پیام ملاعمر به مناسبت عید سعید فطر
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۴۷    ۱۳۹۳/۵/۴ کد خبر: 76294 منبع: پرینت

امضای توافقنامه امنیتی با آمریکا جنگ در افغانستان را افزایش خواهد داد.

ملاعمر رهبر گروه طالبان در پیامی به مناسبت عید سعید فطر هشدار داده است که در صورتی که توافقنامه دو جانبه امنیتی میان کابل واشنگن امضا شود و نیروهای خارجی پس از سال 2014 میلادی باقی بمانند جنگ در افغانستان ادامه خواهد یافت و حتی بیشتر نیز خواهد شد.

در این پیام، ملاعمر گفته است که افراد وابسته به طالبان تا زمانی که آخرین سرباز آمریکایی، افغانستان را ترک نکند به جنگ پایان نخواهد داد.


کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   جالب است ، این امیرالمعیوبین که در جنایت و خیانت به مردم این کشور تا فرقش در خون غرق است نظر میدهد ، باید بداند هر کس که از اسلام خبر است و یا انسان است میداند که این جنایتکاران... قرون وسطائی نه مسلمان اند و نه انسان بلکه جنایتکاران قرون وسطائی اند که دید و تفکر شان بر اساس فرهنگ ستیزی ، تمدن ستیزی ، زن ستیزی ، استبداد و... استوار است و عمل شان کشتار ، سربری ، زمین سوخته ، محو اندیشه های انسانی ، انفجار ، انتحار انفجار مساجد ب مسلین و قرآنها ، ایجاد استبداد ، وحشت و بردگی و کنیزی است ... بر این سپاه وحشت و بربریت
وثیق

>>>   ملاعمر اگر خودش مسلمان می بود در این ماه مبارک رمضان که ماه عبادت خداوند(ج) است مردم بیگناه ولسوالی ارگون پکتیکا،14نفر بیگناه مسلمان را در ولایت غور به شهادت نمیرساند وهر روز دافغانستان حمله های وخشیانه انتخاری را در شهرهای مختلف افغانستان انجام نمیداد از ملاعمر کرده صدبار کافر شرف دارد . و پیام یهود ملاعمر را کی قبول دارد .
روکی از فرانسه

>>>   آفرین بر ملا عمررررر مواظب باش ای بد بخت از قافله عقب نمانی داعش نوظهور نزدیک هست تمام کشور عراق و شام را بگیرد؟! اما شما کجا خواب رفتی که اصلا حرف و سخن از شما نیست؛ شما حد أقل قدمت پانزده ساله دارید، بله همنطور یک نظر بده که امریکا هم از صحت مندی شما دل گرم شود ماندگار شود پیمان استراتیژیک امضاء کند، بله گاه گاهی بعضی طالبان و مولوییان شما خودش را در هلمند، تخار، ارگون و... انتحاری میکنند، عیده ای از مسلمانان روزه داران را به شهادت میرسانند. اما از خودت خبری نیست که مثل روبای مکار به کدام مخفیگاه مخوف پنهان شدی؟؟!!
بامیانی

>>>   ملا عمر این این گدی گک رویپوش عروسک پاکستانی که یک خاین به دین اسلام بیش نیست شاید این اسم دروغین یک کافر ذندیقی باشد ماکیان خروس باز صدا بلند کرده اما میداند که هر پیام این عروسک نقاب پوش نزد ملت افغانستانی بی ارزش بی مقدار است هدف اصلی این عروسک نقاب پوش ایجاد ترس و واهمه دربین ملت ما در روز های عید که روز های خوشی بعد از یکماه روزه داشتن وطاعات وعبادات ملت ماست دیگر چیزی تلقی شده نمیتواند زیرا این کور لعین دشمن اسلام وانسانیت همیشه میکوشد تا در خوشی های مردم ما زهر پاشی کند انشا الله باختم قدرت کرزی ورویکار امدن حکومت مردمی بساط شما قاتلان و جنایتکاران وخود فروختگان غلام بچه های ای اس ای برچیده میشود و دیگر بانک ماکیان خروس نماها برای همیش خاموش خواهد گردید اشاالله زود است.

