پلت های 39 دردسر پولیس ترافیک شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۲    ۱۳۹۳/۴/۳۱ کد خبر: 76037 منبع: پرینت

وسایط با شماره پلت های 39 برای پولیس ترافیک دردسر ساز شده اند.

مسوولان پولیس ترافیک می گویند: در چند سال اخیر خرافات و شایعاتی که در مورد شماره پلت 39 در سطح کشور پخش شده، سبب شده است تا مردم از خرید خودروها با شماره 39 خودداری کنند.

ظاهرا عدد 39 نزد برخی ها مفهوم نحس دارد و برای برخی ها رمزی برای فحش، ناسزا و تمسخر است. فرهنگ زشت و نادرستی که هیچ جایگاه علمی و مذهبی ندارد.

آنان همچنین علت واقعی این شایعه پراکنی ها را نیز، وجود یک گروه مافیایی می دانند که با سوء استفاده از سادگی و آگاه نبودن مردم از این فرصت استفاده می کنند و با خرید این گونه موترها با قیمت بسیار پایین پول زیادی را به جیب می زنند.

گفته می شود از دو سال بدین سو عدد 39 یکی از موضوعات جنجال برانگیز در میان شهروندان کشور شده است اما در اینجا سخنگوی وزارت داخله و رییس عمومی ترافیک کابل دامن زدن به این موضوع را غیر منطقی می دانند و می گویند: عدم خریداری موترهای دارای شماره پلت 39 باعث کسر بودجه در کشور شده است.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   سلام، شماره موبایلم 39 ، سن 39 ، پلت موترم 39 ، پلاک خانه ما 39 ، کوچه ما 39 ...
غلام کچل.

>>>   یک مشکل به مشکلات دیگر افغانستان اضافه شد. خداوند ما را به راه راست هدایت نماید. امین

>>>   هموطنان عزيز ٣٩ در ذات خود هيچ عيبى مشكلى ندارد.هر عيبى و مشكلى در بيسوادى و كم عقلى ما است.
با احترام احمدى.

>>>   هموطنان عزیز! عدد ۳۹ به اساس قیمت های حروف ابجد که:د=۴ ل=۳۰ ه=۵ به معنای ادم .... میباشد منفور شده و یک عده غافل اند از این که هر کلمه ناسزای دیگری را نیز می توان با اعداد از روی حروف ابجد نسبت داد و...

>>>   پلت های 39 را همه برای پارلمان بدهید آنها خوش دارند درهمین رشته کار میکنند . باز اگر خوش شان نیامد فورا یک قانون برش جور میکنند که پلت های 39 از مالیه معاف است وپرده سیاه گرفته میتواند بی دست رفته میتواند دراشاره توقف نمیکند ارن زیاد میکند از هر جای تیرشده میتواند برای تلاشی هاشهر توفق نمیکند زیرا امتیاز 39 رادر زمان کارخود هم دارد وبعداز این از پالمان خلاص میشود این امتیاز را دولت مجبور است که برایش بدهد خلاص شما هم از جنجال پلت 39 خلاص میشیوید .
م.ی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است