مسعود: عبدالله نباید در حکومت آینده سهیم باشد
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۲۶    ۱۳۹۳/۵/۳ کد خبر: 76245 منبع: پرینت

احمد ضیا مسعود امروز جمعه در گرهمایی در کابل از داکتر عبدالله می خواهد که نباید در حکومت آینده سهمی را قبول نکند.
وی معتقد است که فشارهای خارجی می خواهد وی وارد حکومت کرده ایتلاف بین دو نامزد را رقم بزنند.

مسعود تاکید کرد: هر قوت موازی در برابر کرسی ریاست جمهوری، کشور را به سوی بی ثباتی می کشاند. انتخابات یک برنده خواهد داشت و از دسته انتخاباتی عبدالله می خواهم که در صورت پیروز نشدن در این روند، نباید کرسی ریاست اجرایی را بگیرد و باید به حیث اپوزیسیون باقی بماند.

این گفته ها پس از آن ابراز می شوند که روز پنج شنبه، یوناما طرح مقرراتی اش را برای بررسی و باطل کردن آرا به کمیسیون مستقل انتخابات فرستاد. این طرح مقرراتی که هنوز جزییات آن روشن نیست، زمانی به کمیسیون مستقل انتخابات فرستاده شد که نمایندگان نامزدان انتخاباتی روی اصول بازرسی و باطل کردن ارا به توافق نه رسیدند.
این طرح پس از چاشت روز چهار شنبه به وسیله کریگ جینیس، رییس بخش کمک های انتخاباتی ملل متحد به احمد یوسف نورستانی، رییس کمیسیون مستقل انتخابات سپرده شد.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   غنى وعبدالله خان هر دو مزدور بجه هاى همريكاه اند ديديد كه وزير خارجه همريكاه با يك كوش مالي هردوى شان را يكجا نمود ٠ اين أرطبات به همريكاه دارد كه كى را به كدام منصب مقرر تمايد نه به مسعود ٠

>>>   به هر حال هر کسی به یک نحوی می خواهد افغانستان را به تباهی و نا امنی بکشاند،احمد ضیا به این طریق میخواهد سهمی در ویرانی و ناامنی افغانستان داشته باشد.

>>>   ضیا جان مسعود دیگر کارت بازی تو ختم است وعده ی که بشما داده شده بود هرگز به ان نخواهید رسید درد شما را میدانیم درد عدم قبولی تیم اصلاحات و همگرایی از کرسی دلخواه تان بوده و با یک امید دیگر به تیم تداوم خود را چسپاندی اکنون از ان هم ناامید شدی حالا دیوانه وار اینطرف وانطرف ندا میکنید تا چیزی را بدست بیاوری اما میدانی خیلی دیر شده کسی نیست که جواب مثبت به شما ارایه کند قبلاًاز طرف تیم داکتر صاحب عبدالله از خواست تان ناامیده شده بودی اکنون سخنگوی تیم تداوم همگرایی این نهره کشیدن های بی معنی و دور از عقل نفاق افگنانه تان دربین دوتیم را سخنگوی تیم تداوم وهمگرایی اقای زکی نظر شخصی خودتان گفته مطلب سخن این است که ماهیت خود را با ابراز همچو سخنان بیهوده در تیم تداوم هم از دست داده ی دیگر شرم کن در جای خود بنشین و سکوت را پیشه کنید بیشتر ازین خود را مسخره نسازید.

>>>   جناب مسعود صاحب !
جناب شما رأ تيم إصلاحات وهمكرايي وكيل نكرفته است وفيصله رياست جمهوري شوراي إجرائه كشور بر أساس معيار هاي سازمان ملل بر حكم بطلا ن رأي هاي كوسفندي امر خيل...به نفع تيم تحول وتداوم كه رأي باطل از راه شفاف تفكيك كردد وبرنده انتخابات درين صورت تيم إصلاحات وهمكرايي است وكرسي شوراي إجرائه به جناب اشرف غني تعلق خواهد كرفت واو صلاحيت دارد كه خودش يا بخاطر جرم زبانش به شما ببخشد وأما از حق نكذريم كه أين كرسي متعلق به جنرال بادشاه ساز ابومسلم خراساني أين عصر جنرال صاحب دوستم است. كه واقعا رأي دارد و رأي خواهد داشت ميرسيد و ديكر اعضاي تيم تحول وتداوم به شمول جناب اشرف غني قطعا رأي ندارند, ملت ييامبران بي أمت رأ مانند مجددي. كيلاني و جناب شما ميداند كه ١٠٠ رأي هم نداريد، لهذا حكم شما ها جاي نمي رسد جز أين كه أزين ادعا هاي بي ارزش خودرا خوار وخفت ميسازي .بهتر أنست كه به زند كي ننكين ات تحت سايه قهرمان مرد بي بديل احمد شاه مسعود زنده ياد آدامه داده دعواي كاذب احمد شاه مسعود أفغانستان شمول رأ نكنيد .
با تقديم حرمت بايزيدي

