ما مثل اعراب شکم پرست، بی غیرت نیستیم
آل سعود، آل خلیفه، آل ثانی و همه دیکتاتورهایی که آمریکا آنان را بر سر کرسی قدرت نگه داشته است، هیچگاه در برابر این تجاوزها عکس العملی از خود نشان نداده اند تا اثبات کنند که به غرب بیشتر وابسته هستند تا به اسلام. آنوقت خود را هم مدعی مهد اسلام می دانند 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۰۹    ۱۳۹۳/۴/۳۱ کد خبر: 76018 منبع: پرینت

با وجود ادامه حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به غزه و شهادت صدها شهروند فلسطینی، مسوولان عربستان سعودی مانند دیگر کشورهای عربی همچنان در قبال این جنایات ساکت هستند گویا که اصلا چنین فجایعی در برابر یک مسلمان نه، بلکه برای یک انسان هم اتفاق نیفتاده است.

تنها اقدام عربستان سعودی پس از شدت گرفتن حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به غزه، تایید طرح مصر برای آتش بس بود؛ طرحی که به دلیل جانبداری کامل از رژیم صهیونیستی و نادیده گرفتن مطالبات فلسطینیها در غزه، با مخالفت مقاومت و گروه‌های فلسطینی ناکام ماند.

عربستان سعودی به غیر از اعلام کمک 50 میلیون دالری به غزه، تا کنون هیچ مسوول فلسطینی حتی محمود عباس را به ریاض دعوت نکرده است. هرچند که بسیاری معتقد هستند قطع بودن روابط بین عربستان سعودی و حماس، دلیلی برای خودداری ریاض از هرگونه اقدام برای توقف تجاوزات صهیونیستها به غزه و یا تحت فشار گذاشتن آمریکا در این زمینه، نمی باشد.

در همین راستا قرار است بان کی مون دبیرکل سازمان ملل متحد برای گفتگو درباره آتش بس غزه، در سفری منطقه‌ای به دوحه، کویت، قاهره، قدس، رام الله، و عمان برود. جان کری وزیر خارجه آمریکا نیز پس از بان کی مون سفری به منطقه خواهد داشت؛ این درحالی است که هنوز سفر به ریاض در برنامه کاری این دو نفر گنجانده نشده است.

تنها اقدام بارز عربستان سعودی در زمینه مساله فلسطین، طرح موسوم به "صلح عربی" است که پس از اعلام آن، سران عرب در نشست سال 2002 در بیروت، آن را در دستور کار خود قرار دادند. طرحی که هدف نهایی آن تضمین حضور اشغالگران صهیونیست در فلسطین و عادی سازی روابط دولتهای عربی با رژیم صهیونیستی بود.

کنار هم گذاشتن این اقدامات عربستان سعودی و دیگر کشورهای عربی وابسته به غرب، ماهیت واقعی امپریالیسم را برای خوش باورانی که به وعده و وعیدهای غربی دل خوش کرده اند، آشکار می کند و نشان می دهد که آنها هرگز ارزشی برای مسلمانان قایل نیستند و تنها در راستای منافع و پروژه های خود است که به صورت موقت با برخی مزدوران به ظاهر مسلمان تعامل می کنند.

دلیل این مدعا هم سکوت مقامات سعودی به عنوان مدعیان مهد اسلام است. آل سعود، آل خلیفه، آل ثانی و همه دیکتاتورهایی که آمریکا آنان را بر سر کرسی قدرت نگه داشته است، هیچگاه در برابر این تجاوزها عکس العملی از خود نشان نداده اند تا اثبات کنند که به غرب بیشتر وابسته هستند تا به اسلام.

در ماههای اخیر شاهد شدت یافتن توطئه استکبار برای جنگ شیعه و سنی بودیم، صهیونیست ها و پیروان آنها تلاش می کردند در برابر بیداری اسلامی جنگ شیعه و سنی را راه بیندازند که نمونه بارز آن قرار دادن مسلمانان در برابر هم در سوریه و عراق است، اما تاکنون کوچکترین اقدامی از سوی سران کشورهای عربی انجام نشده است.

