داعش چه مشکل با دامن و تنبان زنان دارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۲    ۱۳۹۳/۴/۳۱ کد خبر: 76052 منبع: پرینت

همیشه سوالی ذهنم را مصروف می کرد و آن اینکه این گروه داعش چه مشکل اساسی با دامن و تنبان زنان عراقی دارد که فرمان داده است فروش تنبان و دامن ممنوع می باشد و یا اینکه زنان و دختران موصل را به عقد اجباری خودشان در می آورند در غیر آن خانواده دختر باید سی هزار دالر بعنوان غرامت پرداخت نماید.

باور کنید که همین ملا محمد عمر بسیار آدم شریف و خجالتی بود، از بس که این آدم حیای حضور داشت زیاد هم در ملا عام دیده نمی شد، سنگینی خودش را هم حفظ می کرد تا حالا تمام دستگاههای استخباراتی جهان حتی نتوانستند یک چشم کور ایشان را شناسایی کنند چه رسد به قامت رشید و استوارشان.

به مانند این ابوبکر البغدادی چوتار نه به دامن و تنبان زنان کاری داشت و نه اینکه بیایند دختران مردم را به سی هزار دالر خرید و فروش کنند اما تعجب من زمانی بیشتر می شود که ابوبکر البغدادی رهبر گروه داعش با همان ساعت دستی شش هزار دالری اش چگونه در موجودیت ملاعمر ادعای خلیفه مسلمین جهان را کرده است؟ اگر ملا برادر این موضوع را خبر شود به همان عراق می رود و کله اش را مثل بادرنگ از بیخ می کند چون گفته می شود که ابوبکر البغدادی در زمان طالبان در همین شهر کابل خودمان شیر برنج نوش جان می کردند و حالا که پوست و گوشت و استخوانش از بولانی و منتوی سر کراچی در پل باغ عمومی در افغانستان رشد کرده و اکنون ادعای خلافت مسلمین در سطح جهان را دارد یعنی به این می گویند شاگردان ناخلف ملا عمر آخوند.

بهر صورت چیزی که جای نگرانی دارد این است که به افتخارات افغانستان از جمله صدور مواد مخدر بعضی چیزهای دیگری همچون صدور رهبران شبکه های تروریستی هم اضافه می شود که لازم است جناب ملا عمر در زمینه تجارت شاگردان شان به کشورهای عربی توجه کافی نشان داده و کمی لطف کنند اینقدر صادرات شان به کشورهای دیگر زیاد نشود در غیر آن مردم ما را از کار و زندگی می اندازند و برای مردم شریف افغانستان این گروه داعش و بوکوحرام، النصره و غیره می شود یک تفریح دماغی که دامگام و اُرگون و کنر و ارزگان را فراموش کنند و به فکر مصر و سوریه و عراق بیافتند.


م.ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   طالبان ضمن آنکه به دامن و تنبان زنان غرضی نه داشتند، درست به یادم است که در زمان طالبان، در روی سرک های کابل، خاصتاً سر پل باغ عمومی - بالای کراچی و پیشروی دوکان های لباس، زیر پوشی های زنگارنک و مفشن زنانه...آزادانه خرید و فروش می شد. حتی در آنزمان فروش آن زیرپوشی ها.. در روی بازار بسیار معمول شده بود.

>>>   داعش یک گروه افراطی و تشکیل شده از سوی سازمان های استخباراتی غرب جهت رسیدن به اهداف شوم و بدنام نمودن دین رحمت و عدالت است .
احمد فهیم طوفان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است