>>>   معلوم میشود که آقای احمد ضیاءرسیدنش رابه چوکی ریاست اجرائیه بالاتر از منافع کل کشور ومردمش میداند.خود بهتر آگاه است که تقلبات بالاتر از تصور در انتخابات قرار بود کشور رابطرف یک بحرا ن خونبار بکشاند،اینکه عمق این بحران تاچه سرحدفاجعه می آفرید از تصور خارج بود،اما جناب شان این همه رانادیده گرفته و در پی کرسی ریاست اجرائیه است ولو بهر قیمتی تمام شود.مردم اهمه مسایل را خوب درک مینمایند و برویت آن روی شخصیت شان قضاوت خواهند نمود که مطمینن خیلی منفی خواهدبود وجالبتر آن بود که بلاوقفه تیم تحول و تداوم سخنانش را تراوش ذهنی خودش خواندنه از تیم مربوط.شرم باد به وی.
کوهی

>>>   این خواست شخصی ضیاء است.که خودش از چوکی محروم نشود.از نامبرده سوال دارم که اگر داکتر عبد الله برنده شود چه خواهد شد؟در انصورت هم شما از چوکی وعده شده محروم هستید اگر داکتر اشرف غنی هم برنده شود به ضیا چیزی نمیرسد. احترام
عبید گل.

>>>   راست میگویی دین و آیینت را بخاطر این گرسی فرمایشی به پاکستان واشرفغنی کوچی/ اسماعیل یون و جمعه خان همدرد وغیره اوغانملتیها و مزدوران پاکستان فروختی / حال ازین گرسی هم بی نصیب میشوی.
کابلی

>>>   زمانیکه ضیا به اصطلاح رییس جبهه مولی بود- استاد عطامحمد نور در برخی کنفرانسها و سخنرانیها وقتی از ضیا یاد مینمود میگفت که ضیاجان اینکار را نمود و ضیا جان چنین گفته وغیره/ بعضی اوقات این سخنان استاد عطا محمد نور که نام ضیا را به بسیار سبگی وخوردو بچه گانه بزبان می آورد- احساس مینمودم که باید استاد عطامحمد نور کمی در نام گرفتن ضیا فکر کند و نام او را ساده و سبگ بزبان نیاورد/ ولی بعدآ که میبینیم که براستی هم این ضیاجان همانطوریکه استاد عطا محمد نور نامش را سبگ و بی ارزش بزبان میآورد- این ضیا همینطور سبگ و صحبتهایش بچه گانه و احساستیست و حرف زدن خود را هم نمیداند/ به باور بنده این ضیا جان احمدزی که چندروز با کوچی شانه به شانه قدعلم نموده بود- امروز هم از زاغ مانده وهم از رزاغ- هم از کوچی رانده میشود و هم از دوستان سابق رانده شده است.
فرزاد بلخی

>>>   محترم ضیا مسعود ! از خدا شرم کنید و برای رفاه و صلح تلاش کنید ، نه برای نفاق و خانه چنگی . حالا که فکر میکنی با آمدن تیم اصلاحات و همگرایی شما موقف خود را از دست میدهید این طور عکس العمل نشان میدهید . شما این را باید بدانید که یگانه راهی که کشور را به سوی صلح و ثبات سوق میدهد همانا تشکیل حکومت و حدت ملی است .
احمد از غزنی

>>>   پنجشیری که خوده برنده حس کرد باز رفیق گذشته خود را نمیشناسد کرام الدین کریم و ضیا مسعود دو روی یک سکه اند .
وفا وفا

>>>   ﺣﺎﻻ. ﺑﻪ اﻳﻦ... ﺟﺎﻱ ﭘﺎﻱ ﻧﻤﺎﻧﺪ. ﺻﺪﻗﻪ. ﻧﺎﻡ ﻣﺴﻌﻮﺩ ﻗﻬﺮﻣﺎﻥ ﺷﻮﻱ.

