پرونده کرام‌الدین کرام روی میز دادستان کل
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۷    ۱۳۹۳/۵/۱ کد خبر: 76110 منبع: پرینت

پرونده کرام‌الدین کرام رییس تربیت بدنی به دادستانی کل فرستاده شده است.

آقای کریم با سوء استفاده از صلاحیت‌های وظیفوی خود بسیاری از مسوولان کمیته‎ ملی المپیک را برخلاف قانون برکنار کرده‌ است که این کار سبب شد تا کمیته‌ ملی المپیک به کمیسیون رسیدگی به شکایت‌های مجلس سنا شکایت کند.

مجلس سنای افغانستان نیز پرونده کرام الدین کریم، رییس تربیت بدنی و ورزش را به دلیل تخطی از فرمان رییس جمهور و مداخله در امور فدارسیون های المپیکی به دادستانی کل سپرده است.

با این حال، کرام الدین کرام اتهام‌ها در برابر خود را رد کرده و گفته‌ است تبدیلی ‌ها و مقرری ‌ها در اداره‌ دولتی یک امر معمول است.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اغای زلمی خان زابلی :
کرام الدین کرام کسی نیست که زور تو الکو و کرزی به ان برسد به نا حق خود را سر کردان نسازید این قصه مفت است عوام فریبی نکنید . به زدی الکو صاحب دستان وی را بوسیده معذرت خواسته و زلمی زابلی را ملامت خواهد کشید ببینید و باز قضاوت کنید .

>>>   کرام با عدول از قواعد اخلاقیدر زمان جهاد از جانب سالاروسردار مقاومت مردود ومنفور شده بود که باچانس اوردن مار شال ساخت کرزی باتملق در زهن او جای پیدا نمود به مناصب ومراتبی دست یافت که از لحاض لیاقت سزاوارش نبود وادارات مسئول حق بازرسی را بادست بازدارن زیرا خدای ثای شان که فهیم بود نابودشد مرزی

>>>   تمام پنجشیر در زمان ولایت جناب کرام به بینی رسیده بودند ، پوگری ، بدماشی و فساد های مختلف ... بیداد میکرد . ایشان بخاطر منافع شخصی و غرور بیجا تمام ورزش افغانستان را به گروگان گرفته است اگر خدای ناخواسته پنجشیری را پوک بشماریم پوکترین شان جناب کرام است چند قبال حاجی الماس دزد مشهور پارلمانی پروان را که هیچ لیاقت جز در دزدی و بدماشی ندارند در حالیکه کمیته ملی المپیک به ریاست فهیم هاشمی جوان متفکر و کارآگاه جناب حنیف را به حیث رئیس فدراسیون شطرنج معرفی کرده بود در تضاد با فهیم هاشمی معرفی کرد ، ظاهر اغبر کارکن ترین عضو دولت بخاطر اعمال ناجوانمردانه و خلاف پرنسیب آقای کرام ریاست المپیک را ترک گفتند .
خداداد ولیزاده

>>>   نمیدانم که ذات پنجرمین با این کارهای عجیب و غریب و پوگری و غرور بیجا چی را میخواهند ثابت کنند هیچکس را به کار کردن نمیمانند . گناه کرام خان نیست چون در خون شان مزاحمت و غرور جاه گرفته

>>>   درقدم اول به جواب برادر بی نام ونشان
این را بگویم آدم های...وبی همت چون شماها بار گردن جامع افغانستان هستید
تو خودت اقرار میکنی که پنجشیری های غرور در تمام ورگ خونشان است پس خودته بیش تر ازین
مانده نکن ... هم نگو علیه پنجشیری ها در هیچ جای دنیا رریس جمهور حق دخالت در ورزش را ندار
کمیته ملی الپیک مستقل عمل میکند سیاست در ورزش جای ندار...آرام باشید
با احترام سمیع نظیری از پنجشیر

>>>   سمیع جان نظری تو غیر از تعصب چیزی نمیدانی ترا بخدا چند فیصد مردم پنجشیر از کرام الدین در دوران ولایت حمایت میکردند ؟ دوم همین کرام الدین کریم رئیس تربیت بدنی و ورزش است و فهیم هاشمی جوان مستعد رئیس المپیک پس چرا در کار ریاست المپیک بیشرمانه مداخله میکند ؟ سوم زمانیکه کرام بیسواد والی نبود پنجشیر به استفاده از واسطه مارشال صاحب فقید با والی پیشین بهیج صاحب همین بازی ها را نکرد ؟ چهارم از وقت که کرام الدین کریم به ریاست تربیت بدنی آمده کارها را مختل کرده و اوضاع ورزشی کشور را وارونه و موقعیت ورزشی کشور را پائین آورده ، پنجم آقای کرام جز اینکه پنجشیری است چه لیاقت دارد بفرماید سمیع جان .
سلطان احمد

>>>   سمیع جان نظری از این کرده که نظر میدهی اول سواد خود را خوب کن بعد بیا نظر بده المپیک نه الپیک .
فرهاد چاریکاری

>>>   اوووف کرام الدین کرام ! این مزاحم بیجا از کجا شد بخیالم سون رفیق خود ضیا مسعود رفته .
رشید

>>>   سمیع جان نظری تو خو از تیم عبدالله هستی پس جطو از کرام الدین کرام ! رفیق و پارت ضیا مسعود طرفداری میکنی . ضیامسعود هم خودخواه و کرام الدین کریم هم هر دو در یک تیم خوب جور میایند .
عبدالفتاح راستین

>>>   کرام الدین کریم یک شخص فعال و قابل احترام است شاید اتهام های وارده به ادرس نام برده درست نباشد/من با وی از نزدیک در ریاست زراعت کار کرده ام در دوران سمت ولایت شان گاهی هم به یاد ندارم که از من مستقیم تقاضای پولی را نموده باشد /
شاه امیری ریس اسبق ریاست زراعت

>>>   اشرف غنی مراسم تحلیف را اجرا کند باز همراه این دزدان میفهمد .
طاهره بدخشی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است