داعش دست پرورده اسراییل
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۵    ۱۳۹۳/۴/۳۱ کد خبر: 76041 منبع: پرینت


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   آیا ملاعمر یا همین زلمی خلیلزاد ویا اشرفغنی و یاهم کرزی - یکی از همین ها نیستند؟؟؟؟ واضعیست که یکی از همین سه نفر یکی ملامادومر اند- و لورا هم ملکه اوغانستان به برکت همین ملاعمرها میشود.
کلم جمع همصنفی ملامادومرها

>>>   طالب و داعیش هر دو اله دست یهود و نصارا مانند دست نشاندگان شان سعودی٫ قطر٫ مصر و دوبی همه غلامان حلق بگوش انگلیس٫ امریکا و اسراییل اند. لعنت الله بر منافقین اسلام طالب٫ داعیش و عراب مزدور.
سلیم کابلی

>>>   داعشی ها اگر آنقدر داعیه اسلام و مسلمین را دارند چرا یک چند نفرشان نمی روند با اسرائیل که دشمن قسم خورده اسلام است بجنگد؟
چرا در آنجا انتحار نمی کنند؟
چرا در قبال جنایات صهیونیزم سکوت کرده اند؟
چرا به جای کشتار مسلمین مؤمن و روزه دار با جنایتکاران اسرائیلی نمی جنگد؟
چرا در قبال کشتار کودکان و زنان مظلوم و بی دفاع فلسطینی عکس العملی از خودشان نشان نمی دهند؟
پس معلوم می شود که اینها خود دست پرورده و زاییده اسرائیل است.
اینها خود دشمن اسلام است پس چگونه به دفاع از اسلام برخیزند!
مرگ بر داعش

>>>   داعش فتوا داده که اسراییل در جنگ با غزه مظلوم است پس چرا به جنگ او برود

>>>   طالبان و داعشیان ریش داران بی ریشه هستند که برای خشکاندن ریشه اسلام کمر بسته اند.
420 از هرات

>>>   داعش نوکر اسراییل است وخود دست پرورده سازمان های جاسوسی یهود است

>>>   وهابیت نیز پشتیبان اسرائیل است. داعش، طالبان،القاعده، سپاه صحابه و تمام گروه های تروریستی از طرف وهابیت و آمریکا و اسرائیل پشتیبانی می شوند. مسلمانان دنیا باید بیدار شوند و فریب وهابیت را نخورند. از زمانی که وهابیت به وجود آمده است مسلمانان گرفتار شده اند و کشور های اسلامی نا امن گردیده و مسلمانان مورد هجوم آمریکا قرار گرفته آند. همین امروز که مسلمانان غزه که توسط اسرائیل قتل عام می شودند وهابی ها بر لب شان مهر سکوت زده اند و در عراق و سوریه همگام با اسرائیل مسلمانان را می کشند.

>>>   بیدون شک این گروه ازدست پرورده کشورهای اند که درصدد منافع شان وتضعیف اسلام میباشند گروه داعش ویاطالبان نمیشه بیدون حمایت مالی ناخود آگاه ظهور کند و چنین امکانات را دراختیارداشته باشند.. اینها همه ای شان غلامان حلقه به گوش استخبارات کشورهای ابرقدرتی اند که خودشان فعلا تماشاه نشسته اند.

>>>   این همه از دست خوش باوری مسلمان ها است . فقد برشان بگوید جهاد پس دیگه لازم نیست دلیل جهاد و یا هدف آن را بدانند همه خیز میزنند . از طرف دیگر رهبران هم خود را در جامه مسلمان و شیخ زده نیم این مردم را گمراه کردن
بدخشانی

>>>   داعش=یهود است هیچ وقت مسلمان شده نمیتواند همه این گروه ها به دستور غربی ها کارمیکنند وازهمان جناح حمایت میشوند امریکاه میخواهند تمام کشورهای اسلامی را ازبین ببرد همچنان کسانیکه ازخاک فلسطین به اسرائیل موشک پرتاپ میکنند یهودی هستند که به دستور امریکاه کارمیکنند تا که مسلمانان غزه را ازبین ببرند چرا حکومت فلسطین شناسائی نمیکند تاچه وقت مسلمانان بی عقل وغافل خواهند ماند؟؟؟امروز درتمام دنیا القاعده به نام مسلمان می جنگند ومسلمانان را قتل می نمایند تمام این گروه ها به دستور امریکاه وبه حمایه امریکاه کارمیکنند داعش کافران یهودان نصاران مطلق هستند باید توسط حکومت عراق سرکوب شوند .

>>>   اشرف غنی وملاعمر وکرزی ازهمین ګروه هستند ولی متاسفانه بالای داکترعبدالله عبدالله ومحمد محقق امریکایهای اعتماد وباورندارد ولو به هراندازه اه وفغان بکشد که پایمان امنیتی راباامریکا پیش ازمراسم تحلیف امضا میکنم وحتی برای امریکایها ګفتند که هرکاری راکه شما بخواهید مایان حاضرهستیم انرابه اسرع وقت انجام دهیم ولی اینکه اینها خام شده دیګرپیش امریکاها وجامعه جهانی اعتبارندارند بازهم کوششهای خوده مکیند به هرصورت درااین افراد افراد میباشد که سیاست مدارباشد لااقل بد وخوب ازیکی دیګرتفکیک کند
(اقامحمد خان)

>>>   جالب خبر بود ولی از کدام تلویزیون نشر شده

>>>   گروهک تروریستی - تکفیری «دولت اسرائیلی عراق و شام» موسوم به "داعش" با انتشار بیانیه در اقدامی عجیب و بی سابقه همه نیروهای این گروهک را از خواندن نماز و روزه گرفتن معاف کرد!
در بخشی از این بیانیه آمده: مجاهدین "داعش" به دلیل اینکه از نقاط مختلف جهان به سرزمین "خلافت اسلامی" (موصل و دیگر مناطقی که در اختیار آنان است) آمده اند، مسافر حساب می شوند و روزه گرفتن بر مسافر واجب نیست لذا نیازی ندارد که آنان روزه بگیرند!
در بخش دیگری از بیانیه گروهک تروریستی "داعش" آمده: با توجه به اینکه مجاهدین "داعش" در نهایت در مبارزه با مشرکین و کفار به شهادت می رسند و به بهشت خواهند رفت، لذا نیاز نیست که نماز بخوانند. نماز برای آنهایی است که جهاد نمی کنند اما مجاهدین که جهاد می کنند، برای بهشت رفتنشان کفایت می کند!

>>>   سریال القاعده و بن لادن ختم شد اکنون امریکاه داعیش یک پدیدی نو را به میان آورده تا به اهدافهای استراتیژیک خود در منطقه برسد.
زلمی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است