داعش: دختران خود را به ما عیدی بدهید
 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۲۵    ۱۳۹۳/۵/۶ کد خبر: 76424 منبع: پرینت

داعش به اهالی موصل مهلت داد که دختران خود را برای "جهاد نکاح" به این گروه تروریستی تقدیم کنند و اعلام کرده که هر کسی از تقدیم دخترش برای جهاد خودداری کند، با مجازات‌های شدیدی مواجه خواهد شد.

"لمی اسعد" 30 ساله از ساکنان موصل مرکز استان نینوا به خبرگزاری "روسیا سگودنیا" گفت: گروه داعش به ساکنان موصل دستور داده است که پس از عید فطر همه دختران خود را برای ازدواج با عناصر این گروه، تقدیم کنند.

لمی خاطرنشان کرد که عناصر داعش جمعه گذشته به اهالی موصل هشدار داد که هر کسی از تقدیم دخترش برای جهاد خودداری کند، با مجازاتهای شدیدی مواجه خواهد شد.
بر اساس این گزارش، از زمان اشغال شهر موصل تا کنون، ده ها تن از زنان این شهر ناپدید شده اند. موصل از نظر جمعیت دومین شهر عراق به شمار می‌آید.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   نمیدانم که این ها درفکر جهاد هستند یادر فکر عیاشی.
م.ی

>>>   اسلام گرایان ساخت امریکا بهتر ازین بوده نمی توانند. انها اسلام را بدنام می سازند واب به اسیاب دشمنان اسلام می ریزند.
فرزانه از قصبه خانه سازی

>>>   داعش طالبان القاعده النصره احرارالشام ارتش به اصطلاح ازاد جیش المجاهدین لشکر طیبه و... همه یک گروه تروریستی ومزدورساخت صهیونیست ها است وبه هیچ دین ایین فرهنگ ونژاد ارزش و احترم قایل نیستن .هدف شان پیشبردمقاصد صهیونیست ها وبربادی بشریت است چون زاده شیطان و رهروان جهنم اند
کارشناس

>>>   در مورد وهابیت که داعش یکی از شاخه های آن ا ست با ور من این است که این ها اصلا به هیج دینی عقیده ند ارند این ها لایک های خلاف کارند که خوردن شراب و تجاوز به نوامیس مردم و هم جنس بازی برای شان ، یک امر عادی ا ست ، آل سعود همش از پیر و جوان مشغول اینگونه کارها است،
احمد کابلی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است