افشای راز دیگری از تقلب گسترده انتخاباتی در مرکز
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۱۱    ۱۳۹۳/۴/۲۹ کد خبر: 75865 منبع: پرینت

گزارش های رسیده از برخی ولایات کشور حکایت از وجود محدود صندوق هایی است که ادعا شده بود بیشترین شرکت کننده را در انتخابات ریاست جمهوری به خصوص در دور دوم به خود اختصاص داده اند.

چرخبال های ناتو و آیساف که غرض انتقال صندوق های رای دهی به ولایات کشور فرستاده شده اند با تعداد اندکی صندوق روبرو شده و از تعداد صندوق هایی که در مرکز بنام آن ولایت ثبت شده بود خبری نبوده است.

گفته می شود که ضیاالحق امرخیل رییس سابق دارالانشای کمیسیون انتخابات با همکاری نور محمد نور سخنگوی این کمیسیون و چند تن دیگر ، در سیستم های مرکز دستگاری کرده و آرا را بیش از تعداد رای برخی ولایات ثبت کرده اند.

با این وجود احتمال می رود که بیش از 5 میلیون رای دهنده در دور دوم انتخابات شرکت نکرده باشند.

از مرکز شمارش آرا خبر می رسد که چرخبال های ناتو و آیساف از برخی ولایات با چند صندوق محدود به مرکز بازگشته اند. این وضعیت نشاندهنده تقلب گسترده در داخل دفتر مرکزی کمیسیون انتخابات می باشد.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خوش بود گر محکی تجربه اید بمیان
تادر ان هر چه بود غش سیاه روگردد

>>>   قابل توجه همه دوستان:
آیا به پرونده این تقلبات رسیده خواهندشد ؟
درصورتیکه به تقلبات رسیده گی شود داکترعبدالله برنده این دور خواهدبود وآقای غنی نتائیج را قبول خواهندکرد.؟
درصورتیکه خارجی ها از شمارش آرا نظارت میکنند چرا صلاحیت باطل شدن برگه های تقلبی را ندارند.؟
اینهاسوالاتیکه است که چندروز بعد مشکلات سرا رای کاندایدان خواهدشد.
عصمتیان

>>>   سلام وطنداران عزيز!
بياءيد براى تقلب و تقلب کار نفرين دسته جمعى بفرستم. از خاطر تقلب اين همه مشکلات بوجود آ مد.در نزد جهانيان بد نام شديم.از مال بيت المال هزينه بالاى را مصرف نموديم. مملکت را بىسوى بحران سوق داديم. و خلاصه به جهان نشان داديم که به هيچ دين پايبند نيستيم. چرا که در دين يهود و نصارا هم اينقدر خيانت و تقلب به پروسه ملى صورت نگرفته. مرگ بر تقلب وخيانتکار.
هموطن شما از روسيه

>>>   (جاء الحق ووزهق الباطل ان الباطل کان زهوقا)
زمانیکه حق بیاید باطل نابود شدنی است .
خداوند تقلب کاران دزدان رای ملت ودروغ گویان قرن را هرگز نمیبخشد اینها به کدام اساس اشرفغنی را گفتند که 4.5 ملیون رای دارد ؟ حالا باید جواب دهند ودرمحکمه مردم افغانستان همه اعضای کمیسیون انتخابات باید محاکمه شوند؟ زیرا ما همه مردم افغانستان شاهد بودیم که دردور دوم مردم بسیار کم درانتخابات اشتراک نموده بودند اما نورستانی ودیگر اعضای کمیسیون انتخابات با بسیار بی حیایی وچشم پارگی درچشم مردم داخل شده ومیگفتند که 7 ملیون نفر رای داده وبعدا آنرا 8 ملیون ساختند خداوند با صابران وبا حق است نه با متقلب وباطل

