داعش: شرکت‌ در راهپیمایی‌ قدس حرام است
 
تاریخ انتشار:   ۰۰:۰۲    ۱۳۹۳/۵/۲ کد خبر: 76156 منبع: پرینت

گروه تروریستی داعش یک بار دیگر همسویی آن با صهیونیسم بین الملل را نشان داد.

گروه تروریستی داعش در اقدامی که یک بار دیگر همسویی آن با صهیونیسم بین الملل را نشان داد اعلام کرد: شرکت‌ در راهپیمایی‌ روز قدس حرام است!

این گروه جنایتکار در بیانیه‌اش با این ادعای دروغ که "روز قدس مربوط به شیعیان است" نوشت: هر کس در روز قدس شیعیان شرکت کند، مرتکب فعل حرام شده است و باید مجازات شود.

داعشی ها همچنین اعلام کردند: عراقی‌ها بدانند اگر قدم در راه شیعیان بگذارند، مجازات می‌شوند!

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   هزار لعنت حق بر شما داعشیان شما فرزندان اسراییل استید و دشمن همۀ مسلمانان چون که شعیان یگانه پیروان استند که در مقابل دژ خمیان شما تکفیری ها قد علم نموده اند و نیز دراین حلت که هیچ جنبش دیگری که باید برای فلسطین کمک نماید نیست جز سپاه پاسداران ایران و حزب الله لبنان
سنگشکن

>>>   لعنت خدا بر آل سعود و آل یهود که دست به دست هم دادند بخاطر نا بودی جهان اسلام، بله روز بروز ماهیت این گروهک کثیف(داعش) بر مردم آشکار می شود از طرف پرچم مردم مظلوم فلسطین را لگد مال میکنند و از طرف شرکت در راه پیمائی را حرام میدانند، این یعنی همان چیزی که اسرائیل میخواهد.
و از طرفی روز قدس را به شیعیان نسبت دادن این یعنی خواسته های اسرائیل که بین مسلمانان اختلاف ایجاد شود و مسئله شیعه و سنی دامن زده شود، ای داعش پلید نگاه کن ببینید که فلسطین آیا شیعه هست، ولی مسلمانان اعم از شیعه و سنی در روز قدس به حمایت از مردم مظلوم فلسطین به کوری چشم شما تظاهرات میکنند.
م - ترکمنی

>>>   داعش نوکر محض اسراییل است برای ریشه کن کردن اسلام و به خاک وخون کشیدن مسلمانان ای شیعه و سنی با تمام وجود متحد شوید و مرگ بر اسراییل را از ته قلب فریاد زنید تا اسراییل به ریشمان نخندد.
روز قدس هرکس برون نشود چگونه ادعای اسلام دارد در حالیکه پیامبر گرامی اسلام حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند هرکه صبح کند و نسبت به امور مسلمانان بی تفاوت باشد مسلمان نیست.

>>>   گروهک تروریستی - تکفیری «دولت اسرائیلی عراق و شام» موسوم به "داعش" با انتشار بیانیه در اقدامی عجیب و بی سابقه همه نیروهای این گروهک را از خواندن نماز و روزه گرفتن معاف کرد!
در بخشی از این بیانیه آمده: مجاهدین "داعش" به دلیل اینکه از نقاط مختلف جهان به سرزمین "خلافت اسلامی" (موصل و دیگر مناطقی که در اختیار آنان است) آمده اند، مسافر حساب می شوند و روزه گرفتن بر مسافر واجب نیست لذا نیازی ندارد که آنان روزه بگیرند!
در بخش دیگری از بیانیه گروهک تروریستی "داعش" آمده: با توجه به اینکه مجاهدین "داعش" در نهایت در مبارزه با مشرکین و کفار به شهادت می رسند و به بهشت خواهند رفت، لذا نیاز نیست که نماز بخوانند. نماز برای آنهایی است که جهاد نمی کنند اما مجاهدین که جهاد می کنند، برای بهشت رفتنشان کفایت می کند!

>>>   سلام بر مسلمانان برادران شیعه و نیز سنی(غیر تکفیری)
من نمی دانم چه ارتباطی دارد؟؛ چه بسا که یک یهودی_غیر صهیونیست_ هم در زمینه ای درست بگوید؛ چرا به مردم مظلوم فلسطین و آرمان انسانی آخرین جمعه ماه رمضان در حمایت از اهل تسنن فلسطین احترام نمی گذارند(؟)! این بی مکتبی این افراد را می رساند.

>>>   از ایران- مازندران- کلان شهر ساری:
داعش تنها متلسکی است در دست صهیونیست ها. پشت پرده همه اتفاقات خاورمیانه صهیونیست ها هستند. گذر زمان خیلی حقایق را مشخص خواهد کرد. همچنان که بسیاری از چیزها تاکنون مشخص شده است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است