جان آلن: کرزی کاملا ملت گرا است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۹    ۱۳۹۳/۴/۳۱ کد خبر: 76036 منبع: پرینت

حامد کرزی به باور فرمانده پیشین نیروهای بین المللی در افغانستان یک فرد وطن دوست و ملت گرا است.

جنرال جان آلن فرمانده پیشین نیروهای بین المللی در افغانستان در نشستی با نام میراث حکومت حامد کرزی در موسسه صلح آمریکا گفت: شناخت رییس جمهور کرزی از جامعه جهانی به مراتب بهتر از شناخت جامعه جهانی از رییس جمهور کرزی بوده است و جامعه جهانی در مورد رییس جمهور کرزی قضاوت نادرست کرده است.

بر باور وی، حامد کرزی بر خلاف گفته ها مبنی بر اینکه حامد کرزی یک فرد غرب گرا است، یک شخص کاملا ملت گرا است و نسبت به تمامی قومیت های افغانستان شناخت کافی دارد.

وی در ستایش از کارکرد آقای کرزی گفت: زمانی که مشکلات بسیار پیچیده می شد آقای کرزی راه حل مناسب را ارایه می کرد.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بزرگترین نقص کرزی بخاطری پشتون بودن اوست. من دیگر نقیصه به وجود این مسلمان ندیده ام. یکتعداد متعصبینی که فکر میکردند که جنوب را در جنگ نگهدارند و انتخابات را ببرند این حیله شان نیز حرام شد.
بارکزایی

>>>   کرزی نه یک شخص ملت گرا است و نه هم وطن دوست، بلکه او یک شخص وقت گرا است. تا زمانی که جورج بوش رییس جمهور بود،او هر لحظه داد میزد که ما برضد طالبان و القاعده مبارزه میکنیم، آنها هر کجایی که باشند و لو در داخل افغانستان و یا خارج افغانستان، ما لانه های آنهارا از بین میبریم. اما بعد از آن که سیاست جورج بوش در امریکا و جامعه بین المللی مورد انتقاد قرار گرفت و در امریکا رییس جمهور جدید با سیاست جدید روی کار آمد، دفعتاً کرزی از یک شخص مبارز به یک شخص دلسوز و خیر خواه جامه تبدیل کرده و طالبان را برادر خطاب نموده و قوای خارجی را متجاوز قلم داد کرد.همین حالا اگر سیاست در امریکا تغیر کند،کرزی نیز تغیر خواهد کرد.

>>>   آقای بارکزی از زیر لیاف صحبت میکنی بنظرم بلند شو جنگ به شدت درجنوب جریان دارد مردم جنوب حامی منافع پاکستان هستند تا این مردم باشد مطمین باشید که جنگ هم دوام داره

>>>   بسیار احمقاده گفتی مردم جنوب حامی منافع پاکستان هستند ؟؟؟؟ تو حامی KGB استی؟ یا CIA ? مطمننا نه ... استی و نه هم افغان !


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است