در بن بست امروز انتخابات افغانستان
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۶    ۱۳۹۳/۵/۲ کد خبر: 76189 منبع: پرینت

در بازى آغاز شده در جريان بازى تغيير قواعد و اصول و آن هم جانبه و به جنين بى منطقى، اصلا قابل قبول نيست.

درست است كه عملا در ١٣ سال ناز برور شما آقاى ح. كرزى تمام بست هاى كليدى كشور را از جمله نيروهاى امنيت را به شما داد و اما اين مبرر عقل و منطق و قاهده بازى نيست و صرف تلاش است براى جزيه كيرى، تعبير ديكر ندارد. علاوه بر اين شرايط باوجود اينكه پروسه انتخابات در افغانستان ادامه دارد بايد تغيير قواعد توسط مرجع قانون كذار مطرح و روى دست گرفته شود نه اين دو تيم و بلاخره اين شرط جديد يک جانبه - براى توافق جديد اقلا دو طرف كار است اما در قانون مافيا صرف مافيا تعيين شرط دارد و اما از همه بالاتر اين شرط زمانى منطق می داشت كه لیست و راجستر كامل كارت راى دهندگان وجود می داشت در حالی كه اقاى بهزاد و معنوی و اكثر ملت می دانند كه كارت هاى راى دهى حداقل سه مرتبه در اوقات مختلف توزيع شده است و ثبت كامل اين كارت هاى توزيع شده وجود ندارد.

در اين صورت تاكيد به اين شرط بنابر عوامل فوق و منطق سخن مردود است. عدالت مطلق در دنيا وجود ندارد. در عالم اسباب. رنگ انگشتان و داشتن كارت راى دهى در پهلوى ديكر مطالبات قانون اساس است.

مطالبات بى بايان وجود دارند و وضع را در صورتی كه بهزادى ها برنده نه شوند به بحران می كشانند و اين جرم است و جنايت و ادامه تراژدى ملت ما و خطر صلح و بى امنيتى منطقه.

اين را مرم مي دانند، به لحاظ خدا از لجاجت، حرص و خويشتن بسندى دست برداريد و تسليم انتخاب مردم شويد و در اين راستا مطابق قواعد كار كنيد كه قبلا تمام تيم ها قبول و امضا كرده ايد. به حال اين ملت مسلمان رحم كنيد كه بيشتر از ٤ دهه قربانى داد. شرم و عار بر تقلب كاران و افترا كننده ها.

به لحاظ حدا شما خود می دانيد كه برنده و بازنده كيست؟ لطفا بروسه اين چانه زنى ها براى كسب امتياز و جيب پر كردن ها را خاتمه دهيد. ملت مظلوم را ٤ سال گذشته، سخت هوشيار ساخته است. موضع حق از ناحق را با وجود در لفافه ساختن و اغواگرى ها كردن دقيق می دانند.


صلاح الدین سعیدی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   هزینه را باید پرداخت، چه الآن و چه چند سال بعد. بالاخره جلو این تقلب ها و انحصار طلبی ها و حق کشی ها و بی عدالتی ها گرفته شود، چه بهتر که فرصت را از دست نداده و جلو این تقلب ها گرفته شود وگرنه این دیوار کج ادامه پیدا خواهد کرد؛ چون دوره های بعدی هم همین دولت پشتون است و همین کمیسیون و امرخیل های سفارشی.
زلمی از بدخشان

>>>   مثل عامیانه ماست که میگویند : هم غری وهم دزدی تهمت های یکسری جناب صلاح الدین سعیدی خودت هم اگاه هستی که تقلب گسترده ازجانب امرخیل وتیم همکارش به نفع یک تیم خاص در دور دوم انتخابات صورت گرفته است ومردمان وطن ما وجهان خارج هم کاملاً اطلاع دارند وبن بست انتخابات هم به همین دلیل بود بدون کشیدن ارای تقلبی از ارای پاک مردم که هدف اصلی تیم تحول وهمگرایی است چگونه میشود نقطه پایان داده شود نقطه ختم موضوع مربوط میشود به صادقت وتسلیمی به حقانیت موضوع از جانب تیم تداوم که رای های تقلبی به نفع ان ریخته شده ودر صورت باطل ساختن رای های تقلبی از ارای پاک مردم نا کامی تیم تداوم صد درصد مشهود است تیم تداوم این مطلب را درک کرده وبا انکار از امضای توافقنامه پیرامون مطلب فوق باعث ضیاع وقت وروز کمی میگردند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است