سازماندهی داعش توسط اسراییل
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۴۵    ۱۳۹۳/۵/۱ کد خبر: 76145 منبع: پرینت

شاکر الدراجی نماینده پارلمان عراق از فراکسیون ایتلاف دولت قانون اعلام کرد: هم اکنون گروه های تروریستی داعش و بعث از سلاح های آمریکایی و اسراییلی استفاده می کنند.

بخشی از این جنگ افزارهای تحت اختیار تروریست ها در عراق همان تسلیحاتی است که دولت آمریکا و غربی ها بصورت رسمی در اختیار تروریست ها در سوریه قرار داده اند و تروریست ها تسلیحات مذکور را برای عملیات به عراق منتقل کرده اند.

بخش دیگر تسلیحات استفاده شده توسط تروریست های داعش و بعث متلعق به رژیم صهیونیستی است.

گروه تروریستی داعش قبل از حمله به مردم عراق طی مبادلاتی از اسراییل سلاح دریافت کرده است.

برخی خبرها حاکی از آن است که داعش وظیفه داشته تا با حمله به عراق اذهان جهان را به عراق معطوف نماید تا اسراییل به راحتی کرانه باختری و غزه و فلسطینیان بیت المقدس را هدف قرار دهد. در روزهای اخیر و همزمان با فعالیت داعش در عراق، اسراییل اقدام به سرکوب مردم فلسطین می نماید.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   داعش نوکر محض اسراییل است برای ریشه کن کردن اسلام و به خاک وخون کشیدن مسلمانان ای شیعه و سنی با تمام وجود متحد شوید و مرگ بر اسراییل را از ته قلب فریاد زنید تا اسراییل به ریشمان نخندد.
روز قدس هرکس برون نشود چگونه ادعای اسلام دارد در حالیکه پیامبر گرامی اسلام حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند هرکه صبح کند و نسبت به امور مسلمانان بی تفاوت باشد مسلمان نیست.

>>>   اللهم صل علي محمد و آل محمد و اصحاب المكرم
داعش دشمن اسلام قرآن حضرت محمد (ص) است .
اطيعوالله و اطيعو الرسول و اوالمر بينكم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است