>>>   عمر کور تو در روز های ماه مبارک رمضان مردم ملکی افغاستان را قتل عام می کنی
می دانم که انسان نستی بجزء یک موجود ...
...شما همیشه مردم بی دفاع ملکی را هدف قرار داده است
ته هالا شده در ماه مبارک رمضان یکی از سربازان ناتو را مورد حمله قرار داده باشید
پس شما اینقدر خار زعیف شده اید که بجز حملات بز دلانه علیه مردم دیگر هیچ کاری از شما بر نمی آید

>>>   دولت هزاره رو مسلح کنه اونوقت ببینه یک طالب توی افغانستان وجود داره یا نه
بخدا شرم است بر جامعه ی مدنی تحمل وجود عصر حجری ها بخدا اینا انسان نیستن
مطمئن باشید اینا خواهان قدرت هستن نه عدالت نه اسلام نه انسانیت
اعضای گروهک طالبان یک عده افرادی هستن که از اجتماع و انسان ها و پیشرفت و تکنولوژی مطرود مانده اند
هزاره نژاد از غرب خراسان قدیم

>>>   تازه داماداز خاطرگرمای هواو خوابیدن باعروس برسر بام خانه رختخواب بر سر دوش به سر خانه میاورد اما مادر عروس هم می خواهد کنار دختر خویش باشد .نیمه شب داماد که می خواهد کنا رعروس باشد ومادر عروس مزاحم است عروس میگوید برو رختخواب را ان طرف بام پهن کن اینجا خیلی گرم است .داماد رختخواب را جمع می کند ومی برد ان طرف بام باز مادر مزاحم عروس هم رختخواب خود جمع می کند ومیرود کنار عروس و داماد جای خود پهن میکند دوباره عروس میگوید برویم همان جای اول رختخواب خود بیندازیم که اینجا سرد است مادر عروس می گوید قربان برم خدا را یک بام و دو هوا را.حالا داستان این ملاعمر است طالبان راهی ولسوالی ها می کند مردم بی گناه از زن وکودک وپیر رابا دهان روزه می کشد .انوقت دم از امضا نشدن پیمان امنیتی می زند،سربازان وقوماندان شجاع ملی را میکشد امنیت وارامش مردم می گیرد انوقت حرفای مفت می زند شما طالبان خائن دستتان برای مردم رو شده است.برای ما شماخائنین به مردم افغانستان فرقی با اسرائیل که در غزه فلسطینیان بی دفاع را می کشد و داعش جنایت کار ندارید.
داکتر عبدالرب اچک زی پوهنتون پونا مالیزیا

>>>   ...به ملا عمر گور و طالبان جنایتکار

>>>   ملاعمر هم زاییدهء امریکایی ها است پروژهء طالبانی وداعش از طرف انگلیس وامریکا تمویل میشود چرا ملا عمر این گپ های ناحق را میگوید.دست تان یکی است.احترام ملاعبید الله.

>>>   لعنت مومنین بر تروریستان طالب بیفرهنگ.
او بی ... ملاعمر/تو وجود فزیکی داری یا خیر؟؟؟؟ اگر داری چرا روی میگیری ؟؟؟
...ازینکه انگلیس و پاکستان ترا امیرالخاینین ساخته / میخواهی روی ته پت کنی تاکسی نشناسید؟؟؟؟
کابلی

>>>   حیف که حکومت دست پشتون است و کرزی با شما نمی جنگد و شما را از زندان رها می کند، وگرنه این پیام ها را به شما نشان می دادیم.
زلمی از بدخشان

>>>   این قوم نابینا است چیزی را دیدنمیتواند گرزی نگاه کنید گل بیدین را نگاه کنید کرزی کره است عمر گور گل بیدین هم از بچگی میگویم مشکل کمر دارد
کابل

>>>   ... بر ملاعمر کافر،این تروریست مزدور وهابی های سعودی،نوکر اسراییل و کفار است و کشور مارا به تباهی کشیده است.

