درخواست برای اخراج دختر پوتین از هالند
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۰۹    ۱۳۹۳/۵/۴ کد خبر: 76308 منبع: پرینت

ماریا پوتین، دختر رییس‌جمهور روسیه در هالند زندگی می‌کند. هالندی‌هایی که روسیه را مسوول سقوط هواپیمای مسافربری در اوکراین می‌دانند، خواستار اخراج دختر پوتین از کشورشان هستند. پوتین مدعی است که دخترش در مسکو زندگی می‌کند.

به گزارش دیوچه وله، در سانحه سقوط هواپیمای مسافربری خطوط هوایی مالزی در شرق اوکراین ۱۹۳ تبعه هالند کشته شدند. اروپا و آمریکا جدایی‌طلبان هوادار روسیه را مسئول سقوط این هواپیما می‌دانند.

اکنون برخی از مردم هالند معتقد هستند که خانواده پوتین باید تاوان این حادثه را بپردازد. در این کشور شمار افرادی که خواستار اخراج دختر ولادمیر پوتین هستند، رو به افزایش است.

گفته می‌شود که ماریا پوتین ۲۹ ساله، از دو سال پیش همراه دوست‌پسر هالندی خود در یک پنت‌هاوس مجلل در نزدیکی شهر لاهه زندگی می‌کند.

حتی شهردار هیلورسوم، یکی از شهرهای شرق هالند، که یکی از آزمایشگاه‌های پیشرفته‌ی آن جنازه قربانیان سقوط هواپیما را تعیین هویت می‌کند، در مصاحبه‌ای رادیویی خواستار اخراج دختر پوتین شد.

او این درخواست را تحریمی علیه رییس‌جمهور روسیه خواند. البته شهردار هیلورسوم ساعاتی بعد نظر خود را پس گرفت و اعتراف کرد که درخواست او هوشمندانه نبوده است. او در صفحه تویتر شخصی خود نوشت: «این سخنان ناشی از احساس درماندگی بود که می‌تواند برای بسیاری قابل‌درک باشد.»

بسیاری از هالندی‌های خشمگین اما، همچنان با انتشار پیام‌هایی در شبکه‌های اجتماعی خواستار تنبیه خانواده پوتین هستند.

یک نفر توییت کرده است: «اگر می‌خواهید به دیدار دختر پوتین بروید این آدرس: ....»

یک هنرمند هالندی نیز در صفحه فیس‌بوک خود نوشته است: «اگر دختر من در آن هواپیما بود ‌با ماشین از روی بدن دختر پوتین رد می‌شدم.»

هانس د بروست که دختر ۱۷ ساله‌اش در سانحه سقوط هواپیمای ام‌اچ ۱۷ جان باخته، نامه سرگشاد‌ه‌ای به این مضمون منتشر کرده است:

«شاید ماریا پوتین هیچ ربطی به این ماجرا نداشته باشد. اما پدر او مرد بسیار قدرتمندی است و من فکر می‌کنم که او قدرت آن را داشت که دستکم ارتش روسیه را به محل سقوط هواپیما بفرستد تا از جنازه قربانیان حفاظت کنند. با این حال او چنین تصمیمی نگرفت. آقای پوتین و کسانی که در این بحران نقش دارید، من بر این باروم که یکی از شما قاتل فرزند من است.»
احساسات ضدروسی در هالند به حدی شدت گرفته که مقامات این کشور تدابیر امنیتی و شمار محافظان سفارت روسیه در لاهه را افزایش داده‌اند.

شایعات مسکو در مورد محل سکونت دختران پوتین
در مورد زندگی دو دختر پوتین خارج از روسیه، سالهاست که در مسکو گمانه‌زنی می‌شود. اما زندگی دختران پوتین از جمله اسراری است که کاخ کرملین تلاش زیادی در پوشیده ماندن آن دارد. پوتین و همسر سابق او مدعی هستند که دو دخترشان در مسکو زندگی می‌کنند.

با این حال سالهاست که در مسکو گفته می‌شود که یکاترینا، دختر کوچک پوتین، همراه دوست‌پسرش که اهل کره جنوبی است، از سال‌ها پیش در سئول زندگی می‌کند.

گمانه‌زنی‌هایی نیز در مورد ماریا پوتین مطرح بوده است. برخی از رسانه‌های جمعی، سفری که ولادیمیر پوتین در ماه آوریل، حمل سال جاری، به هالند انجام داد، را با قصد دیدار دخترش ماریا تعبیر کردند. سخنگوی پوتین اما این گزارش‌ها را "مزخرف" خواند و خود پوتین نیز شخصا تاکید کرد که دخترش در مسکو زندگی می‌کند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این دیگر جای شرم است که دختر رهبر یک کشور مقتتدر در سرزمین دشمن زندگی کند. حتمی آق پدر شده اند هردو دختر پوتین چه در هالند ویا هم کوریا هردو دشمن اند به روسیه . ویا هم معتاد مواد مخدر بوده ماریا پوتین .چون استعمال مخدرات در هالند آزاد است یا در چراغ های سرخ کار میکرده. باز هالند جایی نیست که آدم سالم در آنجا زندگی کند . کشور هالند مافیایی است و دولت اش هم ضد بشر است . روزی یک قانون میکشد . که همه اش به ضرر ملت اش است تنها به مفاد چارتا سرمایه دار .اما مردم اش روز شان بدتر شده . از دست قوانین ومقررات ضد بشری اکثر مردم هالند مثل المان به تکلیف اعصاب دچار شده . که متاسفانه یکتعداد افغان های ما هم در جمله است . من قبلا هالند بودم ۸ سال دیدم نمیشه از انجا فرار کردم به کانادا .مثل من بسیاری ها از هالند و المان فرار کردند. پاس هم داشتم اما دیگر زندگی قیت و دلگیر و مثل بندی خانه را نشد تعمل کنم.
مهاجرسرشار

>>>   من خوشحال شدم که هالندی های... و مسلمان کُش ها در سقوط طیاره مُردار شدند تا اینکه درک کنند که اگر یک عضو یک خانواده مسلمان افغان را میکُشند، چقدر درد دارد، حالا که سرخود شان آمده، محسوس کنند.
حق شناس

>>>   حقشناس من شک دارم... به مسلمان بودن تو ! زورت به برادران مسلمان ات که همه روزه 100 ها مسلمان بی گناه را وحشیانه به قتل می رسانند ، نمی رسد و انسان های بی گناهی را که افراطیون نظیر تو نامردانه در هوا با راکت می زنند مردار میخوانی...؟

>>>   در طیاره همه افراد بیگناه و بیدفاع بود .. انسانهای مظلوم و شهید .. که توسط جنایتکاران وابسطه به امریکای جنایتکار به شهادت رسیدند.حق شناس (حق ناشناس) از خدا بترس ..توبه کن ...


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است