>>>   اقای ضیامسعود تو بکدام اساس به خود حق میدهی که دستور صادرکنی که پست اجرای در دولت وحدت ملی را بجز خودت کسی دیگر نگیرد تو انرا مال شخصیت فکر کرده ی وبا همین امید واری در تیم تداوم خود را میخکوب کردیدوبه خاطر خوشی ان به تیم رقیب اتنخاباتی ان دروغ های بی بنیاد چسپکی تانرا وارد نمودید دیگر این یاوه سرایی ها را از خود دور کنید معاون ریاست جمهوری کرزی بودی هر روز چیزی کم برایت میرسید سروصدایت حق ونا حق بلندبود وماجرا خلق میکردی معاون حزب جمعیت ساختند دربین اعضای ان تفرقه خلق میکرد تا اینکه از حزب جمعیت رانده شدی وحالی بر خلاف تعهدات هر دو تیم داکتر عبدالله و اشرف غنی ابراز نظر بی ثمر میکنی و دستور امرانه صادر میکنی میخواهی تعهدات شان را برهم زنی و ماجرا خلق کنی اینقدر حریص چوکی بسیار حریص چوکی و قدرت نباش عزت وذلت نزد الله ج است بخاطر گرفتن چوکی بسیار خود را خوردوخمیر بی مایه نسازید.
عماد مبشر

>>>   ... به احمد ضيا معسود تورا كي مي خواهد كه نظر بدهي برو ما داكتر صاحب عبدالله را مي خواهيم نه ترا و اگر تو خوب مي بودي پسر أحمد شاه معسود همرايت مي امد صدقه نام معسود شوي تو وطن فروش
با احترام پنجشيري

>>>   احمد ضیا کرسی ریاست اجرایی برای شما بسیار گران است در قدم اول شما تحصیل لسانس را خلاص کنی بعد برای ریاست اجرای دعوا و پرخاش کنی.
این افراد محتر عمر خودرا برای تحصیل صرف کرده اند حق کرسی ریاست اجرایی از این اشخاص است
داکتر ستار سیرت
داکتر زلمی رسول
پروفیسور عبدالرب رسول سیاف
پروفیسور شرعی جوزجانی
داکتر رنگین دادفر اسپنتا
داکتر ظاهر تنین
داکتر زلمی خلیل زاد
داکتر امین الله حبیبی
داکتر یارمحمد متخصص محیط زیست از پنچشیر
داکتر داکتر امین الله همکار متخصص جرایی از پنچشیر
داکـتربصیرکامجــو متخصص جامعه شناسی از پنچشیر
داکتر خلیل وداد داکتر علوم تاریخ
داکتر داود صبا
داکتر محمد آصف بکتاش
داکتر ذبیح الله مجددی
داکتر عبیدالله عبید
داکتر داوود مرادیان
داکتر علی احمد جلالی
داکتر شیما غفوری
داکتر سخی اشرف زی
داکتر صادق مدبر
داکتر صاحب نظر مرادی
داکتر انوارالحق احدی
داكتر جمراد جمشيد
داکتر شمس الحق آرین فر
دكتراندس نبي هيكل
دکتر اسذ محسه زاده
داکتر عبدالقیوم سجادی
داکتر بشیر مومن
داکتر سرور دانش
داکتر کبیر
داکتر مجیب الرحمن رحیمی
داکـتر فـریار کهـزاد
داکتر بیژن باران
داکتر محمد امین فرهنگ
داکتر غلام محمد ییلاقی
داکتر غلام محمد دستگیر
داکتر رحیم رامشگر
داکتر محمد عابد حیدری
داکتر محمداعظم سیستانی
داکتر جلیله سلیمی
داکتر خاکستر
داكتر راضيه هوتكى
ډاکتر لمر
داکتر شفیق الله انوری
داکتر آرین رشاد
داکترعا طف پو پلزی
داکتر عارف پژمان
داکتر عبدالعزیز عازم
داکترمحمد شعیب مجددی
داکترﻟﻌﻞ زاد داکتر محمد سالم " امانی"
داکتر »مل«
دکتر حمیدالله مفید
داکترنجیب الرحمن
داکتر رازق رویین

>>>   احمد ضیا کرسی ریاست اجرایی برای شما بسیار کران است تو در قدم نخست بر و به تحصیل خود ادامه بعداً دعوای کرس ریاست اجرایی کن.

