کوهستانی: کرزی متعصب و قوم گرا است
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۳    ۱۳۹۳/۵/۶ کد خبر: 76403 منبع: پرینت

نفرت و تعصب قومی در درون کرزی بیداد می کند.

جاوید کوهستانی تحلیلگر مسایل نظامی گفت: رییس جمهور کرزی که ظاهری بسیار باعاطفه و مهربان دارد در واقع بسیار متعصب، قوم گرا و قبیله گرا است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، وی افزود: نفرت و تعصب قومی در درون کرزی بیداد می کند و به همین علت انتخابات افغانستان را تا این حد با سختی و دشواری و زشتی مواجه کرده است.

این در حالی است که مردم در واکنش به حمله اخیر طالبان به مردم غور از سیاست های کرزی از جمله رهایی طالبان از زندان بسیار خشمگین هستند و در اعتراض به آن خواستار تغییر سیاست وی در طالب پروری شده اند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   در طالب پروری کرزی و تعصب قومی شان هیج جای شک نیست..
اواره

>>>   جاوید کوهستانی
صد در صد کرزی قبیله پرست و متعصب قوم گرای است در پهلو کرزی فاشیسترین انسان جامعه افغانی کریم خرم جای گرفت!

>>>   خدایا مارا از شر کرزی و دارو دسته اش خلاص بگردان..
افغان..

>>>   اﮔﺮ ﻗﻮﻡ ﮔﺮا ﻣﻴﺒﻮﺩ ﻧﺼﻒ ﭼﻮﻛﻲ ﻫﺎﻱ ﺩﻭﻟﺖ ﺭا ﺑﻪ ﭘﻨﺠﺸﻴﺮﻱ ﻭﺑﺪﺧﺸﻲ ﻧﻤﻴﺪاﺩ.
ﺳﺎﻟﻨﮕﻲ

>>>   من مثل مردم افغانستان مردم ...تاکنون ندیده ام. کرزی و اشرف غنی جنایات نا بخشودنی را در حق مردم روا میدارند اما مردم هنوز خاموش اند. مردم ذلیل ... ازهمیت لحاظ خداوند این ظالمان را برسر ملت مسلط نموده است.
امرالله نیک پور کابل

>>>   کرزی...وچوچه یهود دشمن ملت افغانستان است.

>>>   سالنگی جعلی، پنجشیری ها به زور خود گرفتند، مال پدر کرزی نبوده که به پنجشیری ها بدهد.
هراتی..

>>>   او ملت شریف افغانستان از این بعد شما باید بدانید که کرزی خودش باتیم مخصوصش از نزدیک ترین حامیان طالبان هستند، من منحیث یک شهر وند این کشور این را شاهد میباشم که او هیچگاهی حملات ترورستی طالبان را که منجر به شهید شدن صدها هموطنان بیگناه مان میشود محکوم نمیکند و یک بار اگر کدام طالب یا کدام تروریست خطاب نمی کند و ده بار از طرف تیم مذکور پیام تسلیت ارائه میشود، حالا شما قضاوت کنید که کرزی کیست؟؟؟

>>>   کرزی مسبب اصلی بحران فعلی است.
خداوند نهایت عادل روزی را بیاورد که کرزی محاکمه شده به جزای اعمالش برسد.
کرزی نهایت قومگرا ومتعصب میباشد ودر عین حال بی نهایت چالاک ویک مداری باتجربه !
فواد

>>>   کرزی متعصب قوم گرا دارای یک سیاست استبدادی خود کام است و در قصه گشار روزمره جوانان افغانستان که از طرف طالب های نوکر پاکستان صورت می گیرد نیست !

>>>   اشرف غنی و کرزی هرد شخص متعصب قوم گرا و جنایت کار هستد . طالبان توریریست دشمن اشدی مردم افغانستان هردو خاین از زندان رها کردنند.

>>>   در سالهای 2001 و 2002 وقتی کرزی و خلیلزاد و اشرفغنی وغیره ازین قماش به افغانستان ریختند- روزی با یکی از فرماندهان مجاهدین شمال و مخالف پاکستان و طالب بیفرهنگ -که شناختی هم با اونداشتم تصادفی ازطریق یک دوست ام سر خوردم / آنزمان که مقاومتگران مخالف القاعده و پاکستان تازه وارد کابل شده بودند- از کرزی خیلی رضایت داشتند و بنده به آن فرمانده جهادی گوشزد نمودم که -این کرزی را که تو میبینی و خیلی از او راضی بنظرمیرسی و فکر میکنی که -آدم ساده است و شما او را بقدرت رسانیده اید- آنقدر ساده هم نیست/ برایش گوشزد نمودم که این کرزی -به خواست آی اس آی از جانب امریکا به افغانستان آورده شده و تمامی برنامه های پاکستانرا عملی مینماید و دشمنی اولش هم با شماست و روزی شود که هیچ چیزی از دست تان نیاید و شما را یک /یک ترور و شهید سازد و آنوقت پشیمانی سودی نخواهد داشت.
آنفرمانده خیلی باغرور با نیت صاف و متکی بقدرت واقتدار همان چندروزه خود -جواب داد که نه خیر-کرزی را ما بقدرت رسانیدیم وکرزی آدمی خوبی است/
دیده شد-بعد ازچندی اولین شکار کرزی همان جهادیها وغیرجهادیهای ضد القاعده و ضد پاکستان بود و قتلهای زنجیره یی را براه انداخت.
امروزه هم برخی مردمان ...-کرزی و خلیلزاد و اشرفغنی را نعوذ بالله مانند خدا می پرستند و تا آنروزیکه یکی از عزیزانشان توسط کرزی و برادران طالب پاکستانی و افغانیش به خاک وخون کشیده نشود- تا آنروز کرزی را میپرستند /مانند برخی... بخاطر گرسی بی صلاحیت از همه چیز.. هم میگذرند /ولی فکرکنم که اولین اهداف ترور و دهشت کرزی هم همانها باشند که یک /یک از سر راه برداشته میشوند.