>>>   افرین ملا صاحب ادم غیرتی خوهستی اگر وطن خراب کردی خیراست اما یک سوال مرا جواب بدهید این قدر مصرف جنگ را کی برای تان میدهد به هرچیزی که ایمان وباور دارید قسم است که دروغ نگوید یک قسمتش راخبردارم کدرولایات مردم را قید میکنید باز فامیلش رامیگوید مهمات بخر وجزیه از مردم میگیرید اما هیچ امکان ندارد که تایک بادار نداشته باشید کی است اگر شود بماهم معرفی کنید خیراست ما وشما وطندار هستیم.
م.ی

>>>   باعرض سلام من به عنوان یک جوان افغان از گروه طالبان تقاضا دارم تا شرایطی را فراهم آورند که مردم جواب سوالهیشان را از گروه طالبان بگیرند بلاخره یکی باید پاسخ گو باشد حداقل برای شفاف سازی بعد مردم فهیم ما قضائت خواهند کرد
میرویس

>>>   به فکر مه هیچ ملا عمری وجود ندارد این خیال است و محال است و جنون خود حکومت و دستگاه های استخاباراتی است که دست به چنین عمال میزنند تا حریم قدرت را داشته باشند در عقب این همه نابسمانی ها فقد دست آی اس آی پاکستان است
احمد فرید زمانی

>>>   ای ملا عمر...عوام فریبی تابکی،جای شرم است که عید را تبریک میگی، این کار به مسلمانها میزیبد، تو که مسلمان نیستی!!! آیا در دین اسلام قتل انسانهای بی گناه جایز است؟ دقیقا که نیست. اما تو و بادارانت جایز میدانی. آمریکا اگر نبا شد خودت یکروز هم نیستی، چهره منفور تو کافر را تمام مردم دنیا، مخصوصا مردم ستمدیده افغانستان خوب شناختند، همه میدانند پشت سر این همه قتل ها و ... دست... تو و باداران سفا کت نهفته است... یک کمی به خود آ بیشتر از این چهره زیبای اسلام را خدشه دار نکن.
مصطفی از بغلان

>>>   ملا عمر نمیتواند به ملت افغانستان پیام بدهد چون او از این مردم و از بین مردم افغانستان نیست. او خود فروخته غرب پاکستان و سایر کشور های بد نام کننده اسلام هستند.

>>>   ملاعمر خودش جوجه انگلیس هست دگه فریب نمی خوریم
کابلی

>>>   جالب است جوجه انگلیس خوده مسلمان فکر میکند
کابی

>>>   ... بر ملاعمر ،اګر تو روی نزد مردم ما میداشتی پس چرا رویت را میپوشی تو یک ... هستی ، تو یک فاشیست قرت ۲۱ هستی ،تو یک موجود عجیب و غریب هستی ، تو انس هستی ،جنس هستی ، از کجا هستی ،در کدام ګورستان پت هستی که از آنجا قومانده نیستی و نابودی میدهی مګر فراموش مکن که روزی درزیر پای مردم ما لګد مال خواهی شد ...برتو !

>>>   ملا ملا در کار نیست این یک کارمند تربیه شده انگلیس است که جهت سرنگونی اسلام تربیه شده .
غ-ک

>>>   ملا عمر خودت خوب می دانی که مزدور صد در صد آمریکاهستی و این تو بودی که زمینه آمدن آمریکا را به کشور آماده کردی و حالا هم در تحت حفاظت آمریکا زندگی می کنی و از طرف آمریکا پشتیبانی می شوی.

>>>   این یک نازی است که به باداران خود میکند. این یک بازی سیاسی است که از طرف آمریکا رهبری میشود.

