ادامه اعتراض ها به تصویب قانون حقوق وکلا
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۴    ۱۳۹۳/۵/۱ کد خبر: 76117 منبع: پرینت

نهادهای مدنی و مردم بیکار و قشر کم درآمد پایتخت برای چندمین روز در مخالفت با تصویب قانون حقوق و مزایای وکلا دست به اعتراض زدند.

اعتراض کنندگان می گویند: وکلا و نمایندگان مردم با سوء استفاده از موقعیت خود تنها به فکر پر کردن جیب خود از پول بیت المال هستند آن هم در موقعیت کنونی که تنها 10 میلیون بیکار و فقیر در کشور زندگی می کند.

به گفته معترضان، نمایندگان انتخاب شده اند تا مشکلات باشندگان کشور را حل کنند و به فکر رشد امنیتی و رفاهی زندگی فردی هر باشنده کشور باشند اما آنان به فکر معاش مادام العمر خود هستند.

این در حالی است که مجلس نمایندگان روز سه شنبه به تعطیلات 45 روزه تابستانه رفتند.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   هموطنان گرامیقدر !
مردم غریب و بیچاره ما از همان آغاز دوره کاندیداتوری این وکلای بی کفایت میدانستند ، اینها کسانی نیستند که به درد ملت ما بخورند ، بلکه همه میدانستیم که اینها به وسیله پول و زور خود را بالای مردم تحمیل و به چوکی پارلمان خود را نصب کردند ، افسوس صد افسوس که مردم ساده لوح و خوش باور ما همان چند روز پلو خوردن را با پنج پنج صدافغانی که برایشان پول یکروزه مزدورکاری را گرفتند،به آن خوش شدن و بدون اینکه از شخصیت این افراد ... چپاول گر کمی عمیق شوند برایشان رای حتی کسانی که هیچ معلوماتی در مورد این دزدان و...نداشتند ، رای جمع بدارند.
درویش از هرات

>>>   اعرتاض اعتراض اعتراض...
تمام مردم افغانستان باید علیه این قانون اشرافیت که شریک مافیای مواد مخدر اند و تا هفت پشت بخورند برای شان کافی است. این... هافی میخواهند همه چیز را بخورند. گوشت، خون و رگ و پوست مردم بیچاره و بیکار افغانستان . حالا میدان را خالی دیدند. دزدی های غیر قانونی و فساد آنها را سیر نکرد حالا دست بدزدی قانونی میخواهند بزنند. باید تمام جامعه افغانستان بر ضد این قانون ظالمانه و خائنانه ایستاد شوند.
محمد شکور کابل

>>>   شورای مبارزان اسلامی ، جنبش های روشنفکری افغانستان و احزاب وطندوست و مردمی همه و همه با مردم خود همنوا اند.
سید عبدالغنی سادات


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است