>>>   احمد ضیا احمدزی باید بداند که اول عبدالله رئیس جمهور است اگر تقلب ها تصفیه نشود دادن پست اجرائیه ریاست اجرائیه تیم تقلب قابل قبول به تاجک ها نیست که به احمدضیا بی ریشه داده شود. با احترام

>>>   چون‌ مسعود میفهمد که با شریک شدن عبدالله در‌ دولت آینده قصه خود مسعود مفت میشود.
بسیار نافهم از دایکندی.

>>>   من منحیث نگرنده به مضامین ومطالب آموزنده متاثرومتاسف هستم که نظریه پردازان فرق بین امریکا و همریکاه را تاکنون ندانسته به این زبان و ادبیات شفاف توهین مینمایند
مرزی

>>>   برادر مسعود از خواب برخيز، تو هميشه كوشش ميكنى به نفع خود همه چيز باشد ،حكومت كرزي. ا قبول نداشتى بخاطريكه همه قدرت به دست يكنفر است، حالا فكر ميكنم كاكا غنى بالايت قهر شده حكومت وحدت ملى را قبول نداري، كوشش كن سطح شعور سياسى ات را بلند ببري تا باشد كمى چيز فهم شوي ورنه نام احمد شهيد را در زمين خاكحالوت ميكنى ؟
عبدالله ريحان

>>>   هردو نامزد نوکر وغلام حلقه بگوش امریکا
اجمل بایانی

>>>   این واقعیت را پذیرفت که در حقیقت اقای مسعود خودش به دنبال قدرت و منزلت است زیرا اقای اشرف غنی حرف هایش را برخاسته از نظریات شخصی اقای مسعود دانسته و هیچ ارتباطی به گروپ تدام و تحول نیست و همینطور به سخنان و بی سرو ته این انسان جاه طلب کسی گوش نمیدهد هاهاهاها با احترام
یکی از ساکنان ولایت پنجشیر عزیز

>>>   بیا ئید تا حقیقت را بگوئیم و از حقیقت بد نبریم در قهرمان بودن احمد شاه مسعود شبیه نیست و در کنارش بردرش برادرش ضائی مسعود در جبهات موحود بود و عبدالله بحیث طبیب دریک گوشئی مصروف درمان زخمیها بود اگرچه او داکتر چشم است ولی در حالت اضطرار کار پانسمان وغیره را نیز مینمود حیران هستم که این طمظراق وکلان کاری را اگر دست اجنبی نیست از کجا دریافته است واخطار کودتارا از چگونه اعلان مینماید مگر که وزیر دفاع از او وعده ئی دفاع نموده باشد و بیقین که حرئت کودتا را نیز ندارد عبد الله را با چهاد چی و چکاره است تا از جهاد حرف زند عبد الله نه بالای غنی بزور کاری میتئاند و نه بملت سوئال اصلی اینست که عبدالله چپه گلی شگفتانده در زمان وزارت خارجه اگر خجالت نمیداشت واگر کاری کرده بود بملت ضرور انرا بروی مردم میکشید تا مردم شاهد فعالیت بخصوص اومیبودند ما مثالهای وطنی داریم که گفته اند سرمئی ازموده را نباید ازمود عبدالله و ریاست جمهوری بسیار دور است
شکیب محصل پوهنتون کابل

>>>   هیچ کدام ازاین رهبران سیاسی به نفع ملت وافغانستان نیستند هرکدام به فکرقدرت وچوکی هستند اگرواقعا اینها درفکرمردم باشند درطول دو ماه اخیرافغانستان فلسطین دوم جورشده هرروز قتل . کشتن . انفجار. ناامنی پیکاری به اوج خود رسیده وهنوز هم اینها درسرقدرت درکمیسیون انتخابات دعوا هستند خداوند توفیق عنایت فرماید که مردم دربدرشده دیگرحوصله برای مردم نسیت .
نورالرحمن کابل

>>>   (ما ملک ها را کجا می برید.) اقای مسعود می ترسد که جای کارش به عبدالله داده نشود جای کاری که هنوز معلوم نیست.