>>>   هیچ نفهمیدیم که همی ملاعمر کدام زن است یا کدام ایزک وچرا از مردم پت شده اگر مرد میبود یا افغان میبود خو یکدفعه خوده نشان میداد اما اینطور معلوم میشود که ملاصاحبه یک زن بسیار محجبه است که خودش آوازش عکسش وحتی گرفتن نامش هم باید پت باشد عجب است ازیک طرف ادعای مسلمانی میکند وازطرف دیگر مانند ...درکدام غار درآمده وخودرا نشان نمیته اگر ملاعمر واقعا وجود دارد ویک افغان ومرد هست چرا از مردم افغانستان پت میشود ؟ ملاعمر نه افغان است ونه مسلمان ونه وجود دارد ملاعمر یکی از مشاورین رییس جمهور یهود اسراییل است که نمیتواند به فارسی یا پشتو صحبت کند ازهمین خاطر از مردم پت میشود یا اینکه اشرفغنی احمدزی است که حتی نمیتواند قرآن را بخواند

>>>   زنده وجاوید باد رهبر مسلمانان و عدالت خواهان .
نفرین بر کسانیکه خودرا مسلمان..... معرفی میکنند،
اما عملش برضد اسلام وبرضد عدالت است .
( قتل می کنند ، دزدی می کنند ، راه گیری می کنند ، رشوت می خورند ،
شراب می نوشند ، زمینهای بیت المال
و ملکی را غصب می کنند ، دوکان ، خانه و غیره جایداد های
مردم را بزور غصب میکنند وبلاخره کشور یعنی ناموث اکبر را
به دشمن معامله مینمایند )...

>>>   ملاعمر خودش جوجه اسراییل یعنی از نسل یهود و نضارا است. نام این ... خجالت به جهان اسلام است.
کابلی

>>>   کور خود بینای مردم خدا تورا بشر ماند مردم را تباه ساختی .ایکاش اسم تو خاین ملا عمر سر زبانها نمیبود .
اواره

>>>   ملا عمر اگر دین داشت در این ماهی عزیز خون ادام های بیگناه را نمی ریخیت... بر. .. این وجدان

>>>   عجب است دیوانه همیشه انسانهای هوشیار رادیوانه میخواند نویسندگان عزیز نیز خود... دلدادگان دیموکراسی غرب میباشند که بهترین مخلوقات یعنی انسان را اجازه میدهد که با سک یک حیوان بد ازدواج نماید و مرد را با مرد و زن را با زن قانونی همراه میکند و از همه جالب اینکه درین اواخر یک دیموکراسی خواه غرب و هم طبیعت این نویسندگان بالا صورت با شرافت و زیبایی انسانی خود را با صورت یک خر بدل کرد و چون بادار بی دینان امریکا ملعون خواهان تبدیل نمودن کارهای خداوند عالم است اجازه داد هرکس هرچه میکند بکند پس این حقیقت معلوم شد که کفار جهان راکه خداوند متعال بدتر و نادان تر از ... گفته است یک حقیقت مشاهده شده است و هر کس این راباور نداشته باشد ازدانش انسانیت دوراست و از همچو اشخاص گله نیست پس کسانی که گاو خروسگ را بهتر از انسان بدانند امیرالمومنین چیست که آن نیک بدانند بلکه احمق کسیت که از همچو اجساد بی فرهنگ امید دانش داشته باشد و این نیز مسلم است که هر کس کفر را نیک بداند مجبور اسلام را بد بگوید تعجب ازکارهای مجاهدین نیست تعجب آور نادانی این انسان نماها ست که از یک طرف مدعی دوستی و خوبی امریکا و اسراییل میباشند و از طرف دیگر ملاعمر و مجاهدین را مزدور امریکا میدانند... اگر ملاعمر مزدور امیکا باشد پس هم مسلک شما و رفیق شما میباشد و علت بدی آن بشما بیشتری موجوداست حقیقت اینست که این گونه اشخاص دلداده بغرب و بدبین بامجاهدین... مزدوران کفار وخدمتگاران اصلی شیطان هستند تنها بعضی مسلمانان ساده دل را باادعاهای دروغین شان بازی میدهند باردیگرمیگویم عجب نیست امریکا بامتحدین خودحزب شیطان پرستان رارسمی نموده اند وهمیشه فکر میکردم که شیطان پرستان چه قسم انسانهای خواهد باشند اکنون ...حقیقت را دانستم در اخیر یک تقاضادارم اگرچه میدانم براورده نمیشود زیرا کسانی که من از انها میخواهم در کمال نادانی غرق هستند تقاضا اینست که اینگونه اشخاص از نام اسلام استفاده نکنند زیرا بافریب دادن بعضی مسلمان ساده دل عذاب وبدبختی شان زیات میشود نه عزت مجاهدین کم میشود ونه قوت مسلمانان