فجاحت این موضوعی زمانی بیشتر مشخص گردید که روز گذشته مصر گذرگاه های خود به نوار غزه را به نفع رژیم صهیونیستی مسدود کرد تا هیچ کمکی از سوی نهادهای بشر دوستانه به این منطقه جنگ زده نرسد.

اما در این میان تظاهرات مسالمت آمیز مردم مسلمان کشور ما در اقصاء نقاط افغانستان، قابل تقدیر و ستایش است که با وجود داشتن هزاران مشکل و درگیری، هنوز احساس مسوولیت در برابر دیگر مسلمانان جهان دارند و بنا به قول سعدی " چو عضوی به درد آورد روزگار - دگر عضوها را نماند قرار "، آرام و قرار نداشتند.

کوچکترین اقدامی که ملت های مسلمان می توانند علیه دولت هایی که اینچنین به مسلمانان تجاوز می کنند، انجام دهند این است که کالاهای این کشورها را خریداری نکنند تا بازارهای آنها ضرر کند و با تظاهرات مسالمت آمیز و به دور از خشونت، انزجار خود را از این جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کنند و مانند اعراب شکم پرست، بی غیرت نباشند.

لازم به ذکر است که در ده روز گذشته و در ادامه بمبارانهای پی‌در‌پی نوار غزه، تاکنون از شهادت ۵10 و جراحت بیش از ۳۰۰۰ فلسطینی که حداقل نیمی از آنان زن و کودک هستند، حکایت دارد.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   به نظر من تنها کشوری که داره از ملت و کشور فلسطین دفاع میکنه ایرانه
سپیده از قندهار

>>>   ای اعراب خدا ناترس ،بخاطر ملت بزرگ فلسطین چرا صدایتان را بالا نمیکنید
اجمل(پنجشیری)

>>>   اولا" حرف سپیده را تایید میکنم با وجودی که از لحاظ فقهی با مردم فلسطین اختلاف دارند ولی به مثابۀ یک ملت مسلمان یگانه کشوری که فلسطین را کمک مینماید ایران است.
اجمل جان خودت شاید بهتر بدانی که این اعراب همه اش غلام امریکا و یهود استند ترکیه نیز از جملۀ همین غلام های امریکایی است وگرنه در منطقه یک ابر قدرت میباشد و ترکیه متواند برای مردم فلسطین کاری کند که نمیکند چون که باداران شان اجازه نمیدهد. حالا پرسش این است که اعراب و ترکها غلامان امریکا و یهود ولی ایمن الظواهری و ابوبکر البغدادی که در این اواخر خود را به حیث امیرالمومنین و نیز طالبان افغانی و پاکستانی اگر واقعا" برای اسلام مبارزه میکنند در این ساحه که کدام مبارزۀ وجود ندارد چرا به فلسطین نمیروند و در آنجا جهاد نمیکنند. خصوصا" این داعشی ها اگر واقعا" به دست نتانیاهوی صهونیست جور نشده اید پس بجای کشتن مسلمانان عراقی بروید یهودی هایکه واقعا" دشمنان مسلمانان استند بکشید شان.
سنگشکن

>>>   کشور های عربی مخصوصا عربستان قطر همه خادمین غرب هستند نه خادم اسلام وتنها نامش رایدک میکشد والقاب بزرگ رابنام خادم الحرمین برسرخودنهاده وازبرکت ورحمت حرمین تیشه به ریشه دین میزند خداونداین خادم خاین را نابود سازد وملت مسلمان را ازشرکفار اشرار وصهیونزم نجات مرحمت نماید

>>>   گف سنگشکن تایید می کنم.اعراب بی ... امریکااست.هرگز طرف مسلمین استاده نشده.

