مساعدت نقدی رییس جمهور به حادثه دیدگان ارگون
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۱۱    ۱۳۹۳/۴/۳۱ کد خبر: 76019 منبع: پرینت

مساعدت نقدی رییس جمهور از سوی هیات موظف، به ریاست محمدطاهر صافی مشاور رییس جمهور به خانواده‌های شهدا و مجروحین حمله مخالفان مسلح مورخ 24 سرطان 1393 ولسوالی ارگون که طی آن 43 تن از هموطنان شهید و 67 تن دیگر زخمی شدند، توزیع گردید.

به گزارش ریاست اداره امور، بنابر حکم مورخ 25/4/1393 ریاست جمهوری، برای خانواده هر شهید یک صد هزار افغانی و برای مجروحین هر یک، پنجاه هزار افغانی مساعدت نقدی صورت گرفته است.

مجموعاً مبلغ 7.65 میلیون افغانی توسط هیات موظف ضمن عیادت و اظهار غمشریکی با خانواده شهدا و مجروحین، توزیع گردید.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   نرخنامه دولتی در مورد کشتار و زخمیان!
قیمت هر کشته 100000 (یکصدهزار افغانی) یعنی یک لگ افغانی.
قیمت هر زخمی 50000 افغانی.
از 7.65 میلیون افغانی جناب کرزی صاحب معلوم میشود که در نرخنامه نیز دست برد شده است و الی ارگون یک چیزی از کمک ها وند زده شده است

>>>   جناب محترم رئیس جمهور از اینکه هر خانواده شیهد را بابت غمشریکی مبلغ صد هزار افغانی دادی آفرین بر شما اما سؤال اینجاست که به برادران ناراضی خود چه دادی؟!! و چند تا آنها را از زندان آزاد کردی که یک ارگون دیگر منتظر انتحاری براردان ناراضی شماست. عیب نداره آنطرف که انتحاری میکنند افغانی الاصل است کنار خط دیورند است. و اینطرف هم که کشته می شود کنار خط دیورند و افغانی الاصلند. مواظب باش که خارجی ها افغانی را نکوشند برادران نارضی کشت عیب نداره!!!؟
م - ترکمنی

>>>   من یک فارسی زبان از غرب کشورم. این کمک اصلا عادلانه نیست!!! آیا قیمت جان خواهر و برادر من ۱۰۰ هزار افغانیست؟! یا کودکان ما که درارگون از دست ما رفته شهید شدند...هر کدام از هموطنانم در هر گوشه این ویرانخانه ارزش گرامیداشت و تکریم دارند. فقط از دزدی یکی از مقامات صرفه جویی کنند ....کسی نگوید چرا دولت خونبها بدهد؟! چون....


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است