>>>   ملاگگ بیوجدان داماد اسامه شریک سابق کوکاکولا نوکرک صهیونیزم.از دست شما چهل کشوربه بهانه امنیت به کشورما سر کشیده وتجاوز نموده اند. به امید روز یکه یک خارجی در وطن ما نباشد وشما نوکرانش از وطن چخ شده باشید.مرگ برامریکا. مرگ بر ال سعود که امید است سقوط نماید.ومرگ برای اس ای که مثلث شوم را علیه کشور مان تشکیل داده اند. دوستان عزیز ایا از خود پرسیده ایدکه جرا ال سعود وطالب وگروگک نوظهور داعش جرا شعاری علیه اسرایل ندارند.بخاطری که امریکا به کمک سعودیهای خاین بجان کشورمان و کشورهای عربی اینها را گسیل میدارد. تا مایه جنگ دایمی باشند.
هموطن

>>>   آمریکای ها برود طالبان به جان مردم افغانستان می چسبند و مردم را بزور مسلمان که دلشان می خواهند می کنند.مطمئمن باشیم
ابتدا موبایل و تلویزیون و نوارها نابود و سپس خانم هارا خانه نشین و مردان بدون ریش را نابود خواهندکرد.
اعتراف کنیم خودمان بدیم خارجی ها اسلحه ها و نیروهایش را به کار می گیرند و خود شان یکنوع تمرین می کنند.

>>>   امریکا را کی آورد؟؟؟؟ امریکا را فرزندان بوش به همکاری آی اس آی به افغانستان آوردند و تا امروز هم با نا امن جلوه دادن کشور وکشتار مردم ملکی و بیدفاع و شخصیتهای مردمی توسط این جانییان بیفرهنگ طالب -برای امریکاییها سند بودوباش دایمی را صادر مینمایند و بهمین بهانه نا امنی و جنگ با تروریسم امریکا و انگلیس و غربیها جایگاه وپایگاه های خود را درافغانستان حفظ مینمایند.چون طالب بیفرهنگ زاده نامشروع امریکاست و امریکا از بطن بینظیر و نطفه بوش امیرالجانیین ملا عمر را تولید نموده / بهمین علت ازینکه شکل و شمایل این ملاعمر به شکل و قواره مردم افغانستان سازکاری و همخوانی ندارد/ بنابرین این تولید نامشروع خود را در اذعان هویدا نمینمایند.
مولوی

>>>   حیف نام عید که یک ادم کش تبریک میگو ید

>>>   کدام ملا عمر؟ کرزی خودش ملا عمر کور است که حالا کر هم شده است! این اغلامیه نفرت انگیز بنام ملا عمر از درون ارگ صادر شده است و همینگونه کرزی گفت که یک تعداد گروههای تروریست خارجی داخل افغانستان شده اند . اینرا بخاطری گفت که در همین عید فطر ده ها طالب تروریست خونریز را از جبس رهایی بخشیده و حالا آنها را برای ترور بسیج نموده است و بنام تروریست های خارجی آنها را جا میزند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است