>>>   لعنت الله علی قوم الظالمین .. . . . . امین با رب العالمین

>>>   دولت عربستان سعودی باید به دین مبین اسلام دعوت گردد چون این دولت مرتدشده است یا کاملاً توسط سایر مسلمانان دوباره فتح شود ودین اسلام در آن قایم گردد.
غ-ک

>>>   شما اول مسله كشور خودرا حل بسازيد باز سر عربستان ، فلسطين صحبت كنيد يك انتخابات داريم بيني ما به تمام دنيا بريده شد امريكا امد و مسله را حل كرد اقلا بين دو نامزد يك ريس جمهور داريم بفكر خدمت به طالبان توريست است چطور انها را از زندان ها رها كند چون بعد از رياست جمهوري خودش با طالب ها پيوست ميشود از امريكا غيرت كرد باز هم امريكا امد كمك كرد جاي شرم است 

>>>   رفتن موجوادتی همچون داعشی ها به فلسطین هیچ وقت دردی از مردم بی دفاع فلسطین را درمان نمیکند از اینکه این گروه های خونخوار و شهوت ران اولین هدف آنها تجاوز به ناموس مسلمانان تحت جهاد نکاح و دیگر شعارهای غیر اسلامی میباشد.

>>>   عرب ها فقط به عیاشی جور شدن

>>>   امروز متأسفاه خادمین حرمین شریفین یعنی آل سعود با اسرائیل غاصب همدست شده اند تا ریشه اسلام را نا بود کنند آل یهود بر فلسطین مظلوم و به یک مشت زن و بچه حمله میکنند اما آل سعود گروهی تروریستی تشکیل میدهد و زن و بچه مردم را در سایر کشور های اسلامی توسط انتحاری به شهادت میرسانند.
ولی این را بدان که آل سعود کورخوانده که اسلام را نابود کندبلکه با این کار هایش دارد خودش را بسوی انزوا و نابودی سوق میدهد.
آی آل سعود مگر این روایت را از پیامبر اسلا(ص) نشونیدی که میفرماید:«من اصبح و لم یهتم بامور المسلمین فلیس بمسلم» ای خائن حرمین شرفین ای خائی جهان اسلام تا کی سکوت تمام کشور های اسلام و غیر اسلامی غیر از اعراب تظاهرات کردند ودادش بلند شدند و فریاد مرگ بر اسرائیل سرداند اما این نوکر آمریکا آل سعود کاملاً سکوت و گوش به فرما آمریکاست. خداوند ضلیل و نابودت کند.
م - ترکمنی

>>>   باتوجه به اینکه کشورهای عربی ازیک طرف غلامان حلقه به گوش استعمار گران هستند واز طرفی دیگر می ترسند که اگر ازمظلومین غزه حمایت کنند فردا مشکلی پیش بیاید ارباب ها از آنها حمایت نمی کنند و حکومت وقدرت خود را از دست می دهند. پس دراین میان فقط کسانی از غزه حمایت می کند مسلمان' آزاده ومستقل باشد مانند ایران ' حزب الله وحتی کشورهای امریکای لاتین وافریقا. امید واریم روزی سران عرب به چنین مشکلی مواجه شوند تابدانند که چه خبر است.

>>>   ای خدا تمام کشور های اسلامی تحت سلطه کفر در آمد از عربستان گرفته تاعراق مصر سوریه فلسطین...پاکستان و افغانستان
خداوند رحم کند برحال مسلمانان جهان

>>>   لعنت خدا برعربستان بی غیرت وخائن به اسلام ناب محمدی(ص) مرگ برشکم پرستان بی خاصیت وبی غیرت وسایرعربهای به اصطلاح مسلمان،واقعا جای شرم داردکه اسرائیل وآمریکاوسایرمتحدان پلید ونجس، اقدام به نسل کشی مسلمانان ومردمان مظلوم فلسطین می نمایندولی بی غیرتان لامذهب همچنان خود رابه خواب زده اند غافل ازاینکه عنقریب خود به دست خون آشامان کثیف به بدترین نحو کشته خواهند شد.لعنت خداوند برزنده ومرده تان باد.

