هرکس به نظر شک میبیند
(بهرام قل )

>>>   او هم جاهل است هم ...است و هم مزدور است.
عرفان

>>>   نورستانی یک انسان بسیار ضعیف است در24 ساعت حد اقل 20 ساعت... میباشد ودر ضمن عضو فعال حزب افغان ملت بود وهست

>>>   هرکه به دهل تیم خرافات و خمگرایی نه رقصید به نظر ... این تیم بدترین ادم روی زمین ، ولی مردم همه میدانند که برعکس اینها شجاع ترین کسانی هستند که در برابر شرارت ...ایستادگی میکنند و از ارای مردم دفاع میکنند، اشتباه کمیسون از اول اینست که به تیم دبل عبدالله زیاد وقت میدهد و میترسند که اینها باز شاخ در میارند و کابل را چپه میکنند ولی اینبار دیگر هیچ چیز کرده نمیتوانند و بر عکس انتقام سالهای 70 از اینها گرفته خواهد شد.
کابورا

>>>   کرزی اشرفغنی ونورستانی انتخابات را به مسخره کشانیدند توسط امر خیل وکمیسیون انتخابات صندوق هارا پرکردند ودربعضی ولایات حتی بالاتر از نفوس اصلی آن درصندوق ها برگه های رای دهی را تخته کردند که این انتخابات از نظر مردم افغانستان کاملا مضحک ریشخند وغیر قابل باور است واگر اشرفغنی بخواهد توسط رای های تقلبی وگوسفندی امرخیل ورای های بالاتر از نفوس این ولایات بالای مردم افغانستان حکومت کند این یک خواب است ومحال است وجنون زیرا مردم افغانستان میدانند که درولایت خوست پکتیا وپکتیکا بیشتر از 50 هزار رای حقیقی استفاده نشده واین یکهزارو یکصد رای 90 فیصد آن تقلبی است وبه تقلب وفریب کسی بالای مردم افغانستان حکومت کرده نمیتواند اگر تمام جهان هم از اشرفغنی حمایت کند ویک ملیون فوج اسراییل وانگلیس را هم بیاورد به زور به تقلب وبه فریب بالای مردم افغانستان حکومت کرده نمیتواند اگر میتواند یکبار کمیسیون انتخابات اشرفغنی را با این تقلبات ملیونی وگوسفندی وامرخیلی برنده اعلان کند باز معلوم میشود که چند ملیون انسان دیگر درین کشور ازبین میرود زیرا همه مردم میدانند که درولایات پکتیا پکتیکا وخوست هیچ خانمی رای نداده 80 درصد این ولایات دردست مخالفین کنترول واداره میشود باز هم بیشتر از نفوس اصلی این ولایات اشرفغنی رای گرفته که قابل قبول هیچ افغان ومردم هیچ ولایت دیگرافغانستان نمیباشد مسولیت بعدی همه بدوش کرزی اشرفغنی وکمیسیون انتخابات خواهد بود که درچشم ملت خاک پاشیده اند ودرین ولایات بالاتر از نفوس آن درصندوق ها رای تخته کرده اند مردم همه هوشیار اند وحقیقت را میدانند که درین سه ولایت 50 هزار رای اصلی وجود ندارد نورستانی منحیث مسول کمیسیون انتخابات نزد خدا وملت جواب گو میباشد واگر این رای های گوسفندی امرخیل باطل نشود هیچ افغان نمیتواند حکومت آینده را قبول کند

>>>   نورستانی ... را تقسیم کرده نمیتواند کرزی ای بیچاره را رییس کمیسیون انتخابات مقرر کرده کرزی ریشخند است که انتخابات را به ریشخندی کشید وشاید این انتخابات چند سال وچند قرن طول بکشد

>>>   از انتخابات بیزارم.................

>>>   نورستانی دروزارت دفاع ملی رئیس کمیسون خانه ها مقرر شد ده نمره زمین را به خود و خانواده اش اختلاس کرد خانه اش را در پهلوی مکتب ابوذر غفاری در چهار راهی قمبر دیده میتوانید. یک امریکائی در سال که او معاون وزیردفاع بود یک بکس سه لک دالری را روی میز یاورش ماند و گفت متوجه باش که من با معاون صاحب ملاقات دارم وقتی برآمد یاورش امریکائی را تعقیب و وقتی میخواست پولهایش را دزدی کند توسط سپیشل فورس امریکائی محاصره و دستگیرشد .
نورستانی صاحب همه زمین های وزارت دفاع را به رئیس حقوق وزارت دفاع درهرولایت توزیع کرده که بنام زن و دختر و بچه هایش میباشد او هم امین نورستانی است.نورستانی زمانی که والی بود خانه هایش را در کابل به مرمر هرات دیزاین کرد او از هرات به ملیونها دالر جمع اوری کرد ،مردم هرات میگویند که نورستانی همیشه با... بود و هرات را به محل فساد تبدیل کرد. این شخص اصلا سرخود حاکمیت نداشته و حتی فرزند... دارد که اکثرا اورا به مرگ تهدید میکند و حتی گفته میشود که نورستانی اصلا اختیاری از خود نداشته و یک آدم بی حس و بی اعتماد نسبت به آینده افغانستان است وبه همین مناسبت بحیث رئیس کمیسون مستقل انتخابات تعیین گردید تا هر پلانی بالای آن تطبیق شده بتواند . از... چه گیله !

>>>   عقل و مغز امیر... و برادرانش در ارگ و کمیسیون انتخابات و تیم تقلب و تداوم در دفاتر آی اس آی شستشو و به کابل فرستاده شده- اگر عقل میداشتند- مزدور پاکستان نمیشدند؟؟؟؟؟
کابلی

>>>   نورستانی عقلی نداشته که از دست بدهد.
کابورا

>>>   نورستانی و تمام اعضای متقلب کمسیون انتخابات باید همراه با صندوق های گوسفندی اش در یک موزیم بین المللی نگهداری شود و بالایش نوشته شود که( گنده ترین انخابات جهان در سال 1392 در افغانستان)

>>>   ملت افغانستان باید این شخص بیکفایت (نورستانی) را که افغانستان را به هدایت کرزی به طرف تباهی کشاند باید با کرزی خرم وامرخیل یکجا صابون پخته کنند زیرا همین ها بودند که ملت مارا شاخ به شاخ کردند وهر لحظه امکان بربادی این کشور متصور است

>>>   اگر عقل میداشت از دست میداد حالا که ندارد چی را از دست دهد .

>>>   اگرچه این انتخابات با تقلب ملیونی امر خیل بجایی نمیرسد وکسی آنرا قبول هم ندارد اما برای نورستانی صاحب باید گفت که ملت افغانستان شما امرخیل وسعادت را صابون لباس شویی جور خواهند کرد اگر عقل میداشتی نمیدانی که که خوست چقدر نفوس دارد آیا مکتب نخوانده بودی که از نفوس این ولایت زیاد تردرصندوق ها رای پرکردید؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است