>>>   تقلب کار خاین دزد رای مردم نباید درحکومت افغانستان شامل گردد که حکومت را مانند تقلب انتخاباتش کثیف میسازد اگر کسی درانتخابات تقلب کرد بارای ما بازی کرد درهر کار خیانت میکند اینها سیاست مدار نه بلکه دزدان رای مردم متقلبین وخاینان ملی هستند بجای اینکه شامل حکومت شوند باید روانه زندان گردند

>>>   تقلب کار نباید درحکومت آینده جای داشته باشد باید به زندان برود

>>>   خب ،مشکل از کمیسیونها نیست
مشکل در محاسبه غلط معنوی برای ستاد عبدالله بود که پیشبینی درستی انجام نداده بود .
اولا اینکه : معنوی و ستاد عبدالله ومشاورین شان محاسبه نموده بودند که در مناطق پشتون نشین کسی برای رای دهی از خانه های شان نمی برایند ، که موضوع کاملا برعکس شد و رای که محاسبه نشده بود یک دم مردم از خانه ها ی شان برآمدند ورای دادند .
دوم اینکه : دور نخست تیم تحول اصلا با زلمی رسول رقیب بود و عبدالله را حساب نکرده بودند .
اما بعدا سیستم خود را در مقابل تیم عبدالله منظم و سیستماتیک واداری ساختند و به یک رقیب قوی بدل شدند .
سوم اینکه : تیم اشرف غنی با نظارت قوی توانست تا حدود 70% جلو تقلبات تیم عبدالله را بگیرد .که این خود برای ستاد عبدالله غیر قابل پیش بینی بود .تشکر
کمیسیون حقوق بشر ملی

>>>   با نظریات کمسیون حقوق بشر ملی موفق هستم

>>>   تا به امروز 109 هزار رای غنی از ناحیه نهم کابل باطل گردیده ،البته تنها از یک حوزه
اجمل(پنجشیری)

>>>   مردم افغانستان روی تقلب کار ودزد رای شان را با ذغال پکتیا سیاه میکنند ونمیگزارند که یک دزد یک فریب کار ویک خاین ملی برسرنوشت شان حاکم گردد
اگر متقلب اگر دزد رای مردم غیرت ووجدان داشته باشد باید خود کشی کند نباید زیر زنده گی تقلی ودروغ زنده گی کند دروغ گوی ومتقلب خاین ملی است باید به زور از قدرت به دور انداخته شود

>>>   دردیگر کشور های جهان اگر کسی درتقلب گرفتار میشود در دزدی و در خیانت گرفتار شود اولا اعدام میگردد بخاطری که انتخابات یک پروسه ملی است و کسی که این پروسه را به چالش کشانیده تقلب کرده رای مردم رادزدیده مردم افغانستان را فریب داده یک خاین ملی است وجزای خاین ملی درهمه ای دنیا فقط اعدام است وبس کسی برای دزد برای خاین ملی برای تقلب کار مقام وچوکی نمیدهد اولا گوش هایش را میبرند بعدا بینی اش را وبعدا هم دربزرگترین چوک اعدامش میکنند وبه مدت یک سال باید در چوب دار باقی بماند تادرآینده کسی جرات نکند با شرنوشت مردم خیانت کند ودست به تقلب بزند

>>>   ... بر آنکه وجدان خود را زیر پا نهاده و نظر خویش را مینویسد.
پس اگر تقلب نبود آن امرخیل دزد با موتر های اوراق رای دهی کجا میرفت و چرا دفاع نکرد و نامردانه استعفا داد.
آن ویدیو ها و نوار های صوتی چی بود ، آن گوسفندان چاق چی بود.
اشتراک مردم چیزی قابل پنهان شدن نیست به مراتب از دور اول اشتراک کمتر بود و این هشت ملیون از آسمان آمد یا از زمین بر آمد.
باز هم... بر آنانیکه وجدان شانرا زیر پا میگذارند و نظریات شیطانی میدهند که باعث جریحه دار شدن احساسات ملی ملت غیور افغان میگردد.
یما از کابل جان

