گوشه ای از ملاقات جان کری با نامزدان
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۲    ۱۳۹۳/۴/۳۱ کد خبر: 76045 منبع: پرینت

1- در نخستین دقایق مجلس فیض الله ذکی به دستور جان کری از اتاق بیرون کشیده می شود.
2- در حضور هر دو نامزد جان کری به کرزی از راه تلیفون هشدار می دهد که دست از لجاجت بردارد وگرنه مجبور هستیم که تصمیم بگیریم.
3- فیصله جدی صورت می گیرد که به نظام ریاستی در افغانستان پایان داده شود.
4- جان کری به صراحت دکتر احمدزی را سازمانده تقلب وسیع و بی سابقه خطاب می کند تا حدی که اشرف غنی احمدزی زیر فشارهای زیاد و بی پاسخ ماندن آماده پذیرش تفتیش صد درصدی آرا می گردد.
5- وزیر خارجه آمریکا به تکرار از عصبیت، بیماری و نامتعادل بودن داکتر احمدزی یاد می کند و می گوید: ریاست جمهوری انرژی نیاز دارد.
6- در نشست سه جانبه تفاهم صورت گرفته است، بدلیل حضور وسیع مخالفین نظام صدارتی در تیم تحول و تداوم و خطر از هم پاشی این تیم فیصله تغیر نظام هنوز پوشیده باقی بماند.
7- برخی از اعضای ستاد اصلاحات و همگرایی بدلیل اجازه نیافتن به حضور در مجلس سه جانبه به رسم اعتراض دفتر سازمان ملل را ترک کردند.

فهیم فطرت


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   وزیر خارجه امریکا جان کری از دست اندازی کرزی در انتخابات وتقلب گسترده ان به نفع یک تیم وتفتیش صد درصدی ارا بلی اشرف غنی قبولانده وهمچنان گزینش نظام صدارتی را بجای ریاستی خواست مردمان افغانستان بخوبی درک کرده بود وانرا موثر در حکومتداری تلقی کرده بود که به تغیر نظام ابراز نظر کرده است ازفحوای مطالب معلوم میگردد که امریکا در افغانستان سباط وامنیت وحکومت داری خوب واحترام به رای ملت را خواهان است .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است