>>>   واقعا جای تعاصف است مردم ما در چی حالتی قرار دارند این دونامزد فروخته شده درفکر گرفتن قدرت اند؟؟مردم ما دسته دسته کشته قطل عام میشن این دونامزاد درچه فکر هستن ... بر این وطن فروشان ومعامله گر که باز هم مردم را فریب دادن دیگر کسی به این وطن فروشان باورندارد ؟؟؟؟
(( وطن دوست))

>>>   بلی عبدالله نباید در حکومت آینده شامل باشد بخاطری که به احمد ضیا خان چوکی پرست ... جائی باقی نمیماند.

>>>   من برای احمد ضیاء بسیار متأسفم ؛ چون نسبت به مسا ئل سیا سی چندان درک درست ندارد . اگر واقعا تحلیل درست تر ی از وضعیت می داشت ،چنین سخنی رانمی گفت ، بد تر ازان این بود که بلا فاصله فیض الله ذکی اظهارات وی را رد کرد .

>>>   به راستي كه جناب احمد ضيا مسعود يك روشن فكر واقعي است و ما همه برنامه ها يش را تايد مي كنيم حكومت مشترک به چه مفهم است خي اين انتخابات بر اي چه بود انقدر مردم كه در مدت 6 ما ه سر گردان به خاطر چه به گفته مسعود صاحب هر كس كه رهي زياد برد بر نده است و نفر دوم بايد در اپوزيسون باقي بماند
احمد از كابل

>>>   به بظر بنده احمد ضيا مسعود درست گفته را جع به مشاركت سيا سي ما و شما در 13 سا ل مشا ركت سيا سي را ديديم كه هيچ نتيجه مثبت ند اده و نمي دهد خو بتر همين خو اهد بو د كه يك دست حكو مت داشته با شيم طور يكه ديده مي شو د كه در هر دو تيم اقوا م مختلف وجو د دارد و ديگر ضر ورت نيست براي تقسيم چو كي كه با ز عمر مردم 13 +5 سال ديگر در بدر با شند
داكتر حكيم از كابل

>>>   احمد ضیا احمدزی !
تو بخاطر چوکی و قدرت از قوم ، خویش و وطنداران خود بریدی و رفتی به در فاشیستان قوم پرست بخاطر احراز چوکی تشریفاتی ریاست اجرایی زانو زدی . حالا هم میخواهی صرف بخاطر خودت حق تمام تاجیکان را زیرپاکنی و مشوره های غیرعقلانی بدهی . حقیقت اینست که تو دیگر در بین مردم خود جا نداری و این مطلب را میشود از نوشته های بالا فهمید . تو خود کشی سیاسی نمودی و محکوم به شکست استی و حالا با اقدامات غیر عقلانی و نابخردانه ات بیشتر به شخصیت ابر مرد تاریخ افغانستان شهید احمد شاه مسعود بزرگ لطمه میزنی و برو کناری بنشین . تو از حکومت و سیاست ذره یی فهم نداری پس برو به کدام کار دیگری مصروف شو ولا بیشتر رسوا خواهی شد.
کوه کن کابلی

>>>   برادر قهرمان ملی آقای ضیا مسعود کاملا واقعت هار ا بیان کرد دقیقاُ عبدلله و تیم اش با درک ناکامی خود حالا فشار می اندازد که خود را در حکومت آینده تحمیل کند ولی باید بداند که همه مردم این بچه ګک ماجرا جوی را حالا درست شناخته اند

>>>   به نظر بنده احمد ضيا يك شخص پا ك و ادم روشن فكر واقعي است
سليم از پنجشير

>>>   حمد ضیا بدان!
پنچشیر صد ها کادر تحصیل کرده و ده داکتر علوم مانند داکتر یارمحمد متخصص محیط زیست از پنچشیر
داکتر امین الله همکار متخصص جرایی
داکـتربصیرکامجــو متخصص جامعه شناسی
داکتر خلیل وداد داکتر علوم تاریخ شناسی
هیچ کرسی در شرایط امروز افغانستان برای شما احمد ضیاء وجودندارد. دلت جمع باشد

