آخرین جزییات ارایه شده در مورد روند تفتیش آرا
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۹    ۱۳۹۳/۴/۳۱ کد خبر: 76058 منبع: پرینت

آخرین جزییات ارایه شده توسط نور محمد نور در مورد روند تفتیش 100 درصدی آرا اعلام شد.

نور محمد نور سخنگوی کمیسیون انتخابات با حضور در نشست خبری جهت اعلام آخرین جزییات روند تفتیش آرا به خبرنگاران گفت: تاکنون 711 صندوق رای دهی به طور کامل بازرسی شده است.

وی افزود: 50 درصد صندوق های رای دهی به کابل انتقال یافته اند و درحال حاضر 10 هزار و 227 صندوق در دفتر مرکزی کمیسیون انتخابات موجود است.

آقای نور در مورد تعداد کل ناظران حاضر در روند تفتیش آرا گفت: در حال حاضر 338 تن شامل نمایندگان نامزدان، کارمندان کمیسیون انتخاباتی و ناظران داخلی و خارجی بر کار بازرسی نظارت می کنند.

وی در پایان سخنان خود یک بار دیگر اعلام کرد که اصحاب رسانه و مطبوعات نیز آزادی عمل در انعکاس این روند دارند اما نباید از آزادی عمل خود سوء استفاده کنند و برای تیم های حاضر ایجاد مزاحمت نمایند.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   داودملازوی سخنگوی اشرفغنی طالبزوی
ماحاضریم با تیم مقابل همکاری در تفتیش آرا نماییم و دراین تفتیش -آرای کاندیدان باطل نمیشود؟؟؟ عجیب آدمکهای... از امریکا بنام دموکراسی به کشور به مشوره آی آس آی پاکستان صادر شده- که تفتیش را قبول دارند و باطل نمودن آرای گوسفندی امیرالشیطانین ملا امرخیل باجوری پاکستانی را قبول ندارند؟؟؟؟؟؟
کلم کشال

>>>   افغانستان از افغانهاست
کسی که خود را افغان نمی داند برود به تاجیکستان به کشورشان!
باجور هم خاک ماست و مردمش افغان اند .

>>>   ... از پاکستان آمده و کشور ما را اشغال کرده و اسم کشور را هم به نام خود مصادره نموده اند. تاریخ کشور را بخوانید که آنان چگونه در کشور ما برای خود تاریخ ساخته اند. جای بسیار تأسف است که برخی مانند یهودیها خود را به زور بر دیگران تحمیل می کنند... است که کشور متمدن ما را به زباله دان تبدیل کرده است. از زمانی که اینها وارد کشور ما شده انگلیس، آمریکا، شوروی، القاعده، طالبان، پاکستان را با خود آورده اند و اقتدار کشور از بین برده اند. فرهنگ و علم را از بین برده اند. قبل از آن کشور ما مهد تمدن وعلم و فرهنگ ااسلامی بود. ابین سینا، ناصر خسرو، مولانا، سنایی، خواجه عبدالله انصاری، فارابی و... از ستارگان علمی و فرهنگی کشور است که در دنیا می درخشند. اما بعد از آمدن این طائفه به کشور ما دیگر هیچ اثری از پرجمدران دانش و علم و فرهنگ در این کشور وجود ندارد و اگر هم گاهی سر بیرون می آورند توسط آنان خفه می شوند. پس تاجیکها و ازبکه و هزاره ها در کشور خود ماندگار است و این مهاجرین پاکستانی هستند که باید به کشور شان برگردند ولی متأسفانه سیاست دولت افغانی مبتنی بر این است که هنوز هم آنان از پاکستان مهاجر دعوت می کنند و صد هزار مهاجر را از پاکستان به داخل کشور آوردند. در گذشته نیز همین سیاستها بوده است که ... را از پاکستان به کشور ما آورده اند.

>>>   که گفته تاجیک ها از آن خراسان زمین نیستند اسم کشور را به نام خود گذاشته اید تا همه اقوام غیر ازخودتان را بیرون کنید !
قوم پرستان بپرهیزید از روزی که کاسه صبر ملت لبریز شود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است