>>>   شما به عرب ها چیکار دارید؟هرکس اختیار اعمال و رفتارش را دارد.غیرت هم اصلاٌ به این چیزها نیست...کشور خودتان را بسازید.در رده بندی های جهانی همیشه از آخر ،اول بوده اید.بروید و یک ارتش قدرتمند بسازید که بتوانید به غزه تسلیحات و نیروی انسانی ارسال کنید.نه اینکه از عرب ها گله و شکایت کنید که چرا چنین و چنان می کند.
تهرانی

>>>   لعنت بر وهابیت که با کمکهاشون به صهیونیستها اونهارو جری کردن

>>>   سلام من ایرانی هستم دوست دارم به فلسطین کمک کنم وجهادرابه جا بیاورم اسرائیل میداند اگر به ایران حمله کند نابودمیشودچون به شدت دفاع وتلافی میکنیم ازتهران

>>>   اعضای شورای مبارزان اسلامی تا آخر با فلسطینی ها هستند و خاموشی اعراب را بی غیرتی محض آن ها داسته و تقبیح مینمایند و از مسلمانان جهان میخواهد که خاموش ننشسته و همدست با یکدیگر به کمکهای مالی وجانی با مردم فلسطین شتافته و دیگر کعبه قبله ماست نه ملک عبدالله رهبر ما ، رهبر همه مسلمان محمد بن عبدالله (ص) است و پیامبر خود جهاد میکرد و بر امتش نیز لازم است تا به تبعیت از پیامبر شان برخاسته و اختناق را بشکناند و با هر وسیله به جهاد علیه صهیونیزم و تروریزم که هر دو دو فرزند نامشروع شیطان اند بپردازند وسلام .
ابوبکر خراسانی معاون شورای مبارزان اسلامی

>>>   بسم الله الرحمن الرحیم
یا مهدی عجل علی ظهورک
مثنوی زخم فلسطین
آقا! کجایی؟ درد بی اندازه دارم 
ساعت به ساعت، زخم هایی تازه دارم

لبریزم از زخمی که خورده بر فلسطین 
زخم سیاه شصت ساله، زخم چرکین

زخمی که در قلب زمین، ناخوش نشسته 
زخمی که حرمت از بنی آدم شکسته

زخمی که می خواهد فلسطین را ببلعد 
ایمان، شرف، قرآن و آئین را ببلعد

این روزها هر کوچه اش درد است غزه
در چنبر اشباح شبگرد است غزه

چون بادها بی سرزمین، سخت است آقا! 
آواره هر جای زمین، سخت است آقا!

یک سفره ی لبریز از آوار، تلخ است 
موشک میان سفره ی افطار، تلخ است

افطارها با طعم باروت است اینجا 
شش ماهه در آغوش تابوت است اینجا

بچه گناهی جز مسلمانی ندارد 
در فکر خود آیات شیطانی ندارد

بچه توان تانک مرکاوا ندارد 
در بچگی با هیچکس دعوا ندارد

باید تقاص عشق از کرکس بگیری 
باید عروسک هایشان را پس بگیری

آقا! کجایی درد بی اندازه دارم 
ساعت به ساعت زخم هایی تازه دارم

اینجا جوان را زنده سوزاندند مولا
آوارگان از خانه شان راندند مول

صهیون سراپایش چنان دیو است آقا! 
کفر زمین نامش تلاویو است آقا!

این دستخط سرخ شیطان رجیم است 
ابلیسگاه خاک، نامش اورشلیم است
اصفهانی...مسلمانان روز قدس فراموشتان نشود اسراییل را از لعن و نفرین بی نصیب نگردانید

>>>   ای ملت افغان!
کار زمین را نیکو ساختی ؟کی به اسمان چنگ انداختی؟
روز تا شب مسلمان ،مسلمان گفته راهی هستید، وهیچ کارتان به مسلمانی نمی خورد.

>>>   راست گفتی برادر همین پارلمان ما با تصویب این قانون تازه چنان کار قبیح کردند که پارلمان اسرائیل چنین نکرده است .
عبدالحی شهرستانی

>>>   اگر ما نیستیم ، پارلمان ما خو است ، افسوس به این پارلمان که ما را هم بدنام کردند ،.
منصور فقیری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است