>>>   جناب احمد ضیا احمد زی ، شما اینقدر خون فروش وخاک فروش نباشید ، شما نه تنها یک انسان با عقل سلیم نیستید بلکه یک آدم بیسوا د ...بیش نیستد. شما بنام اینکه برادر امرصاحب شهید هستید ، نمی توانید از خون تجارت کنید ، شما دو برادر یکی تان در سفارت خانه فرانسه اجندای ملی می سازید وخود شما همراه با خلقی های آدمکش ، غربی های بیخدای مانند خلیلزدا ، اشرف غنی وجلالی... علیه مجاهدین توطیه می کنید . اول شما کمی سواد یاد بیگرید وبعد در سیاست داخل شوید...

>>>   یائید تا حقیقت را بگوئیم و از حقیقت بد نبریم در قهرمان بودن احمد شاه مسعود شبیه نیست و در کنارش بردرش برادرش ضائی مسعود در جبهات موحود بود و عبدالله بحیث طبیب دریک گوشئی مصروف درمان زخمیها بود اگرچه او داکتر چشم است ولی در حالت اضطرار کار پانسمان وغیره را نیز مینمود حیران هستم که این طمظراق وکلان کاری را اگر دست اجنبی نیست از کجا دریافته است واخطار کودتارا از چگونه اعلان مینماید مگر که وزیر دفاع از او وعده ئی دفاع نموده باشد و بیقین که حرئت کودتا را نیز ندارد عبد الله را با چهاد چی و چکاره است تا از جهاد حرف زند عبد الله نه بالای غنی بزور کاری میتئاند و نه بملت سوئال اصلی اینست که عبدالله چه گلی شگفتانده در زمان وزارت خارجه اگر خجالت نمیداشت واگر کاری کرده بود بملت ضرور انرا بروی مردم میکشید تا مردم شاهد فعالیت بخصوص اومیبودند ما مثالهای وطنی داریم که گفته اند سرمئی ازموده را نباید ازمود عبدالله و ریاست جمهوری بسیار دور است

>>>   تو شکیبک محصل را هنوز بسیار وقت است که در مورد عبدالله و اشرف غنی نظر بدهی برو درس خود را بخوان که در امتحانات سمستر چانس دو نشوی یا شاید پشت واسطه بگردی ... حال امدی نظر میدی کلان کاری نکن هنوز سواد نداری از طرز نوشتن شما پیداست که نیاز به یاد گرفتن داری . دوررر استی از نظر دادن در برابر شخصیت های ملی.
کارگر اهن

>>>   آقای کرزی همه را مصروف انتخاب کرده است . خودش همرای کابینه ودوستان وهم رکاب هایش درچور وچپاول دارائی عامه مصروف هستند وای بحال مردم بیچاره که غرق روزگار هستند.
امل

>>>   به راستي كه جناب احمد ضيا یک ... است. صد افسوس که این... برادر قهرمان ملی است و احمد شاه معسود یک شخصی بود که در تاریخ افغانستان تکرار ناشدنی ست. ولی احمد ضیا احمد زی یک انسان...است که مردم صلح دوست پنجشیر برین ...نفرین می فرستند... به مردم شهید پرور پنجشیر ننگ است. ما مردم پنجشیر از سخنان خود خواهانه این ... خجالت میکشیم. از زنده بودن...برای اش هزار ها مرتبه بهتر است.
کبیر از جنگلک پنجشیر

>>>   احمد ضیا مسعود به تو بگویم که تو برو اول تحصیلات عالی خویشرا تکمیل کن و بعد در مورد خدمت بر مردم افغانستان تعهدات داشته باشید بعد دعوی ریاست اجراییه را بکن بسیار به تو شرم است که تو در دوره معاونیت ریاست جمهوری ات چه کردی او بی شرم تو شرم نداری که باز صدای خود را بلند میکنی و یک تعداد مردمان را بدور خود جمع نموده به تمام مردم دنیا می فهمانی که من چوکی طلب هستم دیگرکار ندارم... به تو باید به جزای اعمال گذشته خود ...برسی بخاطر که این ادعای تو نا مناسب و غیر قانونی است بشرم .