>>>   همین کمیسون های فرمایشی و ساختگی انتخابات را به بی راهه کشاند حالا کمیسون بنام حقوق بشر ملی می خواهد باز هم به چشم مردم خاک بپاشد واز تقلب های انجام شده چشم پوشی کند اما دیر شده دیگر ملت به بنام این کمیسون ویا ان کمیسون اصلاًاعتبار ندارد چه رسد به ارایه نظرشان یک مثل عامیانه ما است که گفته میشود بگیرش که نگیرید همین مثل به سومین نظر داده شده ... به اصطلاح کمیسون کمیسون حقوق بشر ملی (مولی) کاملاً همخوانی دارد از بعضی کسان شرم و حیا کاملاً دوری جسته بار بار میخواهند که دیده درایی کنند.

>>>   در کمیسیون گوسفند حساب کرداند نه رای

>>>   خطاب به کسی که خود را کمیسون حقوق بشر ملی معرفی کرده .. درباره متنی که نظر ارایه کردی منظور همین متن را واقعا درست فهمیدی.. ده در کجا درختا در کجا در متن ذکر شده رای های خیالی ثبت شده .صندوق وجود نداره تو مثل امرخیل و کمیسون از اشتراک 8.5ملیون دفاع داری ..اگر روزه داری بعد از افطار نظر بده ..
افغان..

>>>   حال معلوم شد و میشود که تقلب نهایت گسترده بوده !... بر متقلبین.
ننگیالی

>>>   نور محمو نور سزاوار اعدام فوری است؛ زیرا وی با صحبت هایش به نمایندګی از کمیسیون انتخابات همه اعضای آنرا به چنین چنایت های نا بخشږدنی آغشته کرده است.
لطیف ننګرهاری

>>>   اشرف غنی ریس جمهور است هاهاهاها

>>>   اگر این سخن واقعیت داشته باشد باید روی امیرخیل را با زغال سیاه کرده و به مدت سی روز در همه ولایات بگردانند تا مایه شرم ساری برای امیر خیل و مایه عبرت برای دیگران شود.
م- ترکمنی

>>>   آی تقلب کاران خداوند شما را ل... کند
اولاً چرا با رأی مردم و با امانت مردم دستربرد میزنی و تقلب و خیانت میکنی.
دوماً این را بدان که کاندیدای محترم دولت وحدت ملی تشکیل میدهند و شمای متلقب یک عمر با عذاب وجدان زندگی کن اگر وجدان داری اگر وجدان نداری بازهم بدان که شرمنده تمام مردم هستی.
ثالثا خدا ل...کند کسی را که انسان های متقلب را روی کار و در بخش های مهم قرار میدهند، آیا این خیانت به ملت نیست؟!!! آیا جوابگوی خون شهداء که در دو دوره انتخابات به شهادت رسیده کیست؟!!! مردم خونش را کف دستش گرفته روز انتخابات صادقانه وارد میدان میشود رأی میدهند اما یک عده بزدل و ترسو که امنیتش کاملاً تأمین هست پشت میز تقلب را راه میأندازند.؟؟!!
م - ترکمنی

>>>   خوب شد که تازه خبر شدید. به آذان فقیر کسی به مسجد نمی رود. دهن داکتر عبدالله بیچاره پاره شد حتی شما افغان پیپری ها هم باور نمی کردید.
صدیق الله کارگر از کوته سنگی

>>>   کمیسیون های انتخابات وشکایات باید سلب اعتماد شوند زیرا مشروعیت انتخابات را تحت سوال قرار دادند واعتبار خودرا ازدست دادند اگر بالایشان اعتماد شود بازهم تقلب میکنند.وگناه خودرا کتمان میکنند.
احترام عبید الله .

