کدام ساده لوح گفته که امریکا فرشته نیست
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۵۴    ۱۳۹۳/۴/۳۰ کد خبر: 75995 منبع: پرینت

ببینید اگر از خدا و راستی نگذریم، همین امریکا واقعا که یک فرشته است، بیچاره همیشه وقتی می بیند که کدام چیزی در افغانستان درخطر می افتد، باز مثل فرشته ها می آید و بدون هیچ مدعا و مقصدی صرف برای رضای خدا و رسول از ما دفاع می کند.

دیروز دین ما در خطر بود، همین فرشته ها آمدند و به خروارها پشم و ریش و جهادگر و تروریست و دزد و آدمکش و خشتک و تنبان بما فرستادند.

دیدند با چاقوی چاریکاری و سنگ پلقمان و غولک و سوته که جهاد نمیشه، بیچاره ها تا خر خره ما را مسلح ساختند از هیچ چیز دریغ نکردند از گلوله و مرمی گرفته تا راکت انداز و توپ بی پس لگد و غیره و غیره و حتی استنگر و چه نبود که بر سرشانه های ما نیانداختند و به گردنهای ما کشال نکردند.

خدا خیرشان بدهد (بین خود ما باشد که دیگر کسی نفهمد) اصل قهرمان جهاد همان ها هستند ما فقط گوشت دم توپ بودیم.
از این ها گذشته وقتی دیدند جیب های ما در خطر مفلسی است، مثل باران رحمت بر سر ما دالر و کلدار پاکستانی و گنج های قارون ریختند.

دیدند برادرهای جهاد و جهادگر ما در خطر است، طالب فرستادند، دیدند طالب در خطر است کرزی فرستادند، دیدند کلاه قره قلی کرزی در خطر است، بن لادن فرستادند، انتحاری فرستادند، چرس و تریاک فرستادند، یک لک و سی هزار عسکر فرستادند، باندهای مافیای قدرت فرستادند و القصه دموکراسی و انتخابات فرستادند.

امروز که می بینند صندوقچه رای و رای گیری ما در خطر است (جان کری) فرستادند تا برای ما (شفافیت و عدالت و دموکراسی) بیاورد.

پس اگر یک کمی انصاف دارید، بیایید بجای قصه تقلب ملاغنی و ملا عبدالله و ملا کج کلاه، بدربار خدا روی بیاوریم، توبه کنیم و بحق امریکای عزیز و مهربان دعا کنیم که خدا سایه لطف و مهربانی شانرا از سر خطرهای ما کم نکند.
آمین یارب العالمین.

ز. رزمی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   جالب گفتی و به حق گفتی

>>>   بسیار عالی. دست رزمی درد نه کنه.

>>>   واقعیت را گفتی اما کجا است گوش شنوا

>>>   حقیقت است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است