>>>   از نظر منطق احمدضیا حرفهای بدی نزده حکومت ائتلافی یعنی حکومت زوری یعنی نه رئیس دارد و نه هم زیردستان که تابع امر باشند

>>>   خاله ضيا گل. لطف نموده بعد از اين تخلص مسعود را استفاده نكنيد چون اين تخلص (مسعود) مربوط ابر مرد تاريخ و فرمانده افسانوي افغانستان قهرمان ملي كشور شهيد احمد شاه مسعود است. درك سياسي و شعور شما خاله ضيا گل به صفر اعشاريه يك فيصد 0.1 اين ابر مرد تاريخ نميرسد. احمد شاه مسعود بزرگ هرگز دست نشانده و حاله دست ديگران و استعمال كران نشده بود و اين... را كه شما خاله ضيا گل ميگويد و گفته ايد هيچ جايي را نميگيرد.
الهام
.

>>>   راستی میگی کبیر جان پنجشیری سعید خان

>>>   اعلامیه مشترک دبل عبدالله ومحقق در خیمه لویه جرگه:
رعایای عزیز و ملت حاضر در خیمه!
شما مطلع هستید که درتابستان چندین سال قبل، ما و سایر احزب تنظیمی،شما امت مسلمهء گرفتارآمده در دهان خرس کمونیزم شوروی را از حلقوم این حیوان درنده، نجات دادیم و حتا تمامی دنیا را از مصیبت کمونیزم شوروی کافر، نجات دادیم! دنیا ، وتمامی جغرافیای بشری، تا قیام قیامت ، مرهون احسان کلاشینکوف های مجاهدین افغانستان است!
بهر حال چند سال قبل بخاطر نمک نشناسی طالبان ستیزه جو که حقوق شرعیه مسلمه مجاهدین با غیرت را نادیده می گرفتند، مجبور شدیم از برادران اسلامی امریکایی ، در دوران جورج بوش کبیر، فاتح نبرد های افغنستان وعراق، دعوت کنیم، به سرزمین اسلامی مان،تشریف آورند و شورشیان لامذهب طالب را تار ومار کنند!
برادران امریکایی، در دوران طلایی پریزدنت مسلم تبار جناب حسین اوباما،با یاری چهل و هفت کشور٬ الحق که گلم همه د شمنان مارا از روی زمین برداشتند!
بهر صورت، در حال حاضر که مصیبت انتخابات ، دامنگیر مجاهدین اسلام پناه شده و تیم رقیب ما که متشکل از بیدینان است، براساس نتایج اولیه، از ما سبقت و پیشی گرفته است؛ بار دیگر مجبور شدیم از برادرمجاهد پرور و عدالت گستر، جناب جان کیری، وزیر خارجه دولت ایالات متحده،۰ بخواهیم، بار دیگر بخاطر درهم شکستن سنگر دشمنان بد کیش، به پایتخت افغانستان، تشریف آورند!
از شما امت مسلمه تقاضاداریم؛ برنامه های خیابانی« زنده باد مرده باد»و بوق زدن موتر در سرک ها را در حال حاضر تا روز جمعه که مصادف با تشریف فرمایی مهمان عالیمقام است ؛ متوقف سازند.
و من الله التوفیق!

>>>   دوستم و دانش هم با تمامی کراییه شده گی های شان - از کوچی غنی بهمین بهانه حکومت - به اصطلاح وحدت ملی؟؟؟؟رانده میشند.هآ ها ها
کابلی

>>>   شما پنجشیری های.... از القاب داکتری ضحبت می کنید . همه ملت افغان می داند که این دیپلمها ی داکتری را به زور واسطه و زور تفنګ بد ماشی و لوچکی حاصل تموده اید ته از لیافتان ورنه شما پنچرمن ها وچوب شکنها کجا و داکتری و جنرالی کجا . به ګفته شما اوغان ها همشه کله های مانند سید جمالالدین و اشرف غتی دارتد و شما از حسد میمیریند

>>>   احمد ضیا یک فرد محض بی سواد است

>>>   برای کسانیکه ازنام دموکراسی کاندید میشود ولی دراحساس خطر دموکراسی را مسخره میسازد وکشور را به تجزیه کردن تهدید مینمایند به عوض دادن پست باید محاکمه شوند واز طرف مردم به چنین اشخاص ازهمین حالا دوسیه ترتیب گردد .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است