غور، اولین پیامد افراط گرایی تکفیری
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۴    ۱۳۹۳/۵/۴ کد خبر: 76252 منبع: پرینت

روزنامه ها و رسانه های غربی طی چند سال اخیر
- افزایش روز افزون اسلام آوردن مردم در غرب، دولتمردان غربی را نگران ساخته است.
- بیشترین نامی که بعد از حوادث 11 سپتامبر 2001 بر اطفال گذاشته شده است "محمد" است.
- امام زمان شیعیان که ظهور کند، آمریکا را از عراق بیرون و اسراییل را نابود می کند.
- نزدیکی کشورهای قدرتمند اسلامی مثل ایران و ترکیه زنگ خطری برای اسراییل و آمریکا
- با روی کار آمدن حکومت اخوان المسلمین در مصر ، معاهده کمب دیوید با خطر مواجه می گردد و ...

اینها و صدها خبر دیگر این چنینی که روزانه ما با بی خیالی از کنار آن می گذریم، صهیونیزم جهانی و کشورهای بزرگ کفر را بر آن می دارد تا با ترس و هراس و با برنامه های دقیقی جهت بدنام کردن اسلام و جلوگیری از گسترش آن، گروهای تکفیری و تندرو نام نهاد اسلامی را همانند داعش ایجاد و با امکانات ما فوق تصور به جان مسلمانان در عراق و سوریه بیاندازد.

گروهای مسلمان نمای احمقی که از تخریب خانه به بهانه شرک زدایی صحبت دارند و فتوای کشتار زنان و مردان و اطفال یک فرقه خاص اسلامی را صادر می کنند و حتی ناموس و زنان و دختران خود را به عنوان جهاد النکاح به یکدیگر عرضه می کنند و از همه درد آور تر که کشورهای اسلامی بی غیرتی نیز وجود دارد که از ترس جان، از این لکه های ننگ حمایت می کنند.

تشکیل چنین گروهای ضد اسلامی و انسانی در هزاران کیلومتر دورتر از کشور ما، بر افغانستان نیز بی تاثیر نبوده و نیست که شاید بتوان حادثه دردناک و غیر انسانی مسیر راه غور - کابل را که منجر به شهادت 14 تن از هموطنان هزاره ما گردید از اثرات آن دانست.

تحرکات یک عده با پوشش های خاص در قندهار و هلمند، کشتن سران طالبان کم کار و موافق با صلح توسط یک گروه تندروتر از خودشان و ... شاید علایم شیوع این خطر در کشور باشد.

به راستی که چه بدبخت اند یک عده احمق های تند رویی که با الگو قرار دادن گروهای تکفیری و بی عقل از آن طرف دنیا، می خواهند راه و منش آنها را در کشور ترویج و عمل نمایند.

به جرات می توان حکم کرد کسانی که عامل شهادت 14 نفر از هموطنان مومن ما در مسیر راه غور بوده اند، انسان هایی بی عقل، وحشی، بدوی و بی فرهنگ و بی دینی بوده اند که 14 تن افراد بهتر از خود را، در ماه مبارک رمضان به شهادت رساندند.

به همان اندازه که دل انسان برای مظلومیت این شهدا می سوزد، به همان اندازه دل از نفهمی و کودن بودن این چهار پایان که از انسانیت فقط راه رفتن بر دو پا و از اسلام فقط ریش آن را دارند، می گیرد.

برای 14 شهید معزز که در این ماه مبارک رمضان انشالله روح شان متعالی بوده، بهشت برین مسالت دارم.


محمد جواد محسنی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   جناب آقای محمدجواد محسنی ، ننویسی ‏!‏ غور اولین پیامد افراطگرایی تکفیری!‏ بنویس، اولین رئیس جمهوری افراطگرایی تکفیری...
غلام کچل.

>>>   متاسفانه پای پارلمانیان و سنا خیل نیز در این رویداد کشیده شد ، والی غور سید انور رحمتی گفت عاملان این رویداد قمندان رحمت و ملا فاروق بوساطت اعضای شورای ملی رها شده اند پس تا کی ای پارلمانیان مردم ما را به این حالات مواجه میسازید .
احمدالله پریانی

>>>   آن داعشی ها و طالبی ها خو مردانه میگویند میکشیم و این مسلک ماست از این داعشیان و طالبی های پارلمانی بترسید که زنانه و با الفاظ خوش ما را فریب داده پول ما را گرفته ، و در بدل پول و رفاقت و خویشاوندی این ها را واسطه شده رها کرده تا مردم را بکشند. اگر قانون تازه تصویب شود و صلاحیتهای آن ها بیشتر شود هر روز در نقاط مختلف شاهد قتل عام وحشیانه مردم باشید .
محمد شریف محسنی

>>>   افسوس به مردم غور که مانند کرام الدین رضازاده یک وکیل دزد...در پارلمان دارند افسوس به مردم پروان که همانند الماس و خواصی وکیل دارند یک دزد و یک طالب افسوس بحال مردم دایکندی که ابن نیلی واری یک وکیل دزد دارند که در روز روشن هم دزدی میکند و هم از دزدی خود دفاع ، افسوس به حال قندهاریان که مثل لالی وکیل شراب فروش و شراب خور یک وکیل دارند ، افسوس به مردم ننگرهار که مثل ظاهر قدیر یک وکیل قاچاقبر دارند ، تمام دزدان ، چپاولگران... را یکجا جمع کردند و نامش گذاشتند پارلمان خانه ملت پس در این طور یک کشور هیچ نوع ظلمی بعید نیست .
سنگر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است