>>>   به کمیسیون حقوق بشر ملی
در مناطق شما از آدم کرده گوسفند هایتان زیادتر رای داده بودند۰ شاید بگوئی سایه اش غنیمت است۰
کابورا

>>>   تا حال 239000 رای دبل عبدالله در ولایات کابل، مزار و دایکندی باطل گردیده است

>>>   ... بر کسانی باد که تقلب کرده اند و با آرای پاک مردم که به قیمت از دست دادن اعضای بدنش تمام شد خیانت کردن. اګر رهبران ما از ګذشته ها پند میګرفتند و واقعآ در باره ملت و ارامش مردم فکر میکردند کشاندن انتخابات به دور دوم هیچ ضروری نبود باید در دور اول با هم یکجا میشدند و باعث ایجاد این همه مشکلات به مردم و ملت نمیشدند.

>>>   راهی گوسفندی را هم اگر بیاورند انشاء الله که ناکام هستندند، چرا که خداوند حق را به حق اش میدهد ،کورباد چشم دشمنان و غارت گران راه مردم افغانستان
وسلام
امیری

>>>   اگر آرای مربوط داکتر عبدالله باطل اعلان میشد ، حتما ناظرین اش مانند ناظرین روده کنده قهر وروند تفتیش را ترک میکردند که خوشبختانه چنین نشد . بلکه برعکس این ناظرین تیم غنی بودند که تفتیش به سلیقه شان خوش نخورد ، چون تقلبات شان برملا خواهد شد.
کوه کن کابلی

>>>   مکانسم جدا سازی رای تقلبی ازغیر تقلبی باید دقیق
باشد تیم داکتر عبدالله نباید ازکناراین نکته به سادگی
رد بشود چون اگربه نفع تقلب آرا شمارش بشود دیگه
خبر ازحکومت ملی و اتلافی نیست آن وقت داد و بیداد فایده
ندارد عزیزم روی مکانسم دقیق جدی باشید. بااحترام

>>>   در بعضی مناطق ممکن 100در100به داکتر عبدالله رای داده باشد این معیار خوبی نیست
داکتر عبدالله به خوشو بیش های وزارت خارجه امریکا
واشرف غنی احمد زی طناب هایت راشل نکن وفریب نخور روی مکانسم جدا سازی دقیق
آرا دقت کن دستگاهی باید باشد که شصت های تکراری تقلبی را
تشخیص بدهد.وضمنا باید کسانی ازطرف شما باشند
که به پول خودشان را نفروشند. بااحترام

>>>   برادران گرامی ما به مقصد خود رسیدیم.این تبصره ها را بس کنید ما وشما خو میدانیم که انتخابات را باختیم عبدالله هیچ چانس نداشت و همه این هرج ومرج به خاطر این بود که یک رقم نی یک رقم در حکومت اینده خوده جای کنیم والحمدولل الله که حالا یک امید واری پیداشد.
اجمل پینجشیری

>>>   اجمل بچیم تا به کی خواب خوش میبینی .
پرویز جهانگیر

>>>   ملخک جستی جستی آخر بدستی:ببینید همیشه حق وحقیقت پیروز شدنی است وباطل نابود شدنی اشرفغنی وکمیسیون انتخابات حالا باید به مردم جواب دهند که این هزاران صندوق های رای های خیالی درکجاست ؟

>>>   در دیگر کشورهاوقتی کسی ویا گروهیی تقلب مینماید- به جرم خیانت ملی محاکمه و جزا میبیند-اما درفغانستان /کسانیکه تقلب نموده اند- دعوای ریاست و حکومت مینمایند و به کارهای خلاف انسانی خود با زور باداران استعمارگر خود -از غیرت اوغانی و شمله اوغانی خود هم حرف میزنند؟؟؟عجب بیفرهنگهاییرا انگلیس و روس برما تحمیل نمودند.
خراسانی

>>>   بهتر است گزینه دولت موقت عملی گردد این انتخابات بی ثمر بوده وازین پشم شال بافته نمیشود .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است