>>>   خداوند ملت مارا از شر کرزی وهمفکرانش زودتر خلاص کند تا دیگر طالبان تروررست های بی فرهنگ طالب دست شان از وطن ما قطع وبزباله دان تاریخ سپرده شوند اگر درین چندین سال حکومت کرزی تررورستهای طالبان از طرف کرزی از زندانها رها نمیگردیدند دیگر نه طالبی وجود میداشت ونه تررورستی مردم ما بشهادت رسانده میتوانست رهای گوپ گوپ طالبان از زندانها تقویه صفوف طالبان وبیشتر جریت بخشدن به طالبان ترورست چیز دیگری بوده نمیتواند که مقصر همه این وقایع اقای کرزی وعده ی ارگ نشینان میباشند.

>>>   این یک بی غوری ودسیسه ای نا جوانمردانه است
ازطرف کرزی ها وگرنه ممکن نیست با همه این امکانات
سربازواردوی ملی وناتو افرادملکی هرروزقتل عام بشوند.
بااحترام

>>>   کوهدامنی و تحلیل بسیار از هم فاصله دارند.

>>>   کسی که خود طالب زاده است چه امیدی به آن داشت باشیم...

>>>   سالنگی برادر خرم و یون کیستند پس ؟
رامز

>>>   واقعا کوهستانی صاحب درست فرموده اند کرزی واقعا یک شخص متعصب و قوم گرا است که در آن هیچ حد و حصری نمی شناسد تمامی آبروی و حیثیت کشور و مردم را با سیاست های قومگرایی خود در طول حکومت خایینانه اش برباد داد و هنوز هم برباد میدهد او زیر نقاب صبر و حوصله مندی در برابر انتقادات و به اصطلاح آزادی بیان هر غلط و ناروایی که در حق مردم دلش بخواهد کرده و میکند او فقط منافع قوم خودرا می خواهد نه کشور و همه مردم و ملت را! او فقط و فقط قوم خود را می شناسد و می خواهد وبس اما خدایی قهار که نمیگذارد خدعه و نیرنگ بندگانش در حق بندگان پنهان بماند با جهالت قوم خودش آشکار می سازد و یکی پس از دیگری از رگ و ریشه خودش را هم نازدانه وار هدف میگیرد ... این قوم نیرنگ باز و حیله گر را خدا کشور را از شر این قوم مکار نجات دهد الهی آمین یا رب العالمین
مولوی سراج الدین قندوز

>>>   تمام خیانت ها را در افغانستان پنجشیری ها نمودن این که شما میګوید اشرف غنی خیانت کرده لطفا ثابت نماید میلونر های افغانستان همه از ګروپهای شمال است پس... کی ها هستند
بنده خدا از تګاب

>>>   کرزی درامتداد یک اجندای بلند مدت تمامیت خواهی پشتونها عمل می کند. تاجیک ها ودیگران اگر نمی خواهند به شهروند درجه دو تبدیل شوند، از همسوئی ابلهانه با این اجندا براهت بجویند.
فرزانه از قصبه خانه سازی، کابل

>>>   انیرا مردم افغانستان وتاریخ قضاوت خواهند کرد که حامد کرزی متعصب وقوم ګرااست ویاهم ګروه ... شمال که اقای کوهستانی هم یک مهره ازهمین ګروه ...است
مسعودچاریکاری

>>>   به بنده خدا از تگاب !
پنجشیری ها و به گفته تو گروپهای شمال در مقابل دو تجاوز سرخ از شمال و سیاه از جنوب مردانه ایستاده گی نموده و قربانی دادند ، در ساختار حکومت هم به اساس حق و قدرتی که داشتند جا گرفتند ، ورنه کرزی با تیم قبیله پرست و فاشیستانی چون یون ، خرم ، احدی ، اشرف غنی ، طاقت ، زاخلیوال ، فاروق وردک و دیگران حاضر نبود و نیست که یکنفر تاجک در قدرت سیاسی شریک باشد . تاجیکانی را میخواهد در پهلوی خویش فقط طور تشریفاتی ( مانند احمد ضیا احمدزی ) قرار دهد تا به چشم تاجیکان خاک بپاشد . حالا هم بدون پنجشیری ها و تاجیکان این وارثان مرزوبوم خراسان و آریانای باستان و مردم قهرمان شمالی هیچ قدرت نمیتواند به تنهایی در کابل حکومت کند دل تان جمع باشد.
کوه کن کابلی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است