بی‌ بی‌ سی باز هم مخالفانش را سانسور کرد
 
تاریخ انتشار:   ۲۳:۲۹    ۱۳۹۳/۵/۶ کد خبر: 76437 منبع: پرینت

رسانه دولتی انگلیس طی یک ماه اخیر، خبر چندین تجمع اعتراضی را که در مقابل ساختمان این شبکه برگزار شده، سانسور کرده است.

شبکه انگلیسی بی بی سی (BBC) خبر برگزاری تجمع اعتراض آمیز نسبت به سیاست های این رسانه در قبال کشتار مردم مظلوم غزه را سانسور کرد.

این تجمع اعتراض آمیز روز شنبه در مقابل ساختمان بی بی سی به صورتی باشکوه برگزار شد.

فعالان حقوق بشر پیش تر با انتشار فراخوانی در فضای مجازی، از مردم انگلیس خواسته بودند تا با حضور در مقابل ساختمان مرکزی بی بی سی در لندن، خشم و انزجار خود را نسبت به سیاست های خصمانه این شبکه در قبال فلسطینیان و پوشش ناقص و یکجانبه اخبار مربوط به حملات اسرائیل علیه غزه، به نمایش بگذارند.

رسانه دولتی بی بی سی که سوابق تاریکی در دفاع از رژیم غاصب صهیونیستی دارد، علیرغم ادعای آزادی بیان و گردش آزاد اطلاعات، این اعتراض را نادیده گرفت و اخبار مربوط به آن را سانسور کرد.

با توجه به ساختار ناعادلانه و مافیای صهیونیستی حاکم بر رسانه های غربی، تنها تعدادی از پایگاه های خبری مستقل این اعتراضات را منعکس نمودند و اصل خبر در غالب بنگاه های رسانه ای به تیغ سانسور سپرده شد.

البته این اولین بار نیست که رسانه دولتی انگلیس به سانسور خبری در این زمینه می پردازد. بی بی سی طی یک ماه اخیر خبر چندین تجمع اعتراضی را که در مقابل ساختمان این شبکه برگزار شده، سانسور کرده است.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   نباید بی بی سی را اینقدر بزرگ نماییم که امروز که ماهیت خودش را نشان داده است دنبال ثابت کردن این باشیم که بی بی سی سانسورچی است خیر بی بی سی تا می تواند راست میگوید تابتواند اعتماد مخاطب را بدست آوردتا وقتی می خواهد دروغ بگوید حتی از نوع شاخدارش کسی به اوشک نکند

>>>   انگلیس کشوری بود که اسرائیل را ایجاد کرد و آن را به کمک آمریکا تسلیح و تمویل میکند. پس از بی بی سی انتظاری غیر این نباید داشت
ما مردم باید هشیار باشیم و بدانیم این رادیو یا این شبکه یک شبکه دشمن و یک رادیوی دشمن است

>>>   بی بی سی صدای امریکا و دیگر دستگاه های دروغ پراگنی غربی تروریستی صهیونیستی همیشه حقیقت را سانسور مینمایند .ودروغگو استند اساس وتهداب اینها بر دروغ و ناحق گذاشته شده مردم دنیا و بخصوص مردم ما همه باید از دیدن و شنیدن بی بی سی صدای امریکا و دیگر دستگاه ها بپرهیزند وانرا تحریم نمایند . تا خوشبخت باشند.
کارشناس


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است